Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulle ei koskaan tule miehet juttelemaan baarissa! Missäköhän vika??

Vierailija
15.09.2014 |

Käyn aika harvoin tyttöjen kesken ulkona, ehkä neljä kertaa vuodessa. Koskaan ei miehet lähesty, yritä iskeä tms. Olen parisuhteessa, joten en mihinkään lähtisikään, mutta mietityttää, mikä mussa on vikana. Olen normaalipainoinen, melko pitkä (175cm) pitkähiuksinen brunetti. En ole kasvoiltani erityisen kaunis ja näytän ikäiseltäni eli 33-vuotiaalta. Opiskeluaikoina oli kuitenkin vientiä, ja meikattuani olen ihan ok näköinen. Sosiaaliset taidot on ihan normaalit ja pukeudun siististi.

Kun kuulee tutuilta, miten reippaasti ylipainoisille, huonosti pukeutuville hamppuhiuksillekin tullaan juttelemaan, niin pakostikin ihmettelen, mikä minussa on vikana. Enkä nyt tarkoita, että miehet pitäisivät vain hoikkia ja kuvankauniita naisia viehättävänä, koska ei se niin mene. Mutta baarissa kai kuitenkin lähestytään ensisijaisesti ulkonäön perusteella?

Vaikutankohan jotenkin viileältä tai torjuvalta? Saatan ollakin, koska olen onnellisessa suhteessa, mutta voisin minäkin nyt jutella muitten miesten kanssa.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 00:46"]

Yleensä miehet pysyvät visusti loitolla, jos tietävät naisen varatuksi. Tai jotenkin aistivat sen.

[/quote]

hymy, ilo ja onnellisuus puuttuu. mies kotona, ei mitään inspiraatiota olla baarissa, miehet näkee sen ettei tota ämmää kiinnosta vittuakaan.    

miksi nähdä vaivaa  

Vierailija
22/42 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä miehen on jutella baarissa varatun naisen kanssa, jolta vielä ei ole mitään mahdollisuutta saada pillua? Siinä menee aika ja ilta ihan hukkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 00:50"]

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 00:19"]

Olisihan se boosti itsetunnolle, jos edes joskus joku osoittaisi kiinnostusta. Ja vielä kun tuntuu, että kaverini, jotka käyvät enemmän baareissa, kertovat aina bileillan jälkeen, miten sai torjua miehiä oikealta ja vasemmalta. Jos minua ei koskaan kukaan lähesty, niin ihmetyttäähän se...

Ap

[/quote]

onko vitun kiva kun saa patsastella passiivisena, odottaa miehiä ottamaan kontaktia ja sit voi dissata ja dumpata kaikki... ja vain sen takia että kohottaa itsetuntoa.  

just sinunlaisten naisten takia miehiä ei vittuakaan kiinnosta mennä juttelemaan naisille.   

t. mies 

ethän edes etsi seuraa mutta silti odotat että miehet tulevat juttelemaan OMAN ITSETUNTOSI TAKIA. HV 

[/quote]

Juu, toivottavasti AP:n mies saa tietää jonkun mutkan kautta, että AP hakee miehiltä huomioita baarissa. Vaikka siis ei aiokkaan pettää. (Tosin jotkut miehet saa kiksejä tälläisestä, siinä tapauksessa olette ansainneet toisenne 100%:sti).

Vierailija
24/42 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 00:50"]

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 00:19"]

Olisihan se boosti itsetunnolle, jos edes joskus joku osoittaisi kiinnostusta. Ja vielä kun tuntuu, että kaverini, jotka käyvät enemmän baareissa, kertovat aina bileillan jälkeen, miten sai torjua miehiä oikealta ja vasemmalta. Jos minua ei koskaan kukaan lähesty, niin ihmetyttäähän se...

Ap

[/quote]

onko vitun kiva kun saa patsastella passiivisena, odottaa miehiä ottamaan kontaktia ja sit voi dissata ja dumpata kaikki... ja vain sen takia että kohottaa itsetuntoa.  

just sinunlaisten naisten takia miehiä ei vittuakaan kiinnosta mennä juttelemaan naisille.   

t. mies 

ethän edes etsi seuraa mutta silti odotat että miehet tulevat juttelemaan OMAN ITSETUNTOSI TAKIA. HV 

[/quote]

No huhhuh... En ajatellut, että joku ottaisi asian näin vakavasti. En ole sinkkuaikoinakaan etsinyt seuraa baareista, vaan silloinkin niissä tuli käytyä ihan vaan hauskaa pitämässä.

En ole myöskään ajatellut, että itse lähestyisin miehiä baarissa, koska se ihan varmasti tulkittaisiin iskuyritykseksi. Tarkoitin vain, että olisihan se kiva joskus vaikka jutella jonkun kanssa, eikä niin, että jos minulle joku tulee juttelemaan, niin sitten voin torjua sen. Onko käsite "harmiton flirtti" esim. ihan tuntematon? No, ehkä parempikin, että miehet eivät sitten lähesty, jos reaktio siihen, että olen varattu olisi alkaa haistattelemaan...

Ap

Vierailija
25/42 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon sinkku ja ei mullekaan tule koskaan miehet juttelemaan. Oon joskus ite mennyt jotain sanomaan miehelle jonka kanssa on ollut silmäpeliä niin se on samantein paennut paikalta. Ehkä olen sit susiruma tai jotain...

Vierailija
26/42 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 00:35"]

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 00:29"]Kuuleppas, mä kerron miten mulle kävi viime lauantaina. Näin erästä kaveriani pitkästä aikaa ja hänen ystävänsä tuli mukaan. Menimme yökerhoon. Myönnän että olin koko kolmikon rumin, mutta en ajatellut että ilta ihan niiiiin huonosti menisi. Minua ei kukaan vilkaissutkaan, kukaan ei tullut juttelemaan minulle kertaakaan. Kavereitani sen sijaan tultiin iskemään molempia valehtelematta neljä-viisi kertaa. Ainoan kerran kun mies tuli juttelemaan minulle oli se, kun hän tuli kavereideni torjunnan jälkeen ihmettelemään: "Sun kaverit ei tahdo puhua minulle, miksei!" BUUUUURN :DD Olipa tosi hehkeä olo sen illan jälkeen... [/quote] Sä oot varmaan sellainen ns. Sysiryma?

[/quote]

tarkoitit varmaan susiruma.

Vierailija
27/42 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo....minå kävin pitkästä aikaa yksin baarissa. Lähin kuuntelemaa karaokee ja olin valmiiks vittuuntunu...koska oltii riidoissa miehen kanssa ja kumpiki uhkaili erolla.
No olin yksin ja jouduin vieläpä seisomaan kun en halunnu ängetä ventovieraitten seuraan istumaan. En pahemmin ees vilkuillu ketään vaa keskityin kuuntelemaa laulajia.
No pari kertaa pari tyyppiä yritti tulla juttelee mut luovuttivat nopeesti koska olin liian tympee.
Mut loppua lähetessä yks tyyppi tuli, ja kommentillaan "voihan sitä noinki syrjäytyä" sai mut raivoihin ja ärähdin sille jotain.
Mut siitä se vaa innostu ja kävi våhän väliä sanomassa jotai kun en pyynnöistä huolimatta istunu heijä seuraan..
Sen miehen mukaan oli tää mun kiukkusuus niin seksikästä. Että se kävi sit aika kuumana..
Lopulta lähdin yksin kotia eikä tullu mieleenkää ottaa ketään mukaan.

Vierailija
28/42 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua lähestyy melko paljon miehet, niin sinkkuna kuin varattuna ollessa. Kun lähden ulos, lähden ystävieni kanssa tuulettumaan, tanssimaan ja pitämään hauskaa. Tykkään olla "ihmisten ilmoilla" ja katsella ihmisiä. Olen luontaisesti melko hymyileväinen ja minulla on hyvä itsetunto, ei kauheasti kiinnosta, mitä muut ajattelevat minusta.

Ei kyse ole mielestäni ainoastaan ulkonäössä, toki kauneus auttaa, mutta esimerkiksi yhtä ystävääni, joka on kaunis, hoikka, pitkähiuksinen blondi, ei viihteellä lähesty miehet lähes ollenkaan. Tästä syntyi joskus nuorempana mielipahaa, kun minua syyllistettiin siitä, miten paljon miehiä ympärilläni pyöri. Tämä ystävä on todella mukava ihminen, mutta enemmän sellainen hitaastilämpiävä ja perusolemukseltaan vakavampi.

Vierailija
29/42 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n ylimielisyys: "ylipainoiset hampputukat", ilmenee kehonkielestä, sori vaan! Ei vientiä ylenkatsojalle, mikä on hyvä juttu.

T. ylipainoinen sasikaljumies 

Vierailija
30/42 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muakaan miehet yleensä lähesty. Olen kuulemma jotenkin pelottava ja pitkä.
Miehet tykkää söpöistä ja pienistä naisista, pitkä nainen vaikuttaa joidenkin mielestä liian itsevarmalta.

Vierailija
31/42 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 09:16"]

Ei muakaan miehet yleensä lähesty. Olen kuulemma jotenkin pelottava ja pitkä. Miehet tykkää söpöistä ja pienistä naisista, pitkä nainen vaikuttaa joidenkin mielestä liian itsevarmalta.

[/quote]

Tämä on ihan totta. Ystäväni joka on 150cm pitkä, ihan tavallisen näköinen. Ei mitenkään erityisen kaunis siis. Vetää miehiä puoleensa kuin magneetti! Miehet tykkää söpöistä ja pienistä naisista, ei tosiaan tarvitse olla kaunis.

Vierailija
32/42 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullekaan mutta tiedän mistä se minun tapauksessa johtuu. Siitä, että olen hyvin vakava ja rauhallinen, en vaikuta varsinakan juopuneelle hauskalta seuralta tai sellaiselta että saisi pillua helposti. Toisaalta minä en edes halua mitään iskijöitä siihen pyörimään. Miesystäväni olen aina löytänyt muualta kuin baareista, yleensä töistä (erittäin miesvaltaisella alalla).

Vierailija
33/42 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
34/42 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 10:11"]

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 09:16"]

Ei muakaan miehet yleensä lähesty. Olen kuulemma jotenkin pelottava ja pitkä. Miehet tykkää söpöistä ja pienistä naisista, pitkä nainen vaikuttaa joidenkin mielestä liian itsevarmalta.

[/quote]

Tämä on ihan totta. Ystäväni joka on 150cm pitkä, ihan tavallisen näköinen. Ei mitenkään erityisen kaunis siis. Vetää miehiä puoleensa kuin magneetti! Miehet tykkää söpöistä ja pienistä naisista, ei tosiaan tarvitse olla kaunis.

[/quote]

No höpöhöpö. Mä olen 175cm ja muutamakin (minua lyhyempi, yksi juuri tuollainen 150cm pitkä) kaveri on luonnehtinut mua "miesmagneetiksi". Enkä muuten ole sellainen kaikille hymyilevä ja supersosiaalinen höpöttelijäkään, vaan lähinnä hitaastilämpiävä, ujo ja aika vakava. Ihan sievä, mutten mikään kaunotar. Vielä varattu, joten en katsele ihmisiä baarissa sillä silmällä ja näytä kiinnostuneelta. 

Olisi mielenkiintoista kyllä kuulla joskus ihan rehellisesti joltain mieheltä millä perusteella tulee juttelemaan vaikka nyt minulle. Vaikka en kyllä tiedä onko tuollaisia asioita niin helppo verbalisoida, iso osa tällaisestakin "parinvalinnasta" on varmaan aika alitajuista silti.

Vierailija
35/42 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehet ei oikein tule juttelemaan sen vertaa että niille voisi antaa pakit, niin sitten tarvitaan omaa aktiivisuutta. Baarissa vähän aikaa katselet ympärille ja valikoit muutaman miehen ja lähdet sitten ihan oma-aloitteisesti antamaan niille pakit! Kävelet reippaasti miehen luo ja sitten vaan läväytät esim että sinun näköisesi tyypin kanssa et ikimaailmassa lähtisi yhtään mihinkään!

Ongelma ratkaistu.

Vierailija
36/42 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en taas saa ikinä olla rauhassa ja kuvaajan se vain on :) ikää on jo 38 ja mitat 162/58 eli ihan normaali enkä erityisen kaunis.

Vierailija
37/42 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain muuten luki, että miehille lähestyminen (oli joku amerikkalainen tutkimus eli ei päde tavallaan suomalaiseen örvelluskulttuuriin osan aikaa) on mahdollista, jos mies arvioi ettei tule naisen taholta torjutuksi n. 80 % todennäköisyydellä.

Hyvä keinohan on sinkkuna silmäillä ja kutsua mies luokse. Fiksu ja sosiaalisesti kompetenssi mies kykenee lukemaan naisen katseen ja hymyn, jolloin saa itse valitsemansa miehen lähestymään :)

Vierailija
38/42 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 08:25"]

Mä oon sinkku ja ei mullekaan tule koskaan miehet juttelemaan. Oon joskus ite mennyt jotain sanomaan miehelle jonka kanssa on ollut silmäpeliä niin se on samantein paennut paikalta. Ehkä olen sit susiruma tai jotain...

[/quote]

En usko, että oot. Tuu joskus juttelee mulle, niin saat sata varmasti.

Vierailija
39/42 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä välii jos oot varattu? Turha miesten tuhlata aikaa/rahaa suhun. Ei mitään mielenkiintoa nuolla sun egoa ihan turhaan..

Vierailija
40/42 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 21:00"]

Jos miehet ei oikein tule juttelemaan sen vertaa että niille voisi antaa pakit, niin sitten tarvitaan omaa aktiivisuutta. Baarissa vähän aikaa katselet ympärille ja valikoit muutaman miehen ja lähdet sitten ihan oma-aloitteisesti antamaan niille pakit! Kävelet reippaasti miehen luo ja sitten vaan läväytät esim että sinun näköisesi tyypin kanssa et ikimaailmassa lähtisi yhtään mihinkään!

Ongelma ratkaistu.

[/quote]

ongelma ratkaistu, kun varattu menee ilkeilemään oman olonsa helpottamiseksi? Jos ei sua edes pyydetä, niin mitä menee sinne aukomaan päätänsä. Älä sitten ihmettele, jos saat vähän loskaa niskaan säkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä