Mulle ei koskaan tule miehet juttelemaan baarissa! Missäköhän vika??
Käyn aika harvoin tyttöjen kesken ulkona, ehkä neljä kertaa vuodessa. Koskaan ei miehet lähesty, yritä iskeä tms. Olen parisuhteessa, joten en mihinkään lähtisikään, mutta mietityttää, mikä mussa on vikana. Olen normaalipainoinen, melko pitkä (175cm) pitkähiuksinen brunetti. En ole kasvoiltani erityisen kaunis ja näytän ikäiseltäni eli 33-vuotiaalta. Opiskeluaikoina oli kuitenkin vientiä, ja meikattuani olen ihan ok näköinen. Sosiaaliset taidot on ihan normaalit ja pukeudun siististi.
Kun kuulee tutuilta, miten reippaasti ylipainoisille, huonosti pukeutuville hamppuhiuksillekin tullaan juttelemaan, niin pakostikin ihmettelen, mikä minussa on vikana. Enkä nyt tarkoita, että miehet pitäisivät vain hoikkia ja kuvankauniita naisia viehättävänä, koska ei se niin mene. Mutta baarissa kai kuitenkin lähestytään ensisijaisesti ulkonäön perusteella?
Vaikutankohan jotenkin viileältä tai torjuvalta? Saatan ollakin, koska olen onnellisessa suhteessa, mutta voisin minäkin nyt jutella muitten miesten kanssa.
Kommentit (42)
He sinkkuina varmaan hakevat enemmän katsekontaktia ja kehonkieli on vapaantuneempaa, sinä tuskin vilkuilet miehiä tai annat sellaisia viboja että miesseuraa kaipaat.
Miksi edes ajattelet tämmöistä, hyvähän se on, että sinkuille jää se huomio.
Olet liian normaali, jotain särmää pitää olla. Tai sit susta näkee jo kauas, että et ole helppo, pillun perässä ne miehet siellä baarissa pyörii.
Jos kokeilisit lihottaa itses sanotaan tommoseks sataviiskytkiloseks... Luin tuolta yhest paikasta et sellasil on vientiä..:D
Susta jotenkin paistaa se, että olet varattu. Eikös tämä ole vain hyvä juttu?
Susta jotenkin paistaa se, ettei sua kiinnosta...
Eihän pukeudun siististi = tätityyli?
Olisihan se boosti itsetunnolle, jos edes joskus joku osoittaisi kiinnostusta. Ja vielä kun tuntuu, että kaverini, jotka käyvät enemmän baareissa, kertovat aina bileillan jälkeen, miten sai torjua miehiä oikealta ja vasemmalta. Jos minua ei koskaan kukaan lähesty, niin ihmetyttäähän se...
Ap
Parempi vain, että eivät tule juttelemaan, kun kerran haluna on torjua miehiä. Ja siltä pohjalta vielä, että olet kateellinen kavereillesi jotka tätä pääsevät tekemään.
No mulle tulee, mutta yleensä ne on tuhannen kännissä.
Mä oon niin kaunis että ne ei uskalla.
Onneksi oon itse rohkea ja uskallan lähestyä ihmisiä.
Olen aviossa ja rakastan miestäni ja lapsiani, mutta onhan Se kiva flirttaa miesten kanssa. Petä en Ikinä.
Kuuleppas, mä kerron miten mulle kävi viime lauantaina. Näin erästä kaveriani pitkästä aikaa ja hänen ystävänsä tuli mukaan. Menimme yökerhoon. Myönnän että olin koko kolmikon rumin, mutta en ajatellut että ilta ihan niiiiin huonosti menisi. Minua ei kukaan vilkaissutkaan, kukaan ei tullut juttelemaan minulle kertaakaan. Kavereitani sen sijaan tultiin iskemään molempia valehtelematta neljä-viisi kertaa. Ainoan kerran kun mies tuli juttelemaan minulle oli se, kun hän tuli kavereideni torjunnan jälkeen ihmettelemään: "Sun kaverit ei tahdo puhua minulle, miksei!" BUUUUURN :DD Olipa tosi hehkeä olo sen illan jälkeen...
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 00:29"]Kuuleppas, mä kerron miten mulle kävi viime lauantaina. Näin erästä kaveriani pitkästä aikaa ja hänen ystävänsä tuli mukaan. Menimme yökerhoon. Myönnän että olin koko kolmikon rumin, mutta en ajatellut että ilta ihan niiiiin huonosti menisi. Minua ei kukaan vilkaissutkaan, kukaan ei tullut juttelemaan minulle kertaakaan. Kavereitani sen sijaan tultiin iskemään molempia valehtelematta neljä-viisi kertaa. Ainoan kerran kun mies tuli juttelemaan minulle oli se, kun hän tuli kavereideni torjunnan jälkeen ihmettelemään: "Sun kaverit ei tahdo puhua minulle, miksei!" BUUUUURN :DD Olipa tosi hehkeä olo sen illan jälkeen...
[/quote]
Sä oot varmaan sellainen ns. Sysiryma?
Oletatko, että se on miehen tehtävä tulla juttelemaan, viettelemään ja iskemään. Jotenkin tuntuu, että yli 70% naisista ajattelee näin. T. Mies.
Yleensä miehet pysyvät visusti loitolla, jos tietävät naisen varatuksi. Tai jotenkin aistivat sen.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 00:35"]
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 00:29"]Kuuleppas, mä kerron miten mulle kävi viime lauantaina. Näin erästä kaveriani pitkästä aikaa ja hänen ystävänsä tuli mukaan. Menimme yökerhoon. Myönnän että olin koko kolmikon rumin, mutta en ajatellut että ilta ihan niiiiin huonosti menisi. Minua ei kukaan vilkaissutkaan, kukaan ei tullut juttelemaan minulle kertaakaan. Kavereitani sen sijaan tultiin iskemään molempia valehtelematta neljä-viisi kertaa. Ainoan kerran kun mies tuli juttelemaan minulle oli se, kun hän tuli kavereideni torjunnan jälkeen ihmettelemään: "Sun kaverit ei tahdo puhua minulle, miksei!" BUUUUURN :DD Olipa tosi hehkeä olo sen illan jälkeen... [/quote] Sä oot varmaan sellainen ns. Sysiryma?
[/quote]
Joo, ilmeisesti! :D
Onko susta sellaset "Satu ja Tuija" -fibat ?
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 00:19"]
Olisihan se boosti itsetunnolle, jos edes joskus joku osoittaisi kiinnostusta. Ja vielä kun tuntuu, että kaverini, jotka käyvät enemmän baareissa, kertovat aina bileillan jälkeen, miten sai torjua miehiä oikealta ja vasemmalta. Jos minua ei koskaan kukaan lähesty, niin ihmetyttäähän se...
Ap
[/quote]
onko vitun kiva kun saa patsastella passiivisena, odottaa miehiä ottamaan kontaktia ja sit voi dissata ja dumpata kaikki... ja vain sen takia että kohottaa itsetuntoa.
just sinunlaisten naisten takia miehiä ei vittuakaan kiinnosta mennä juttelemaan naisille.
t. mies
ethän edes etsi seuraa mutta silti odotat että miehet tulevat juttelemaan OMAN ITSETUNTOSI TAKIA. HV
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 00:41"]
Oletatko, että se on miehen tehtävä tulla juttelemaan, viettelemään ja iskemään. Jotenkin tuntuu, että yli 70% naisista ajattelee näin. T. Mies.
[/quote]
99-100% naisista ajattelee näin. typerää paskaa
Baareissa lähestymiseen vaikuttavia seikkoja:
- minkätyyppinen baari
- onko yksin vai millaisessa seurassa
- pukeutuminen
- ulkonäkö muuten (kasvot, vartalo)
- kehonkieli
Noita muuttelemaan ja katsomaan, millaisia eroja saa siihen kuinka moni mies lähestyy. Lihatiskibaareissa voi odottaa erilaisia lähestymisiä kun vaihtaa asua, iskijöiden määrän taas saa monimoitua esim. kehonkieltä ja porukan määrää muuttamalla (mitä varautuneempi ja mitä enemmän kavereita ympärillä sitä vähemmän iskijöitä). Eli naisen ulkonäkö ei todellakaan ole ainut seikka mikä kertoo lähestymisen syistä.