onko teillä ruotsissa sukulaisia joille laittaa lapset evakkoon?
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 22:11"]Elä pelkää, ei Suomeen tule sotaa
[/quote] Kyllä tulee, olen siitä 97% varma, mutta toivon 100% etä olen väärässä.
Kannattaa lähteä itse mukaan sinne evakkoon eikä lähettää lapsia yksin. Jotain kai opimme edellisestä sodasta.
Parempi ois jos olis serkkuja Norjassa tai jenkeissä. Sota syttynee jo tämän vuoden puolella.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 22:25"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 22:11"]Elä pelkää, ei Suomeen tule sotaa
[/quote] Kyllä tulee, olen siitä 97% varma, mutta toivon 100% etä olen väärässä.
[/quote]
Bäinkö te siellä Pietarin trollitehtaassa tuumaatte? Miten Venäjä hyötyisi sodasta Suomea vastaan? Ajattelitko ihan perinteistä pyssyllä ammuskelua ja pommien pudottelua lentokoneesta. Aika alkeellista sanon minä.
On, mennään itsekin tai sitten Jenkkeihin :)
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 22:33"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 22:25"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 22:11"]Elä pelkää, ei Suomeen tule sotaa
[/quote]
Bäinkö te siellä Pietarin trollitehtaassa tuumaatte? Miten Venäjä hyötyisi sodasta Suomea vastaan? Ajattelitko ihan perinteistä pyssyllä ammuskelua ja pommien pudottelua lentokoneesta. Aika alkeellista sanon minä.
[/quote]
No sää varmaan jotenkin netissä blokkaat nuo tankit ja pommikoneet veke. Taidat olla vähän jälkeenjäänyt, kun et tiedä mitä sota on.
Ranskassa,Saksassa ja Ruotsissa on mistä valita!
Äidin sisko asuu Saksassa, se on Nato-maa. Sinne lapset turvaan jos sota syttyy.
Kannattaisko lähtee Venäjälle? Jos ne ei huomais!
Saksassa tulee talvella kylmä kun kaasu loppuu!
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 22:35"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 22:33"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 22:25"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 22:11"]Elä pelkää, ei Suomeen tule sotaa
[/quote]
[/quote]
No sää varmaan jotenkin netissä blokkaat nuo tankit ja pommikoneet veke. Taidat olla vähän jälkeenjäänyt, kun et tiedä mitä sota on.
[/quote]
No, sinun keskustelusi sävystä voi lukea, että et kykenisi hoitamaan mitään kriisiä ilman asiattomuuksia.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 22:41"]
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 22:35"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 22:33"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 22:25"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 22:11"]Elä pelkää, ei Suomeen tule sotaa [/quote] Kyllä tulee, olen siitä 97% varma, mutta toivon 100% etä olen väärässä. [/quote] Bäinkö te siellä Pietarin trollitehtaassa tuumaatte? Miten Venäjä hyötyisi sodasta Suomea vastaan? Ajattelitko ihan perinteistä pyssyllä ammuskelua ja pommien pudottelua lentokoneesta. Aika alkeellista sanon minä. [/quote] No sää varmaan jotenkin netissä blokkaat nuo tankit ja pommikoneet veke. Taidat olla vähän jälkeenjäänyt, kun et tiedä mitä sota on. [/quote] No, sinun keskustelusi sävystä voi lukea, että et kykenisi hoitamaan mitään kriisiä ilman asiattomuuksia.
[/quote]Me lännessä sentään yritetään hoitaa kriisejä. Te venäläiset keskitytte luomaan niitä.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 22:41"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 22:35"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 22:33"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 22:25"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 22:11"]Elä pelkää, ei Suomeen tule sotaa
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No, sinun keskustelusi sävystä voi lukea, että et kykenisi hoitamaan mitään kriisiä ilman asiattomuuksia.
[/quote]
Aseilla ne kriisit hoidetaan. Asiatonta tai ei. Ei se hymistelemällä onnistu.
Luuletteko että sodan syttyessä rajan yli pääsee ihan noin vain? Tai sanooko maanpuolustusvelvollisuus yhtään mitään?
Hölmöt AV-mammat.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 22:49"]
Luuletteko että sodan syttyessä rajan yli pääsee ihan noin vain? Tai sanooko maanpuolustusvelvollisuus yhtään mitään? Hölmöt AV-mammat.
[/quote]Maanpuolustusvelvollisuus ei koske lapsia.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 22:58"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 22:49"]
Luuletteko että sodan syttyessä rajan yli pääsee ihan noin vain? Tai sanooko maanpuolustusvelvollisuus yhtään mitään? Hölmöt AV-mammat.
[/quote]Maanpuolustusvelvollisuus ei koske lapsia.
[/quote]
AV-mammoja koskee. Jos siis aikoisivat lähteä muksujen kanssa evakkoon
Elä pelkää, ei Suomeen tule sotaa