Mies, miten suhtaudut, jos täti tulee tarjoamaan juomaa baarissa?
Niin, eli jos olet baarissa, ja joku sinua vanhempi, täti-tyylinen, ei-hemaiseva nainen tulee tarjoamaan sinulle juomaa, miten reagoit? Otatko juoman iloisena vastaan? Juotko juoman nopeasti, ja pyrit pääsemään tilanteesta sitten äkkiä pois? Vai mitä tapahtuu? ;)
Kommentit (41)
Otan juoman ja palaan frendien seuraan ; )
Mies
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:20"]
No. Mä tietenkin annan sille, jos se haluu mua.
[/quote] Uuh
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:12"]
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:04"]
Kiittäisin ja jäisin pitämään seuraa. Kunhan nainen ei ole 60v tai joku paikkakuntansa naurunaihe.
-Mies 29v-
[/quote] Entä jos nainen ehdottaa hotelliin siirtymistä tms?
[/quote]En varmaan kehtaisi kieltäytyä siitäkään. Jos se tarkoittaisi seksiä, niin se ei välttämättä onnistuisi, mutta eihän se ole myöskään lupaus siitä. Nainen saisi silitellä vartaloani.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:26"]
Otan juoman ja palaan frendien seuraan ; ) Mies
[/quote]
Mitä sinne baariin menee frendien kans pskaa jauhamaan? Mä haluun ainakin saada...tiedätte kyllä mitä
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:30"]
[/quote]
Mitä sinne baariin menee frendien kans pskaa jauhamaan? Mä haluun ainakin saada...tiedätte kyllä mitä
[/quote] Niin sitä pitää ;)
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:27"]
Kiittäisin ja jäisin pitämään seuraa. Kunhan nainen ei ole 60v tai joku paikkakuntansa naurunaihe.
-Mies 29v-
[/quote]En varmaan kehtaisi kieltäytyä siitäkään. Jos se tarkoittaisi seksiä, niin se ei välttämättä onnistuisi, mutta eihän se ole myöskään lupaus siitä. Nainen saisi silitellä vartaloani.
-Mies 29v-
[/quote] Tarkoitatko, että nainen ei ehkä saisi kaluasi seisomaan?
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:18"]
-Mies 29v-
[/quote]Taidat kirjoitella aika pieneltä paikkakunnalta..
[/quote]
Ja todennäköisyys sille, että Teemu-boy itse saa hymyn karehtimaan ihmisten suupielissä on todella suuri
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:30"]
[/quote]
[/quote]
Mä meen baariin nimenomaan viettään aikaa frendien kanssa. Joskus tulee tutustuttua muihinkin, mutta kenenkään mukaan ei kiinnosta lähteä.
Poitsut, kehtaisitteko baariympäristössä lähestyä Jabba The Huttin näköistä ihmisolentoa. Oletteko lyöneet vetoa tällaisen lähestymisestä joskus?
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:41"]
Poitsut, kehtaisitteko baariympäristössä lähestyä Jabba The Huttin näköistä ihmisolentoa. Oletteko lyöneet vetoa tällaisen lähestymisestä joskus?
[/quote] Hmm.. siis ket'ä?
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:42"]
[/quote] Hmm.. siis ket'ä?
[/quote]
Jotakuta sairaalloisen ylipainoista joka muistuttaa Jabbaa, googleta jos et tiedä hahmoa
[/quote]
Kyllä mä kehtaisin, mutta en haluaisi. Miksi niitä pitäisi lähestyä, jos ei kotiinsa kuitenkaan haluaisi.
Lähestyn vain sellasia joista olen kiinnostunut. Potentiaalisia panoja.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:27"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:12"]
-Mies 29v-
-Mies 29v-
[/quote]
Onko sulla hyvä vartalo? Jos, niin silitteleminenkin on kivaa. Silittelen mielelläni hyvin kehittyneitä hartia-, vatsa- ja rintalihaksia...t.Täti
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:56"]
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:27"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:12"] [quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:04"] Kiittäisin ja jäisin pitämään seuraa. Kunhan nainen ei ole 60v tai joku paikkakuntansa naurunaihe. -Mies 29v- [/quote] Entä jos nainen ehdottaa hotelliin siirtymistä tms? [/quote]En varmaan kehtaisi kieltäytyä siitäkään. Jos se tarkoittaisi seksiä, niin se ei välttämättä onnistuisi, mutta eihän se ole myöskään lupaus siitä. Nainen saisi silitellä vartaloani. -Mies 29v- [/quote] Onko sulla hyvä vartalo? Jos, niin silitteleminenkin on kivaa. Silittelen mielelläni hyvin kehittyneitä hartia-, vatsa- ja rintalihaksia...t.Täti
[/quote]Rintani on vähän naismainen johtuen varhaisnuooruden hormonihäiriöistä, joihin syynä oli väärä lääkehoito, vatsa normaali; ei pyykkilauta. Lihaksia on kaiken kaikkiaan aika paljon. Erottuvat parhaiten käsivarsista, selästä, jaloista ja olkapäistä.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:35"]
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:27"]
-Mies 29v-
-Mies 29v-
[/quote] Tarkoitatko, että nainen ei ehkä saisi kaluasi seisomaan?
[/quote]Enintään kymmenen vuotta itseäni vanhempi nainen ehkä saisi; muiden en välttämättä kannata yrittää. Mutta ihaileva kosketus, sikäli kun yksikään heteromies on ikinä sellaista saanut osakseen, kyllä kelpaa silti.
Ja en pidä sitä mitenkään häpeällisenä itseni kannalta, aivan kuten naiset eivät syytä itseään siitä, että mies ei kiihota.
-Mies 29v-
Kyllähän sitä vehkeisiin pitää mennä, ei noissa silittelyissä ole muuten mitään järkeä.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 21:00"]
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:56"]
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:27"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:12"] [quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:04"] Kiittäisin ja jäisin pitämään seuraa. Kunhan nainen ei ole 60v tai joku paikkakuntansa naurunaihe. -Mies 29v- [/quote] Entä jos nainen ehdottaa hotelliin siirtymistä tms? [/quote]En varmaan kehtaisi kieltäytyä siitäkään. Jos se tarkoittaisi seksiä, niin se ei välttämättä onnistuisi, mutta eihän se ole myöskään lupaus siitä. Nainen saisi silitellä vartaloani. -Mies 29v- [/quote] Onko sulla hyvä vartalo? Jos, niin silitteleminenkin on kivaa. Silittelen mielelläni hyvin kehittyneitä hartia-, vatsa- ja rintalihaksia...t.Täti
[/quote]Rintani on vähän naismainen johtuen varhaisnuooruden hormonihäiriöistä, joihin syynä oli väärä lääkehoito, vatsa normaali; ei pyykkilauta. Lihaksia on kaiken kaikkiaan aika paljon. Erottuvat parhaiten käsivarsista, selästä, jaloista ja olkapäistä.
-Mies 29v-
[/quote] Miehekkäältä kuulostaa. :)
No. Mä tietenkin annan sille, jos se haluu mua.