Minecraft-pelistä kysymys!
Laitoin tämän kysymyksen jo Suomi24:lle, mutta sitten tajusin että täältähän olen aina saanut vastauksen kysymykseen kuin kysymykseen ;) Eli: Oliskos täällä joku joka osais auttaa... poika pelaa minecraftia Suomicraft -nimisessä servussa ja oli saanut sinne bannit mainostamisen takia. Oli siis maininnut jonkun toisen servun nimen siellä. Ongelma on nyt se, että mistään ei löydetä tietoa kuinka kauan tuo banni kestää? Ja voiko sen bannin saada pois jollain muulla konstilla kuin odottamalla? Nimim. mamma joka ei tajua koko pelistä yhtään mitään...
Kommentit (16)
Söin naapurin burriton leivänpaahtimen joka suuttui minulle.
No ei ihme että leivänpaahdin suuttui kun söit sen. Muita hyviä neuvoja?
Itsekin pelaan MineCraftia Tuollaiset bannit eivät yleensä kauan kestä. Muutaman kerran olen itsekkin bannit saanut. Mutta myöskin Wildycraft on suomalainen minecraft serveri jossa on paljon toimintaa =) WildyCraftin osoite on mc.wildeem.com
Banni tuli serverin omistajien toimesta eli ei varsinaisesti liity peliin. Koita googlettaa jos löydät serverin omistajan yhteystietoja ja kysy sieltä. Muuten on voivoi, poikasi valitettavasti rikkoi sääntöjä ja sai asiaankuuluvan rangaistuksen.
Pelissä kuin pelissä bannit voivat olla joko väliaikaisia tai pysyviä. En itse tunne kyseistä serveriä, mutta rikkeen pienuudesta päätellen on luultavasti ohi viikossa tai kahdessa ellei heillä sitten ole täysi nollatoleranssi mainostukselle. Opeta lapsellesi että sääntöjä tulee noudattaa.
Kysyin bannin pituutta, en kasvatusohjeita! Tietysti asiasta ollaan keskusteltu ja säännöt luettu, mutta aloitteleva pelaaja ei voi vielä kaikkea tietää/muistaa. Ap
No täällä tulee aina kasvatusohjeita, halusit tai et...
Antakaa nyt niitä neuvoja, Erkki-poika alkaa jo käydä levottomaksi kun ei pääse tovereiden kanssa pelailemaan. Pojan parasta tässä ajattelen vain. Ap
Voivoi mamman pikku räkänokka rikkoo sääntöjä, ei saa rangaista.
Pelaan itsekin monilla Servuilla ja pahat jutut rangaistaan noin 1-2kk joten ei sinänsä mitään hätää mutta jos joku pieni juttu niin viikko tai pari toivottavasti auttoi edes vähän.t.tyyppi joka tietää näistä pelijutuista🙂
Nuo servuton ihan "yksityisiä" ja joku voi potkia sääntöjen rikkojat pois lopullisesti
Vierailija kirjoitti:
On olemassa muitakin servereitä.
Mutta kun Erkki ei halua pelata niissä!!!!!!!!!!!!!!! Ei halua!!!!! Ymmärrätkö saatana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On olemassa muitakin servereitä.
Mutta kun Erkki ei halua pelata niissä!!!!!!!!!!!!!!! Ei halua!!!!! Ymmärrätkö saatana
Ai jai, mihin ne käytöstavat nyt jäi?
Olisko tietäjiä paikalla?