Mies, miten suhtaudut, jos täti tulee tarjoamaan juomaa baarissa?
Niin, eli jos olet baarissa, ja joku sinua vanhempi, täti-tyylinen, ei-hemaiseva nainen tulee tarjoamaan sinulle juomaa, miten reagoit? Otatko juoman iloisena vastaan? Juotko juoman nopeasti, ja pyrit pääsemään tilanteesta sitten äkkiä pois? Vai mitä tapahtuu? ;)
Kommentit (41)
Olen ruma ja rujon näköinen mies. Olisin otettu. Jos asia etenisi pidemmälle, niin mikäs siinä. Se pitää ottaa, minkä saa.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 19:20"]
Olen ruma ja rujon näköinen mies. Olisin otettu. Jos asia etenisi pidemmälle, niin mikäs siinä. Se pitää ottaa, minkä saa.
[/quote] Rujous voi olla ihan hyvä ominaisuus miehessä! :)
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 19:23"]
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 19:20"]
[/quote] Rujous voi olla ihan hyvä ominaisuus miehessä! :)
[/quote]
Ehkä, mutta rumuus ei valitettavasti ole...
Mä olen pari kertaa joskus 16-20 ikäisenä tehnyt niinku naiset. Tai no en varsinaisesti, mutta siis lyöttäytynyt jonkun vanhemman naisen seuraan ja se on sitten tarjonnut juomia. Sit vaan ollaan juotu ja juteltu ja jossain vaiheessa palasin omaan porukkaan.
Turha moralisoida (no eipä siihen naisilla varaa olisikaan tässä asiassa). Pakkohan se tuon ikäisenä oli kun kesätyörahat oli menny jo elokuussa :D
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 19:26"]
Mä olen pari kertaa joskus 16-20 ikäisenä tehnyt niinku naiset. Tai no en varsinaisesti, mutta siis lyöttäytynyt jonkun vanhemman naisen seuraan ja se on sitten tarjonnut juomia. Sit vaan ollaan juotu ja juteltu ja jossain vaiheessa palasin omaan porukkaan.
Turha moralisoida (no eipä siihen naisilla varaa olisikaan tässä asiassa). Pakkohan se tuon ikäisenä oli kun kesätyörahat oli menny jo elokuussa :D
[/quote] Oliko ne naiset sen oloisia, että olisivat halunneet sun kalua sisäänsä? ;)
Onko tällaisella tädillä mahdollista päästä teidän kanssa sänkyyn? :)
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 19:36"]
[/quote]
Kuten jo tuossa sanoin, niin on. Ja näin on käynytkin. Olen siis #2:n. Mutta en olen mikään komistus, kuten sanoin. Kroppa ihan timmissä kunnossa kuitenkin. Ikää kolmeviis. Tosin Ingengöörinä on varaa ryypätä ihan omilla rahoilla.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 19:38"]
[/quote]
Kuten jo tuossa sanoin, niin on. Ja näin on käynytkin. Olen siis #2:n. Mutta en olen mikään komistus, kuten sanoin. Kroppa ihan timmissä kunnossa kuitenkin. Ikää kolmeviis. Tosin Ingengöörinä on varaa ryypätä ihan omilla rahoilla.
[/quote]
Ja voin toki "tädin" kanssa pelkästään tissutella tai ryypätäkkin, jos on asiallista seuraa. Näinkin on käynyt.
Entä jos vaan tarjoaisit niille suoraan rahaa aktista?
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 19:44"]
[/quote] Niin, miehethän ainakin sen yhden av-ketjun perusteella on kuin partiopojat valmiina myymään itseään. ;)
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 19:38"]
[/quote]
[/quote] Kuulostaa ihan hyvältä.
Mielellään juodaan juomat ja sitten naidaan.
Juttuseura kiinnostaa. Ei juominen.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 19:55"]
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 19:44"]
[/quote] Niin, miehethän ainakin sen yhden av-ketjun perusteella on kuin partiopojat valmiina myymään itseään. ;)
[/quote] Kerran partiopoika, aina partiopoika.
Kiittäisin ja jäisin pitämään seuraa. Kunhan nainen ei ole 60v tai joku paikkakuntansa naurunaihe.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:04"]
Kiittäisin ja jäisin pitämään seuraa. Kunhan nainen ei ole 60v tai joku paikkakuntansa naurunaihe.
-Mies 29v-
[/quote] Entä jos nainen ehdottaa hotelliin siirtymistä tms?
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:04"]
-Mies 29v-
[/quote]Taidat kirjoitella aika pieneltä paikkakunnalta..
Up