Tajusin juuri tältä palstalta, että jotkut oikeasti katsovat Kauniita ja rohkeita. Olen pitänyt sitä vitsinä,
jota kukaan ei katso. Paitsi jotkut vanhat eläkeläismummelit.
Onko todella niin, että jotkut tavalliset ihmiset katsovat Kauniita ja rohkeita???
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Katsoohan ihmiset salkkareitakin, itse en pysty sitä käsittämään.
Sama. ap
Taustahälynä pyörii. Salkkareita en laittaisi edes taustahälyksi.
En mä jatso, telkkari on vaan päällä eikä miltään kanavalta tule juuri nyt mitään. Emmerdalen katon seuraavaksi
Ei sitä esitettäisi, ellei sitä katsottaisi.
Varmaan taustaohjelmana vähän kuin salkkareitakin? Salkkareitahan ei tarvitse edes katsoa, vaan pysyy juonessa mukana vaikka kuuntelemalla ohjelmaa silloin kuin tiskaa :D
Kai sitä on jonkun pakko katsoa kun sitä edelleen lähetetään. En kyllä ymmärrä miksi, mutta toisaalta telkkarista tulee niin paljon muutakin tuubaa (tanssii tähtien kanssa, salatut elämät, putous, BB...) että parempi vaan hyväksyä että kaikkea ei voi ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Taustahälynä pyörii. Salkkareita en laittaisi edes taustahälyksi.
Etkö kestä elämää ilman meteliä?
Vierailija kirjoitti:
En mä jatso, telkkari on vaan päällä eikä miltään kanavalta tule juuri nyt mitään. Emmerdalen katon seuraavaksi
Emmerdalen katsomistakaan en tajua. ap
Kauniit ja rohkeat ymmärrän, on ihan hyvä omassa sarjassaan. Salattujen elämien katsomista en sen sijaan käsitä yhtään. Se on niin kökkö ja huono ja näyttelijät sekä juonenkäänteet ankeita. Kuin tympeä muovikulissimaailma tylsillä hahmoilla. Haluaisiko joku kertoa, mihin Salkkareiden fanitus perustuu? Kiinnostaa oikeasti, ei ole tarkoitus pilkata.
Aika monikin
Miten sarjaa voitaisiin pitää ohjelmistossa jos kukaan ei sitä katsoisi? Kyse on kaupallisesta mainoskanavasta.
Katsoohan ihmiset salkkareitakin, itse en pysty sitä käsittämään.