Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä helppoa ja hyvää tekisin tänään ruoaksi?

Vierailija
15.09.2014 |

Muu perhe on muualla, joten syöjiä on vain yksi, minä. Haluaisin jotain nopeahkoa ja herkullista. Punajuuret kävivät mielessä, koska muu perhe ei niistä niin välitä. Ehkä punajuuripastaa ja vuohenjuustoa? Toisaalta joku hyvä salaattikin kiinnostaisi. Vinkkejä ja tuoreita ideoita kaivataan!  

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paista kanaa, mausta teriyakilla ja valkosipulilla. Lisäksi al denteksi höyrytettyjä ruusukaaleja voin ja suolan kera. Meidän päivällinen tänään.

Vierailija
2/5 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 jatkaa

uunipunajuuret piparjuurella maustetulla ranskankermalla ovat myös hyviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin tulla ehdottamaan punajuuri-vuohenjuustosalaattia, kun ajattelin tehdä sitä itse. Olit näköjään samoilla ajatuksilla liikkeellä. :) Punajuuret eka uuniin valkosipulin, öljyn hunajan ja rosmariinin kera, sitten salaattipeti lautaselle, paahdetut pinjansiemenet kaveriksi, vielä plöräys vinaigrettea, suolaa ja pippuria niskaan.

Vierailija
4/5 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosekeitto bataatista ja porkkanasta, tai vaikka kurpitsasta. Syksyisiä makuja. Tällä reseptillä on ainakin tullut hyviä keittoja: http://www.valio.fi/reseptit/bataatti-porkkanasosekeitto/

Lisäksi leipää ja hyvää juustoa, niin ilta-ateria on valmis.

Vierailija
5/5 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 18:12"]

Meinasin tulla ehdottamaan punajuuri-vuohenjuustosalaattia, kun ajattelin tehdä sitä itse. Olit näköjään samoilla ajatuksilla liikkeellä. :) Punajuuret eka uuniin valkosipulin, öljyn hunajan ja rosmariinin kera, sitten salaattipeti lautaselle, paahdetut pinjansiemenet kaveriksi, vielä plöräys vinaigrettea, suolaa ja pippuria niskaan.

[/quote]

Kuoritko ja viipaloitko punajuuret siis raakana ja laitat uuniin? Vai jo keitettyinä? Punajuuret ovat ihania, mutta kestävät kamalan kauan kypsyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme