Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tiedän että eräs tuttu on raskaana

Vierailija
07.08.2014 |

Mutta hän ei tiedä että tiedän. Huolestuttaa kun on mt ongelmainen eikä koirastaankaan osaa huolehtia. Tekisi mieli tehdä jo valmiiksi ls ilmoitus. Kuristaa koiraakin kuuleman perusteella. Ja uskovainen kyseessä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennakoivan lastensuojeluilmoituksen voi tehdä, jos äiti käyttäytyy huonosti raskaudenaikana (alkoholi,huumeet ym) tai on perusteltua epäillä, että lapsi ei ole synnyttyään "turvassa".

Vierailija
2/8 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käytä päihteitä mutta käy kyllä terapiassa tai siis on käynyt. On ongelmia joka saralla mutta omasta mielestään on aina kaikessa paras.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekkin ihmisille ei kerro ongelmistaan mitään vaan esittää kaiken olevan hyvin. Minulle kyllä on kertoillut sitten yhtä ja toista.

Vierailija
4/8 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken lisäksi tämä opiskelee alaa jolle ei sovellu. Sopisi jonnekki toimistoon tms yksinäiseen työhön. On tarve määräillä ja "tietää" kaikesta kaikki. Hänestä ei entisessäkään työelämässä juuri tästä syystä pidetty. Mutta silti vika on aina vain muissa. Vaikka oma koirakin pelkää niin että pissaa alleen.

Vierailija
5/8 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se, että uskoo olevansa paras, on väärällä alalla, kuuleman mukaan kurittaa koiraa ja on uskovainen ei varmaan riitä vielä. Mitä jos keskittyisit omaan elämään?

Vierailija
6/8 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites ainakin se eläinsuojeluilmoitus näin alkuun?

Vierailija
7/8 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko sen tehdä jos ei itse ole todistanut mitään rikettä? Ainoastaan omistajan oman kertomuksen perusteella?

Vierailija
8/8 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 14:45"]Voiko sen tehdä jos ei itse ole todistanut mitään rikettä? Ainoastaan omistajan oman kertomuksen perusteella?

[/quote]

Voi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan