Näillä avuilla saa miehen:
1. Sopivan kauniit kasvot (ei mitään erityisen huomiota herättäviä vikoja, eikä toisaalta täydellisyyttäkään)
2. Sopusuhtainen vartalo (eli normaalipainoinen-hoikka, ei alipainoinen, ei liian treenattu, ei liian pitkä)
3. Tyyliltään pitää olla aika tavis. Ei kovaa meikkiä, ei räväkkää hiusväriä, ei huomiohakuisia vaatteita.
4. Hymyily, juttelu. Ääni ei saa olla liian kova.
5. Koulutus mielellään amk-tasoa.
6. Palkka alle 3000e/kk
Kommentit (20)
Eri mieltä kohdista 5 ja 6. Enemmän on aina parempi.
Noilla avuilla saa tylsän luuserimiehen. Just sellaisen huonoitsetuntoisen vätyksen joka pelkää erottua massasta. On keskituloinen tai köyhä. Hajutonta ja mautonta.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 14:54"]
Minuun sopii vain kohdat 1-3 eikä koskaan ole ollut miehistä pulaa.
[/quote]
Eli miehiä on ollut vaan onko miestä? Kyllähän hetkeksi saa kenet vain. Useista seurustelusuhteista (ihan sama kummalla sukupuolella) tulee lähinnä mieleen, että ei kelpaa pidemmäksi aikaa tai osaa sitoutua.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 13:33"]Minä taas suosittelen keskittymään luonteeseen. Ulkoiset avut muuttuvat, mutta luonne useimmiten ei.
[/quote]
Voi kuule kyllä se luonne ja koko persoonallisuus voi muuttua. Harva on samanlainen kehdosta hautaan. Joku perustavanlaatuinen piirre on varmaan pysy, mutta ihmiset todellakin muuttuvat muutenkin kuin fyysisesti.
Mitä olen miesten juttuja kuunnellut niin kyllä hyvin tienaava lääkäri on parempaa "vaimomatskua" kuin köyhä kampaaja jne...
Miksi mies pitäisi saada? Onko se jonkin palkinto?
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 18:26"]
Miksi mies pitäisi saada? Onko se jonkin palkinto?
[/quote]
Ei. Sä vaan pidät tuota miehen saamista itsestäänselvyytenä ja selviönä, kuten kaikki muutkin naiset. Siis nainen saa halutessaan AINA miestä, mutta toisinpäin tuo ei toimi.
Kaikki muu sopii, paitsi vitonen. Sinkkuna silti.
Onks tää jonku iltasanomien laatututkimus?
Olen kaikkea tuota eikä koskaan yhtään miestä. Tiedätkös, että on suurin osa miehistä haluaa naisen, jolla on hyvä luonne ja elämää? Jos niitä ei ole, ei saa ketään :D
Minuun sopii vain kohdat 1-3 eikä koskaan ole ollut miehistä pulaa.
Sillä saa miehen, että opiskelee tai työskentelee miesvaltaisella alalla. Ja on oma itsensä.
Hah, minä sain miehen ennen kuin oli tutkintoa tai palkkaa.
Mutta totta on että eniten miehiä kiinnostaa (muuten kivannäköisessä) naisessa vyötärö-lantio suhde. Se saa miehen sekaisin jos on iso ero lantiossa ja vyötärössä. Kuten mulla vyötärö 73 cm ja lantio 106 cm. Vaikka itse sanonkin = )
ne muijat, jotka kiinnostais ois juurikin tuollaisia, mä en kelpaa vaan niille
Ainoastaan kutoskohta menee mun kohdilla nappiin ja silti olen saanut miehen =)
Jaa, minulla on "täydelliset" kasvot ja alipainoinen kroppa. Kyllä miesseuraa on ollut tarjolla! Muut kohdat pitävät paikkaansa.
3-6 osuu minuun. Mutta naama on kuin mutantilla ja kroppa pyylevä. Eipä paljon miehet ympärillä pörrää. ;)
Ei löydy sopusuhtaista kroppaa, vaan reenattu tiimalasi 90-58-90 E-kupin tisseillä (ehkä jo liian reenattu, vaikkei mikään överi vielä + tissit aidot), tyyli on vahvasti hevari, mutta olen älyttömän ujo ja vasta opiskelen, silti riittänyt poikaystäväehdokkaita :D
Sanoisin, että mukavalla persoonalla, hyvällä keskustelutaidolla, huumorintajulla ja positiivisuudella pääsee pitkälle. Vielä kun kiinnostuksen kohteet ovat samankaltaisia, niin siinä voi ihminen jo rakastua. :)
Minä taas suosittelen keskittymään luonteeseen. Ulkoiset avut muuttuvat, mutta luonne useimmiten ei.