Ihastuin naiseen
Kommentit (53)
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 19:58"]Olen nainen ja ihastukseni kohde on myös nainen. Molemmat varattuja miehille mutta minun avioliitto vetelee viimeisiään. Ihastukseni ei ole valmis eroamaan vaikka tunteita on. Minä olen. Tämä mättää.
[/quote] Äläpäs kuvittele itsestäsi liikoja, et sinä niin erityinen ihminen ole että perääsi haikailtaisiin. Lololloo
Huh ku täällä on lesbo-/bi-vihaista porukkaa liikkeellä..
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:01"]Anna hänelle aikaa. Aika isoista asioista kuitenkin kyse.
[/quote] No ei todellalaan mitään aikaa. Ihankuin ap nyt jättäisi hyvän elämänsä sikseen ja alkaisi elämään toisen naisen kanssa! Vuoden paras vitsi.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:03"]Kiitos. <3
[/quote] Menepä siitä lähettelemäön sydämiä sille ällöttävälle "ihastukselle". Lesbobobobooo! Teitähän siellä Porvoossa riittää.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:14"]Huh ku täällä on lesbo-/bi-vihaista porukkaa liikkeellä..
[/quote]Monessa maassa epänormaalit yksilöt kivitetään, niin myös tulevaisuuden islamistisessa suomessa
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:14"]
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:01"]Anna hänelle aikaa. Aika isoista asioista kuitenkin kyse. [/quote] No ei todellalaan mitään aikaa. Ihankuin ap nyt jättäisi hyvän elämänsä sikseen ja alkaisi elämään toisen naisen kanssa! Vuoden paras vitsi.
[/quote]
Mene hoitoon siitä, ok?
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:15"]
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:03"]Kiitos. <3 [/quote] Menepä siitä lähettelemäön sydämiä sille ällöttävälle "ihastukselle". Lesbobobobooo! Teitähän siellä Porvoossa riittää.
[/quote]
Mikä he*vetin porvoo???? Eikö sun mielestä nainen voi ihastua naiseen?? Se on samantien jtn provoa... onnea heteroelämääsi kaikin puolin... ehkä joskus jotain tajuat...
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:14"]Huh ku täällä on lesbo-/bi-vihaista porukkaa liikkeellä..
[/quote] No te kuvittelette että teillä on oikeus alkaa iskemään varattuja naisia. Levitätte sukupuolitautia ja homosiitepölyänne koteihin joissa asuu lapsiakin! Hei haloo. Herätkää jo niistä fantasioistanne! Vitun homot!
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:13"]No hetikö? Onko sauna lämmin myös, sitten mennään vielä uimaankin! <3 Milloin?
[/quote] HYI SAATANA!!!
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:11"]Lesbot saunan taakse. Kiitos !
[/quote] [quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:16"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:14"]
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:01"]Anna hänelle aikaa. Aika isoista asioista kuitenkin kyse. [/quote] No ei todellalaan mitään aikaa. Ihankuin ap nyt jättäisi hyvän elämänsä sikseen ja alkaisi elämään toisen naisen kanssa! Vuoden paras vitsi.
[/quote]
Mene hoitoon siitä, ok?
[/quote] Miten niin? Mene sinä hoitoon jos kuvittelet voivasi käännyttää muita tai iskeä MIEHELLE varattua naista!!! Mies ja nainen kuuluvat yhteen. Nainen ja nainen - hyhhyijäkkää.
Voihan pusipusi ja halihali teille pelkoperseisille... <3 Kun ei mee niinku mies ja nainen niin johan sukat pyörii ympyrää. Ääliöt!
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:17"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:15"]
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:03"]Kiitos. <3 [/quote] Menepä siitä lähettelemäön sydämiä sille ällöttävälle "ihastukselle". Lesbobobobooo! Teitähän siellä Porvoossa riittää.
[/quote]
Mikä he*vetin porvoo???? Eikö sun mielestä nainen voi ihastua naiseen?? Se on samantien jtn provoa... onnea heteroelämääsi kaikin puolin... ehkä joskus jotain tajuat...
[/quote] Ai "ehkä joskus tajuan" että olen lesbo vai? Ja että nainen ja nainen kuuluu yhteen? No ei tasan kuulu, PISTE!!!
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:17"]
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:14"]Huh ku täällä on lesbo-/bi-vihaista porukkaa liikkeellä.. [/quote] No te kuvittelette että teillä on oikeus alkaa iskemään varattuja naisia. Levitätte sukupuolitautia ja homosiitepölyänne koteihin joissa asuu lapsiakin! Hei haloo. Herätkää jo niistä fantasioistanne! Vitun homot!
[/quote]
Vain otettu lääke auttaa. Ota rauhallisesti, hengitä, oikein syvään, noin, hyvä. Ja nyt, tämän jälkeen ota yhteyttä hoitavaan lääkäriisi. :)
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:21"]Voihan pusipusi ja halihali teille pelkoperseisille... <3 Kun ei mee niinku mies ja nainen niin johan sukat pyörii ympyrää. Ääliöt!
[/quote] No anteeks vaan että oon normaali ihminen. Te palatte helvetin liekeissä PERKELE!!!
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:23"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:17"]
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:14"]Huh ku täällä on lesbo-/bi-vihaista porukkaa liikkeellä.. [/quote] No te kuvittelette että teillä on oikeus alkaa iskemään varattuja naisia. Levitätte sukupuolitautia ja homosiitepölyänne koteihin joissa asuu lapsiakin! Hei haloo. Herätkää jo niistä fantasioistanne! Vitun homot!
[/quote]
Vain otettu lääke auttaa. Ota rauhallisesti, hengitä, oikein syvään, noin, hyvä. Ja nyt, tämän jälkeen ota yhteyttä hoitavaan lääkäriisi. :)
[/quote] Ota itse, käännyttäjälesbo :) Hengitäpä syvään, juuri noin. (HETEROT KUN VOI ESITTÄÄ LÄÄKÄREITÄ, LESBOLÄÄKÄRIT HYIII) JA MIETIPÄ MITKÄ SUKUPUOLET KUULUVAT YHTEEN!!!!!
Kuka helvetti tää yks lespo täällä luulee olevansa :D
Mä niiiiiin repeen..!! :D :D Onko oikeasti av-mammat näin rajoittuneita!?? :D :D
No hetikö? Onko sauna lämmin myös, sitten mennään vielä uimaankin! <3 Milloin?