Ihastuin naiseen
Kommentit (53)
:) Mammat pelkää että menet iskemään. ;)
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:11"]
Lesbot saunan taakse. Kiitos !
[/quote]
Lesbot saunaan. Kiitos ! ;)
Ohoh. Enpä taida koskaan uskaltaa astua ulos kaapista.
Minäkin olen. :( Ja hän on. Mutta molemmilla perhe joten emme voi tehdä asian eteen mitään. :(
Oletko ap nainen vai mies? Miten niin elämäntilanteet eivät salli? Onko toinen tai kumpikin varattu vai mikä mättää?
Olen nainen ja ihastukseni kohde on myös nainen. Molemmat varattuja miehille mutta minun avioliitto vetelee viimeisiään. Ihastukseni ei ole valmis eroamaan vaikka tunteita on. Minä olen. Tämä mättää.
Anna hänelle aikaa. Aika isoista asioista kuitenkin kyse.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 18:39"]Miksi pitäisi päästä? Vai eikö nainen tunne samoin sinua kohtaan?
[/quote] No tää on taas tätä av-teoriaa: Jätä mies jonka kanssa olet ollut naimisissa 10 vuotta ja lapsia kolme hetkellisen ja ohimenevän teini-ikään verrattavan ihastuksen takia.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 18:44"]Tunsi kai mutta elämäntilanteet sellaiset ettei siitä voinut kehittyä sen enempää. Elämä jatkuu mutta mä vaan jatkan kaipaamista. Edelleen ollaan väleissä, ei siis siinä mitään. Mutta mun tunteet taitaa olla hyvin paljon vahvemmat tällä hetkellä kuin hänen.
[/quote] Sä vaan kuvittelet. Ohimenevä ihastus, ei sen kummempaa.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 20:07"]
Hyi :o
[/quote]
Mitä jos menisit muualle kauhistelemaan.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 19:21"]Minäkin olen. :( Ja hän on. Mutta molemmilla perhe joten emme voi tehdä asian eteen mitään. :(
[/quote] No älkää nähkö enää ikinä niin johan se ällöttävä naisihastus unohtuu. Kakkapää!
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 19:34"]Oletko ap nainen vai mies? Miten niin elämäntilanteet eivät salli? Onko toinen tai kumpikin varattu vai mikä mättää?
[/quote] No eiköhän se kuule haittaa aika paljon jos on naimisissa miehen kanssa ja on lapsia ja kaikki hyvin perheessä mutta sitten tämä hetero vaimo ihastuu toiseen naiseen. Sun mielestä varmaan kuuluis jättää kaikki, mies lapset ja elämä siihen ja hypätä toisen naisen kelkkaan viettämään ankeaa lesboelämää. Naurettavaa.
Ei oo totta!! Siis ihan oikeasti olen ihastunut naiseen ja olen nainen. Ja tää heitetään trolliksi. :D Onko nykypäivänä meno vielä tätä!? :D
ap