Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko koulujen/päiväkotien jakelukeittiöissä yleensä erikseen tiskari

Vierailija
20.08.2021 |

vai onko vain yksi keittiötyöntekijä joka hoitaa kaikki työt?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on yleensä laitoshuoltajia jos niillä joku tutkinto on.

Vierailija
2/7 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä siellä ollaan yksin ja tehdään kaikki itse. Paikasta riippuen ihan kaikki tulee valmiina tai tehdään itse välipala ja keitetään perunat ja paistetaan kappaletavara (esim. kalapuikot). Mahdollisesti voi olla toinen osa-aikainen, jos päiväkoti tai koulu on suuri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin meillä vaaditaan kokin/suurtalouskokin tutkinto kaikilta keittiötyöntekijöiltä, myös päiväkotien ruokapalvelutyöntekijöiltä tai ruokapalveluvastaavilta.

Vierailija
4/7 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paikan koosta. Hyvin pienessä päiväkodissa voi olla vain yksi työntekijä mutta silloin puhutaan vain muutamista kymmenistä lapsista max. Sitä isommissa on enemmän työntekijöitä sen mukaan kuinka paljon asiakkaita on. Meillä on esimerkiksi isossa koulussa viisi ihmistä töissä, kaikilla on kokin koulutus tai aiempi vastaava, eikä kukaan ole erikseen "tiskari", vaan vuorot kiertävät. Olemme jakelu- ja palvelukeittiön risteytys, kuten moni paikka nykyään.

Vierailija
5/7 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu paikan koosta. Hyvin pienessä päiväkodissa voi olla vain yksi työntekijä mutta silloin puhutaan vain muutamista kymmenistä lapsista max. Sitä isommissa on enemmän työntekijöitä sen mukaan kuinka paljon asiakkaita on. Meillä on esimerkiksi isossa koulussa viisi ihmistä töissä, kaikilla on kokin koulutus tai aiempi vastaava, eikä kukaan ole erikseen "tiskari", vaan vuorot kiertävät. Olemme jakelu- ja palvelukeittiön risteytys, kuten moni paikka nykyään.

Kuinka paljon oppilaita teillä koulussa päivittäin syömässä?

Vierailija
6/7 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tuo, jolta kysyit, mutta olen ollut koulussa, jossa oli 6 luokkaa ja eskarit. Oppilaita muistaakseni 120. Olin yksin päävastuussa (keitin perunat, paistoin kappaletavarat, tein välipalan, tein tilaukset jne.), mutta lounaan ajaksi tuli yhdistelmätyöntekijä. Vuorottelimme salissa ja tiskissä.

Isommassa koulussa (muistaakseni 300 oppilasta) olin yksin muuten, mutta lounaan ajaksi tuli kaksi yhdistelmätyöntekijää.

Kaikissa päiväkodeissa (4-6 osastoa) olen ollut aina yksin.

Vierailija
7/7 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin meillä vaaditaan kokin/suurtalouskokin tutkinto kaikilta keittiötyöntekijöiltä, myös päiväkotien ruokapalvelutyöntekijöiltä tai ruokapalveluvastaavilta.

Meillä ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi