Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellinen vastaus tähän: Jos voittaisit lotossa,

Vierailija
15.09.2014 |

kävisitkö kauneuskirurgilla korjauttamassa kroppaasi/naamaasi?

Itse kävisin vatsan rasvaimussa, pakko tunnustaa. Näin taviksena 30 000e/v tuloilla keksin tärkeämpiä kohteita rahoille aina, mutta miljonäärinä olis pakko kokeilla.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että en kävisi. En ole kovinkaan kummoisen näköinen, mutten usko että olisin sen onnellisempi leikkauksilla muokatussa "missikropassa". Mistä sitä tietysti tietää, mitä tapahtuisi jos rahaa olisi lähes rajattomasti käytössä :D

Ja eri asia tietysti jos olisi joku piirre ulkonäössä josta olisi joutunut kärsimään. Itse olen tavallisen näköinen peruspulliainen, ei mitään ihmeellistä eikä "silmiinpistävää".

Vierailija
22/38 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen susiruma ja "persoonallisen" näköinen. Ihmiset muistavat minut vuosien takaa johtuen erikoisesta ulkonäöstäni. Siitä on pelkkää hyötyä tällä alalla. En tahtoisi, että jonkun muun kasvot näkyisi peilikuvassa. Olen tämän näköinen ja pidän siitä, kuten myös mieheni. Se riittää minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Hampaiden valkaisu ja oma kuntosali tulisi varmaankin hommattua. En todellakaan tarvitse mitään rasvaimua mihinkään vaikka muutaman kilon ylipainoinen olenkin. Mutta voisin kyllä palkata oman kokin, joka valmistaisi herkullisia vähäkalorisia ruokia, sekä personal trainerin. Ajatus joistain leikkauksista, rasvaimuista, kiristyksistä, haavoista, tikeistä ja kivusta on todella vastenmielinen. Varsinkin kun kyseessä on kauneuskirurgia.

Vierailija
24/38 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä. Vatsanahan kiristys ei olisi paha juttu ollenkaan minulle ja hampaat laittaisin näteiksi aika ensimmäisenä. En nyt juuri mitään riskejä ajattele, eiköhän jo autolla ajelu työmatkoilla ole riskialttiimpaa kuin se. Tänään juuri mietiskelin tätä asiaa ja mietin senkin, että en lopettaisi mukavaa työtäni vanhusten parissa, enkä luultavasti edes muuttaisi muutamaan vuoteen tästä kodistamme pois, mutta satsaisin jotenkin itseeni kyllä. Vaatteet, merkkilaukut ja autotkaan eivät minua kiinnosta.

Vierailija
25/38 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 16:55"]

Kävisin värjäyttämässä ripset ja kulmakarvat. Ja isoimmat luomet leikkauttaisin pois.

[/quote]No ripsien ja kulmien värjäykseen et kovin isoa lottovoittoa tarvitsisi. :)

Vierailija
26/38 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tällä hetkellä tekisi mitään kauneusleikkauksia.

Jos imetyksen jälkeen kävisi niin kuin yhdellä tutullani, että rinnoilla on kaksi kuppikokoa eroa, niin korjauttaisin saman kokoisiksi.

Vierailija
27/38 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi. Loptettaisin työt ja panostaisin liikuntaan, eli palkkaisin personal trainerin ja liikkuisin päivät, kun lapset ovat koulussa. Yrittäisin panostaa myös terveelliseen ruokaan, kun olisi aikaa. Ei mua nytkään mikään estä liikkumasta ja panostamasta ruokavalioon, mutta kun on päivät töissä, niin ei jaksa/voi kaikkea vapaa-aikaansa käyttää liikuntaan ja ruoanlaittoon. Täytyy viettää aikaa lasten kanssa ja levätäkin välillä. 

Vierailija
28/38 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kävisi, muut asiat on oleellisempia tässä vaiheessa elämää.

Vierailija
29/38 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin heti rintojen pienennysleikkaukseen jollekin hyvälle plastiikkakirurgille. Nytkin olisi varaa, mutta en halua olla pitkään poissa työstä ja/tai toipilaana tai puolikuntoisena.

Vierailija
30/38 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaisin hampaani kuntoon ja laittaisin rahaa jemmaan sen varalle, jos alkaisin häiritsevissä määrin rupsahtaa. Minulla on jo nyt suuret silmäluomet, jotka todennäköisesti alkavat jossain vaiheessa roikkua oikein kunnolla.

Vierailija
31/38 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mulla olisi jo nyt varaa mennä kauneusleikkauksiin, mutta en halua. 

Vierailija
32/38 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kävisin. Olen ilman lottovoittoakin menossa kasvojenkohotusleikkaukseen. Unelmoin jo paremmasta ulkonäöstä. En leikkauta kasvojani muiden takia, vaan itseni takia. Haluan nähdä peilistä virkeät kasvot. Minulla on ihan perimän tuomana "raskas ilme". Haluan viettää osan elämästäni ilman tätä taakkaa. 

Vierailija
33/38 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin pienentämään noita- akan nenäni ja hankkisin ylähuulen, jota minulla ei ole koskaan ollut.

Vierailija
34/38 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kauneusleikkauksiin, mutta todennäköisesti leikkauttaisin silmäni, että pääsisin eroon laseista.

Vierailija
35/38 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, vaikka inhoankin ulkonäköäni. Sen sijaan muuttaisin autiolle saarelle (Tyynellä valtamerellä), paikkaan, jossa ei tarvitsisi enää ikinä nähdä muita ihmisiä. Kaikki ulkonäköhuolet poistuisivat sillä sekunnilla.

Vierailija
36/38 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjauttaisin rintani (pahasti eriparia), rasvaimu, silmien laserleikkaus (olen "ihan" sokea ilman laseja ja piilareita en voi oikein käyttää kun on niin kuivat silmät), lisäksi poistattaisin karvat pysyvästi (sääret, alapää, käsivarret sekä kasvot pl. ripset ja kulmat).

Vierailija
37/38 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 16:49"]

En kävisi. Ei siksi etteikö ulkonäössä olisi korjattavaa, vaan siksi että leikkaus on aina riski. Miksi turhamaisuuden takia riskeerata henkensä?

[/quote]

Totta, ei tuo rasvaimu ole niin turvallinen, kuin väitetään. Ja onhan Suomessakin sattunut ainakin yksi kuolemantapauskin tuossa imussa. Spies-matkatoimiston Suomen johtajahan kuoli siihen. Tosin tapauksesta on aikaa jo vuosia, mutta kuitenkin.

Vierailija
38/38 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaankaan. Paskat ulkonäöstä jos olisi rahaa. Nauttisin täysillä elämästä ja yrittäisin tehdä hyvää myös muille. Ainut asia jonka keholleni tekisin olisi hammasimplanttien laittaminen. Hampaani ovat karmeassa kunnossa eikä mulla ole tällä hetkellä varaa edes kunnalliseen hammaslääkäriin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme