Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä Tori.fi ostaja! Miksi et nouda sovitusti?

Vierailija
20.08.2021 |

Kolmannet oharit tällä viikolla kahdelta eri henkilöltä.
Saakeli et sapettaa taas.

Ymmärrän vallan hyvin, että voi tulla esteitä kuten sairastuminen, äkillinen työeste, lapsi pitää viedä lääkäriin. Mutta…esteestä voi myös ilmoittaa myyjälle heti kun sen tietää eikä silloin kun pitäisi olla paikalla tai niin kuin nämä henkilöt tällä viikolla…eivät ilmoittaneet ollenkaan.

Etkö saakeli kunnioita toisen aikaa lainkaan vai miksi hemmetissä toimit näin?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat kokemukset. 2 eri henkilöä on ollut ostamassa yhtä juttua, kaikki yksitellen lopettavat keskustelun aiheesta vaikka on jo sovittu hakemisesta. Naurettavaa.

Vierailija
2/3 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi just päinvastoin. Olin paikalla sovitusti, myyjää ei näkynyt mailla ei halmeilla.

Myöhemmin tuli kyselyyni missä hän on, vastaus, miten oli unohtanut asian, mistä oli itse pari tuntia ennen kysellyt, mihin aikaan tulen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi niin, että sovittiin päivä ja sanoin ostajalle, että olen kotona etätöissä ja voi noutaa sinä päivänä kunhan ilmoittaa tarkan ajan etukäteen. No ostajasta ei kuulunut mitään ja ajattelin et teki oharit, mutta sovittuna päivänä keskellä päivää oli laittanut viestin että tulee 15 min päästä. Laittoi sitten viestejä portin takaa kun en ollut avaamassa porttia. Eihän nyt kukaan töitä tekevä pysty tuolla varoajalla reagoimaan. Itse olin asiakkaan kanssa puhelimessa enkä voinut edes lukea ostajan lähettämää viestiä kun vasta puhelun päätyttyä ja ostaja oli jo lähtenyt. No sain tuotteen myytyä sellaiselle jonka kanssa noutoaikakin saatiin sovittua edellisenä päivänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme