Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrotko joka päivä lapsellesi rakastavasi tätä?

Vierailija
15.09.2014 |

Vaikka noin alle viisi vuotiaille? Minä kerron, ja joka päivä myös halaan useasti sekä suukotan. En itse muista lapsuudestani, että minua olisi juurikaan halattu tai kerrottu, että rakastetaan. Miten teillä muilla? Välini äitiini ovat ihan hyvät muttei läheiset, voiko tämä johtua siitä..

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole omaa lasta, muttei mulle ole koskaan sanottu vanhempieni taholta että rakastetaan. Ei oikein kuulu meidän sanavarastoon tuo ilmaisu ollenkaan :/

Vierailija
22/27 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi 10 v ja joka päivä sanon "rakas" tai "rakastan sinua". Siihen tulee yleensä vastaus: "joo". Ei kovin vastavuoroista, mutta sitkeästi vaan aina jaksan sanoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron ja lapseni on 11 ja 8. Tätä olen tehnyt heille pienestä saakka, viimeistään joka ilta kun käyn hyvät yöt sanomassa. Kerron myös miehelleni sen ja hän minulle. Meidän perheessä halailu, suukottelu ja rakkauden kertominen on normaalia kanssakäymistä. 

Vierailija
24/27 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo lapsia, mut mua ahdistaa kun äiti kertoo rakastavansa mua. Tiedän sen muutenkin niin ei sitä ääneen tarvi sanoo.

Vierailija
25/27 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan! Kiinostuksensa ja rakkautensa voi osoittaa muullakin tavalla, kun jatkuvilla huomionosoituksilla ja sanoilla. Jos kokoajan kehutaan ja rakastetaan siihenkin turtuu, eikä siihen enää kiinnitä huomiota.

Vierailija
26/27 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rakkauteen ja hellyydenosoituksiin turru. Ei lapsi ainakaan. Olet just sitä kuppikuntaa joka on sitä mieltä, että on turhaa hemmottelua kehua ja pitää lasta hyvänä. Tottuu vielä siihen ja ylpistyy..

Vierailija
27/27 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon useita kertoja päivässä lapselleni, että rakastan häntä. Lisäksi puhutellessani häntä aloitan lauseet "rakas" tai "kulta". Hellin ja pussaan. Lasta ei voi rakastaa liikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi