Sinkuksi 15 v jälkeen ja ihmetyttää
Ero tuli ja nyt sitten sinkkuna 15v tauon jälkeen. Olen asian kanssa sinut mutta yksi asia ihmetyttää: onko nykyajan ikäiseni 35v naiset niin epävarmoja kuin täällä tulee ilmi?? Silikonit miesten takia? Onko se kiinnostunut kun ei ole tänään viestittänyt? Epävarmuus huokuu niin monesta viestistä että huolestuttaa!
Itse en ukkoa ole etsimässä. Enkäainakaan aio tuhlata päivääkään johonkin tissimieheen, en kehenkään josta ei tiedä onko kiinnostunut vai ei. En ketään joka ihailee nuoria naisia, timmiä vartaloa jne.
Jos en kelpaa luonnollisena omana itsenäni, ri mies ole arvoiseni.
Miksi te naiset ette ajattele näin???
Kommentit (39)
On ihan tullut huomattua että kaljamahaisella ukolla on jotenkin lupa arvostella naista lihavaksi ja naureskella kustannuksella vaikka itse on mitä on..
Ihan sama se on kolmefemmalla sinkkumiehelläkin nykyään. Puntilla ja muissakin liikuntariennoissa joutuu ravaamaan neljä kertaa viikossa, että kroppa olisi sellaisessa kunnossa, että saman ikäisille naisille kelpaa.
Tai ehkä tämä on vain tunne, mutta aika voimakas sellainen....
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 10:50"]
On ihan tullut huomattua että kaljamahaisella ukolla on jotenkin lupa arvostella naista lihavaksi ja naureskella kustannuksella vaikka itse on mitä on..
[/quote]
Joo. Minä nettideittailin jossain 35 v iässä. Ikäluokkana miehille joita hain oli 35-55. Ja varsinkin 40-55 vuotiaat oli monet todella törkeitä ja vaativia. Huonotapaisia siinä mielessä että sanoivat päin naamaakin tylyt arvostelmansa ulkonäöstäni. Tuppasi kyllä lähinnä naurattamaan, kun päältä kaljuuntuva, kaljamahainen lihava 50 v ukko kommentoi omahyväisen näköisenä minulle, joka sentään olen hoikka ja ihan tavallisen ikäiseni näköinen, että ei valitettavasti kiinnosta kun en ole tarpeeksi näyttävän näköinen. Mahtaakohan sillä ollut flaksi käynyt ja on löytänyt näyttävän näköisen, epäilen vähän ettei ne näyttävät häntä huoli...
Ihan sama se on kolmefemmalla sinkkumiehelläkin nykyään. Puntilla ja muissakin liikuntariennoissa joutuu ravaamaan neljä kertaa viikossa, että kroppa olisi sellaisessa kunnossa, että saman ikäisille naisille kelpaa. Tai ehkä tämä on vain tunne, mutta aika voimakas sellainen....
[/quote]
Ai? Minulle ja monelle muullekin tutulleni tuollainen ulkonäkö- ja kroppapakkomielle on ihan valtava turn-off miehessä. Mutta toki, jos kaipaat itse niitä fitness-pimuja niin niillä ehkä on tuollaisia vaatimuksia. Tällaisia tavallisia, korkeasti koulutettuja muuhun kuin ulkokuoreen keskittyviä naisia löytää kyllä ilmankin treenaamista.
Ihan sama se on kolmefemmalla sinkkumiehelläkin nykyään. Puntilla ja muissakin liikuntariennoissa joutuu ravaamaan neljä kertaa viikossa, että kroppa olisi sellaisessa kunnossa, että saman ikäisille naisille kelpaa. Tai ehkä tämä on vain tunne, mutta aika voimakas sellainen....
[/quote]
Jos halajat naisia, jotka näyttävät itsekin hyvältä. Tosin sellainen mies, joka treenaa pelkän ulkonäön takia on jotenkin turn off :D Naiset on turhamaisia, feminiininen piirre...
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 11:00"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 10:50"]
[/quote]
Jos halajat naisia, jotka näyttävät itsekin hyvältä. Tosin sellainen mies, joka treenaa pelkän ulkonäön takia on jotenkin turn off :D Naiset on turhamaisia, feminiininen piirre...
[/quote]
Ihan tavallisia naisia halajan. Enkä bodaa tai harrasta mitään fitnesstä. Fitness pimut on muutenkin sellaisia kuivakoita ulkonäöltään, ei kiitos.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 09:28"]
En ketään joka ihailee nuoria naisia, timmiä vartaloa jne.
[/quote]
Miksi nuoria naisia ei saisi ihailla ? Ja vielä enemmän - miksi timmiä vartaloa ei saisi ihailla ? Tunnen muutamankin keski-ikäisen naisen jotka ovat pystyneet säilyttämään vartalonsa varsin timmissä kunnossa. Myötähäpeääkö siitä pitäisi tuntea...?
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 12:26"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 09:28"]
En ketään joka ihailee nuoria naisia, timmiä vartaloa jne.
[/quote]
Miksi nuoria naisia ei saisi ihailla ? Ja vielä enemmän - miksi timmiä vartaloa ei saisi ihailla ? Tunnen muutamankin keski-ikäisen naisen jotka ovat pystyneet säilyttämään vartalonsa varsin timmissä kunnossa. Myötähäpeääkö siitä pitäisi tuntea...?
[/quote]
On eri asia ihailla niitä ja ihailla ja toivoa tai peräti kumppanilta nuoruutta ja timmiä kroppaa.
sama tilanne kuin alkuperäisellä kirjoittajalla. Kuitenkin olen huomannut, että "markkina-arvo" on minun kohdalla aika korkealla vielä..hieman yllätyinkin, kuinka ottajia,fiksujakin, tuntuu olevan paljonkin. Tilanne onkin pänvastainen, että minulla taitaa olla suuret vaatimukset, tai ainakin kohtalaiset..en etsi täydellisyyttä mutta kyllä..fiksu täytyy olla,käytöstavat kunnossa,hyvin hillitysti alkoa jne.. ja kun itsekin liikun niin toivon sitä myös toiselta.
mutta kyllä naiset ovat nykyisin turhamaisia,pintaliitäjiä.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 10:15"]
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 10:09"]
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 10:00"]
Luulisi että tässä iässä 40v olis jo sen verran itseluottamusta ettei kaikkea tarttis äijien kautta ajatella. Ymmärrän parikymppiset mutten enää tämän ikäisiä.
[/quote]
No minä ymmärrän, vaikka itse en alentuisi. Kyllä nelikymppinen nainen voi olla niin läheisyyden- ja seksinkipeäkin, että ottaa ne silikonit hammasta purren jos ajattelee, että sillä saa miehen, joka on kieltämättä ääliö, mutta voi olla muuten kuin ulkonäkövaatimuksiltaan hyvinkin siedettävä. Itse en tosin pääsisi tissivaatimusten ääliöydestä ihan hetkessä yli.
[/quote]
Heikko nainen sellainen on.
Olkaa naiset enemmän kuin tissinne, niin silloin saatte vasta laatuseuraa. Jos ei ole itsessä muuta tavoiteltavaa kuin vartalo, tulette häviämään vaikka ottaisitte mitä silareita.
[/quote]
Mistä ne miehet tietää, kuka on laatuseuraa ja kuka ei? Ei ainakaan kovin montaa miestä ole kiinnostanut pääni sisältö, vaikka olen ihan fiksu ja tiedän asioista.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 12:47"]
Luulisi että tässä iässä 40v olis jo sen verran itseluottamusta ettei kaikkea tarttis äijien kautta ajatella. Ymmärrän parikymppiset mutten enää tämän ikäisiä.
[/quote]
No minä ymmärrän, vaikka itse en alentuisi. Kyllä nelikymppinen nainen voi olla niin läheisyyden- ja seksinkipeäkin, että ottaa ne silikonit hammasta purren jos ajattelee, että sillä saa miehen, joka on kieltämättä ääliö, mutta voi olla muuten kuin ulkonäkövaatimuksiltaan hyvinkin siedettävä. Itse en tosin pääsisi tissivaatimusten ääliöydestä ihan hetkessä yli.
[/quote]
Olkaa naiset enemmän kuin tissinne, niin silloin saatte vasta laatuseuraa. Jos ei ole itsessä muuta tavoiteltavaa kuin vartalo, tulette häviämään vaikka ottaisitte mitä silareita.
[/quote]
Mistä ne miehet tietää, kuka on laatuseuraa ja kuka ei? Ei ainakaan kovin montaa miestä ole kiinnostanut pääni sisältö, vaikka olen ihan fiksu ja tiedän asioista.
[/quote]
Kaunis naama - kyllä, kelpaa panoksi.
Kaunis naama, hyvä luonne ja älykäs (oletuksella, että mies itse arvostaa älykkyyttä), kelpaa parisuhteeseen.
Kyllä mun tuntemat fiksut miehet ovat aina olettaneet, että se seurustelukumppani on mielenkiintoinen ja fiksu myös.
Mun mies on taas liiankin hyvän näköinen ja timmi, ei yhtään haittaisi vähän pehmeänpikin versio :) Mielestäni ulkonäkökeskeinen mies (tai mies joka ylipäätään panostaa ulkonäköön enemmän kuin keskiverto nainen) on turnoff. Tietysti sohvalöllykkäkin jota ei saa liikkeelle, mutta kun on niitä väkimuotojakin. Oma mies ei rehki ulkonäkönsä takia, on geeneillä lahjottu. Mutta se täyttääkin vasta kohta 30 ja itsellä vielä muutama vuosi siihen, onhan tässä aikaa vielä muuttaa mielensä ;) Omaa kroppaani en voi kehua imetysten ja painonvaihteluiden myötä mutta nyt parikymppisenä on ollut vientiä pyöreämpänäkin. En kyllä lähtis silikoni-leikkiin kolmekymppisenäkään, ällöttäviä liian ulkonäkökeskeiset miehet ylipäätään.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 12:21"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 11:00"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 10:50"]
[/quote]
[/quote]
Ihan tavallisia naisia halajan. Enkä bodaa tai harrasta mitään fitnesstä. Fitness pimut on muutenkin sellaisia kuivakoita ulkonäöltään, ei kiitos.
[/quote]
Tosin nuorilla vielä kovempaa, ulkonäköpaineet on kovat
kovat. Töissä kun katsoo 25-30 vuotiaita kundeja, niin suunnilleen jokainen nostelee punttia ja tähän esim vielä karatet, yms. nyrkkeilyt päälle. Yksi kundi sanoi, että gimmat on todella vaativia nykyään tämän suhteen.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 13:21"]
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 12:21"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 11:00"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 10:50"] Ihan sama se on kolmefemmalla sinkkumiehelläkin nykyään. Puntilla ja muissakin liikuntariennoissa joutuu ravaamaan neljä kertaa viikossa, että kroppa olisi sellaisessa kunnossa, että saman ikäisille naisille kelpaa. Tai ehkä tämä on vain tunne, mutta aika voimakas sellainen.... [/quote] Jos halajat naisia, jotka näyttävät itsekin hyvältä. Tosin sellainen mies, joka treenaa pelkän ulkonäön takia on jotenkin turn off :D Naiset on turhamaisia, feminiininen piirre... [/quote] Ihan tavallisia naisia halajan. Enkä bodaa tai harrasta mitään fitnesstä. Fitness pimut on muutenkin sellaisia kuivakoita ulkonäöltään, ei kiitos. [/quote] Tosin nuorilla vielä kovempaa, ulkonäköpaineet on kovat kovat. Töissä kun katsoo 25-30 vuotiaita kundeja, niin suunnilleen jokainen nostelee punttia ja tähän esim vielä karatet, yms. nyrkkeilyt päälle. Yksi kundi sanoi, että gimmat on todella vaativia nykyään tämän suhteen.
[/quote]
Jos ja kun haluavat niitä irtoripsi/hiuslisäke misukoita niin varmasti ovat vaateliaita.
Saa toki ihailla...ap:han kirjoitti, ettei itse aio tuhlata aikaansa moisiin tyyppeihin vaan haluaa löytää sellaisen jolle kelpaa niinkuin on. Hänen viesti varmaankin oli, ettei kannattaisi muidenkaan tavallisten naiste huokailla niiden perään ja muokata itseään sen mukaan. Ja ikäväkseni voin sanoa, että meillä hoikilla naisilla on ainakin se tilanne, että harvoin niitä uhkeita rintoja löytyy. Minulla omasta mielestä ihan ok kroppa mut tisut on kuin tyhjät kassinpussit
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 13:00"]
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 12:47"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kaunis naama - kyllä, kelpaa panoksi.
Kaunis naama, hyvä luonne ja älykäs (oletuksella, että mies itse arvostaa älykkyyttä), kelpaa parisuhteeseen.
Kyllä mun tuntemat fiksut miehet ovat aina olettaneet, että se seurustelukumppani on mielenkiintoinen ja fiksu myös.
[/quote]
Mites kaikki ne tyhmät ja luonnehäiriöiset miehet, haluavatko hekin, että nainen on älykäs ja mukava, haha.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 10:26"]
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 10:23"]
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 10:15"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 10:09"] [quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 10:00"] Luulisi että tässä iässä 40v olis jo sen verran itseluottamusta ettei kaikkea tarttis äijien kautta ajatella. Ymmärrän parikymppiset mutten enää tämän ikäisiä. [/quote] No minä ymmärrän, vaikka itse en alentuisi. Kyllä nelikymppinen nainen voi olla niin läheisyyden- ja seksinkipeäkin, että ottaa ne silikonit hammasta purren jos ajattelee, että sillä saa miehen, joka on kieltämättä ääliö, mutta voi olla muuten kuin ulkonäkövaatimuksiltaan hyvinkin siedettävä. Itse en tosin pääsisi tissivaatimusten ääliöydestä ihan hetkessä yli. [/quote] Heikko nainen sellainen on. Olkaa naiset enemmän kuin tissinne, niin silloin saatte vasta laatuseuraa. Jos ei ole itsessä muuta tavoiteltavaa kuin vartalo, tulette häviämään vaikka ottaisitte mitä silareita. [/quote] Kyllä! Sillon vetää puoleensa juuri näitä daijuja tissimiehiä :)
[/quote]
Ongelma onkin se, että näitä daijuja tissimiehiä tuntuu olevan enemmän kuin ennen eli fiksuja miehiä riittää harvemmille naisille.
[/quote]
Päättely jatkukoon...Olkaa itse niitä fiksuja ja ihania naisia, niin hyvän miehen tulee aina löytämään.