Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

siivoileva emäntä kun olet kylässä

Vierailija
15.09.2014 |

Onko muilla tällaisia tuttuja:ensin pyydetään kylään ja kun sitten ollaan siellä niin emännällä tuntuu olevan vähän väliä sitä sun tätä häärättävää, siis muutakin kuin kahvipöydän laittoa tms vierailuun kuuluvaa. Tulee sellainen pois savustettava olo kun heti korjataan kahvikuppia pöydästä ym kun tyyliin käyt välillä vessassa...

Ärsyttävää

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä ole. Jospa et ole haluttua seuraa tai viivyt liian pitkään.

Vierailija
2/14 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hermostuneen ihmisen toimintaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Tai oli. Tätini oli tuollainen hyvin pitkälle. Pyytää kylään kahville ja sit moppaa jä häärää siinä samalla. Koko ajan puuhaa jotain. Ja pahimmillaan joutunut itsekin "orjaksi".

Joo en käy enää.

Vierailija
4/14 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäkunnioittavaa käytöstä. Eräskin perheenäiti on muuten sotkuinen ja likainen, mutta kun mennään miehen kanssa kylään niin kulkee rätin kanssa ja hinkkaa ja pyyhkii sitä sun tätä

Vierailija
5/14 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverini alkoi imuroida heti kun menin (sovitusti) kylään. Ilmeisesti vain tajusi juuri sillä hetkellä kun näki vieraan olohuoneessaan että ei hemmetti onpa täällä likaista häpeillen yritti pelastaa tilanteen.. Loppuvierailu meni ihan rennosti. 

Aina ei vaan ehdi/muista siivota tarpeeksi jos ei ole näitä kodin hengettäriä luonnostaan. Sitten iskee nolous ja hätäpäissään putsailu. 

Musta se on vaan (hassusti osoitettua) kunnioitusta vierasta kohtaan.

Vierailija
6/14 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. Minä olen vähän tuollainen. Meillä yleensä syödään ruokaa ja sen jälkeen kahvia. Ruokailun päätteeksi laitan kyllä astiat suoraan pesukoneeseen ja usein koneen päälle, koska on niin täynnä. Pöytä pitää saada kahvia varten tyhjäksi, joten pakko se on siivota :( 

Vierailija
7/14 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla OLI tuttu joka ei muuten tehnyt paljon mitään, mutta kun kävin kylässä hänen piti esittää tehokasta ja kiireistä (kyllä sen huomaa jos ei ole viikkoihin sivottu). Meille tullessa valitteli kuinka hän ei kertakaikkiaan pysty olemaan toimettomana ja meni sekaamaan komeroitani..

Vierailija
8/14 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saatan tehdä tuota, mutta niin ystävätkin. Eni nyt mitään suursiivousta, mutta elellään puolin ja toisin normaalisti (toki jutellen samalla) kun ystävien kanssa kyläillään. Usein kyläilyreissut ovatkin "koko päivän mittaisia", eli esim klo 12-18. Vieraissa ollaan melko kotonamme. Ja tämä on näiden ystävien kanssa ihan ok. Kahvittelututut ym sitten erikseen joiden kanssa ollaan vähän muodollisemmin.

Vierailija
9/14 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 08:10"]

Epäkunnioittavaa käytöstä. Eräskin perheenäiti on muuten sotkuinen ja likainen, mutta kun mennään miehen kanssa kylään niin kulkee rätin kanssa ja hinkkaa ja pyyhkii sitä sun tätä

[/quote]

Hän varmaan näkee, että katselette koko ajan ympärillenne arvioivasti ja häpeää juuri sillä hetkellä kotiaan. Miksi käytte kylässä? Kutsuuko hän itse vai kutsutatteki itsenne?

Vierailija
10/14 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en enää kutsu yhtään ketään kotiini, tapaan mielummin kahvilassa. Kotini ei kelpaa ihmisille, joiden ohjenuorana on sisustuslehdet ja siivous suuri nautinto. Yhtäkkiä kotinsa näkee vieraiden silmin ja tajuaa pyykkikasat, pesemättömät ikkunat, eteisen jossa sukat sotkeentuu rapaan ja tietysti pöntössäkin on juuri silloin rantu. Häpeän sitä, etten jaksa pitää nukkekotia yllä. Sivuseikka kai on se millaisia ihmisiä oleme muuten.

Vierailija
11/14 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä sen, että kahvittelun jälkeen pöytä siivotaan, mutta ei kai muuten tarvi siivoon alkaa? Vai ootko liian kauan kahvilla? Niin että emännän on pakko alkaa puuhasteleen ja näin vihjailemaan, että voisit jo lähteä. Voi olla, että on illalle muitakin suunnitelmia, kuin kahvittaa jotakuta monta tuntia...

Vierailija
12/14 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, taidan itse olla vähän tuollainen.. Monesti on tullut tiskattua samalla kun kaveri on tullut kylään, tai sitten olen juuri ollut tiskaamassa ja jatkanut sen vaan tylysti loppuun ja turissut samalla kamun kanssa. Kysyn kyllä ina että eikai haittaa (mitäpä muuta siihen voi vastatakaan kuin ei, ei haittaa :D ) Asiaa lieventää se että hengattaisiin muutenkin keittiössä. Mutta en tietty ala moppaamaan lattioita enkä kerää kuppeja pois ennen aikojaan, joku järki mullakin.

Vierailija
13/14 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskon mies on tuommoinen. Pyyhkii pöytää heti, kun leivästä jää murusia. Imuroi eteisen ja kenkämme, kun tultiin.. vaikka niin huolellisesti putsattiin jalat ja otettiin kengät rapussa jo pois ja jätettiin aivan oven viereen.. margariinirasiaa putsailee, salaattikastike pulloa, joka kaadon jälkeen pyyhkii, vaikkei valumia tullutkaan.. jne.
Ei tule ulos savustusfiilis, vaan perhana, että ollaankin sotkusia. Joten en enää kyläile siellä. Viimeksi 2013 keväällä.
Sisko on rento mimmi, mieskin hemmetin kiva muutoin. Mutta rätin kanssa perässä kulkeminen on jo rasittavaa. Eikä miehellä ole kuulemma edes mitään neuroosiakaan, silloin ymmärtäisin. Mutta kun poukkoilee ja jupisee siivotessaan, ärisee menemään.

Vierailija
14/14 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka lähtee kesken kahvituksien vessaan?!