Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teillä tuli maksamaan pihakivetys?

Vierailija
30.07.2014 |

Te, jotka olette teettäneet muutaman vuoden sisällä pihakivetyksen ulkopuolisella, mitä koko huvi tuli maksamaan?  Millainen neliömäärä oli kivettävää aluetta? Tahtoisin vähän vertailupohjaa.

Meillä on tarkoituksena laittaa pihatie kuntoon, n. 130m2 kivetystä, mutta epäilyttää ensimmäinen saatu tarjous (työt+kivet yli 16 000€). Kallistahan tämä on mutta, että näin kallista?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän tuo kieltämättä aika isolta summalta kuulostaa, jos ajattelee, että pihakivet maksaisi noin 20 e/m2. En usko, että tarvikkeisiin ja laitteiden vuokriin saa menemään yli 4000 euroa, jos itse tuon nakuttelisi. En ikinä maksaisi tuollaista summaa pihan kivettämisestä, kun työ on kuitenkin sellaista, että minäkin naisena sen osaan ja pystyn itse tekemään (enkä ole edes rakennusalalla). Kun tekee pohjat hyvin, niin itse kivien paikalleen laitto on oikeasti pelkkää latomista.

Kannattaa ehkä tilata/ostaa kivet itse ja pyytää arvio pelkästä työstä. Kivistäkin kannattaa pyytää tarjous, kun hinta vaihtelee sen mukaan, miten paljon niitä ostaa.

Vierailija
2/2 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 jatkaa: kannattaisi ehkä miettiä sitäkin, josko palkkaisi suoraan pari miestä tekemään työn. Tuntuu ihan uskomattomalta, että töiden osuus olisi yli 10 000 euroa! Taidan vaihtaa toimistohommat pihatöihin, joos näin on ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla