Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olette lidl kauppojen asiakaspalvelusta??

Vierailija
20.08.2021 |

Kertokaa mielipiteenne?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioin Porin Paanakedonkadun Lidlissä ja aina olen saanut hyvää ja iloista asiakaspalvelua. Annan niille 10 pistettä ja 🦜merkin 😄

Vierailija
2/47 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan peruspalvelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lähi-Lidlissä on iloiset kassat, muistavat tervehtiä aina ja toivottavat hyvää päivänjatkoa. Myös kiireisinä auttavat kernaasti, jos olen etsimässä jotain.

Vierailija
4/47 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lähi-Lidlissä myyjät eivät tervehdi ja jopa kassa - asiakasta palvellessaan - saattaa puhua omia asioitaan toisen myyjän kanssa korvapuhelimien kautta. Olen antanut palautetta, mutta mikään ei ole muuttunut. Myyjä saattaa puhua pölpöttää puhelimeensa kovaan ääneen eikä huomaa, että asiakkaat kuulevat.

Vierailija
5/47 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmaksi osaksi ihan hyvää peruspalvelua. Joskus ollut jokunen ylimeikattu ylimielisen näköinen, mutta näille lähinnä hymyilen hiljaa mielessäni.

Vierailija
6/47 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siellä mitään asiakaspalvelua ole?

Vierailija
7/47 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen sieltä tavaroita en pokkurointia.

Vierailija
8/47 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette sano paikkakuntaa, mutta minäpä sanon: Imatra.

Erinomaista asiakaspalvelua olen saanut. Aina.

Nyt kun ei venäläiset ole parveilemassa kaupassa, käyn vain tuolla ostoksilla.

Joskus on pakko tietysti käydä muuallakin, mutta Lidl on ykköspaikka.

Vierailija
9/47 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asioin Porin Paanakedonkadun Lidlissä ja aina olen saanut hyvää ja iloista asiakaspalvelua. Annan niille 10 pistettä ja 🦜merkin 😄

Sama myymälä ja samat kokemukset! 👌

Asioin usein aamulla, pian kaupan auettua. Silloin ovat hyvin kiireisiä tavaran purkamisessa ja tuotesijoittelussa. Aina minua on kumminkin neuvottu, mistä löydän sitä-ja-sitä. Ja erikseen avattu purkamattomasta kollista haluamaani tavaraa. Palautukset myös onnistuneet aina sujuvasti. 👍

Olen ollut yhteydessä myös Lidlin asiakaspalveluun sähköpostitse, ja hyvää palvelua olen saanut. Ei moitteen sijaa.

Vierailija
10/47 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun viilarinkadulla ei ole ollut koskaan valittamista. Ovat ehtineet auttaa aamusellakin jos olen jotain etsinyt kesken aamuhyllytäyttöään, kiitos tytöille!

Vierailija
11/47 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn vain satunnaisesti, mutta saman suuntaisia kokemuksia sekä pääkaupunkiseudulta että Itä-Suomesta: kassoilla ei useinkaan tervehditä, eikä katsota silmiin ja mumistaan vähän epäselvästi. Mutta eipä tuo minua ole haitannut.

Vierailija
12/47 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran rohkenin kysyä kiireiseltä työntekijältä saako muoviin pakatun pullon irrottaa pakkauksestaan ja ostaa yksittäisenä ja sain asiallisen vastauksen että kyllä saa.

Vierailija
13/47 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin lidleissä ei saa aina kovin hyvää palvelua. Aivan perustason

Vierailija
14/47 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaista kun muidenkin ruokakauppojen.

Vierailija
15/47 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kauppa, ei luksushotelli.

Ja ihan perus asiakaspalvelua olen saanut.

Vierailija
16/47 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia kelpohyvää palvelua, joskus jopa tosi mukavaa. Tämä Espoossa.

Vierailija
17/47 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää palvelua olen saanut ja apua aina, kun olen tarvinnut kaikissa Jyväskylän Lidleissä.

Vierailija
18/47 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok. Joka tapauksessa paljon parempaa kuin Prismoissa. Harmi sinänsä, joku 10 vuotta sitten Prismoissakin oli ihan hyvä meininki. Nyt jos haluaa vaikka kysyä jotain, henkilökuntaa saa etsiä kauan. Eikä sekään mitään tiedä. Hyvä jos ei haistattelemaan ala.

Että joo, ainakin tässä vertailussa Lidl on oikeastaan paljon parempi.

Vierailija
19/47 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin hyllyttäjät ovat ystävällisempiä ja palvelualttiimpia kuin muissa kaupoissa olevat.

Vierailija
20/47 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa kaupungissa on Lidl ”rupusakkialueella” ja myös yksi Lidl ”hienostoalueella”. Ei uskoisi saman ketjun kaupoiksi.

Huonolla alueella olevassa on sotkuista, ruuhkaa, pahvinpaloja pyörii lattialla, äkäisen näköiset kassat, ja asikaskunta asuinalueen näköistä.

Hienostoalueen Lidl on supersiisti, rauhallinen, hyvä esillepano, ystävälliset myyjät, ja vaikuttaa ”hienommalta” kaupalta kuin viereinen k-supermarket.

On todella paljon kiinni sekä asiakaskunnasta että myymäläpäälliköstä (millaista siisteyttä vaatii myymälässä).