muita, joilla kuntosaliharjoittelu rumentaa kroppaa?
Reidet ja pohkeet kyllä kasvavat, sekä yläkropan lihakset, mutta perse pysyy lättänänä. Kyykkytekniikka kunnossa. Paras taitaa olla lopettaa kuntosaleilu ja palata aerobiseen treeniin.
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 09:28"]Mulla kävi noin. Mulla oli ennen lihakseton mutta varsin sopusuhtainen vartalo, jonka teki hyvännäköiseksi hyvin kapea vyötärö ja isohkot tissit. Jossain vaiheessa innostuin kuntosalista. Treenasin ihan ammattilaisten tekemin ohjelmin, että osaisin kehittää kehoa tasapainoisesti.
Mitä kävi kropalleni? Minulle tuli miesmäisen lihaksikkaat, suonikkaat käsivarret ja jalat. Vyötärönkohta leveni tasapaksummaksi kun siihen vatsan sivulle kehittyi lihaksia. Hartioista tuli semmoiset luisut kun niiden päälle tuli lihasta. Kuntosaliohjaajien mielestä kroppani oli upea, ja ehdottivat jopa fitness-kisaajaksi ryhtymistä koska minulla on naiselle harvinainen taipumus saada lihasmassaa helposti, ja lisäksi siro luusto minkä takia lihakset erottuu hyvin. Mutta minusta olin ihan kauhean ja kuivikkaan ja miesmäisen näköinen. Joten ensin vähensin treenailua ja pienensin painoja, mutta inhosin sitä turhanpäiväisen oloista pienillä painoilla kitkuttamista ja ajattelin ettei siitä mitään hyötyäkään liene kun ei missään tunnu, joten lopetin kokonaan. Nyt olen taas hyvännäköinen kurvikas "laihaläski" :D
[/quote]
Tismalleen näin minulle on käynyt! Kuinka nopeasti lihaksesi pienenivät? Ap.
Itselleni käynyt sama juttu, nykyään vain joogaa ja pilatesta, en halua olla mötkylän näköinen, venyttelystä huolimatta minulle tuli salitreenillä ns. paksut lihakset ja näytin tasapaksulta mötkyltä.
Ja kuulisin mielelläni kokemuksia lihasten tietoisesta "surkastuttamisesta". Ap.
Itse sain taas nätimmän vartalon tosiaan joogalla, ja hiilareilla, isot proteiinimäärät myös "rumensivat" - vartalon lisäksi tuo proteiini rumensi myös ihoani.