Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valitsin väärän miehen jo toistamiseen. Mitä teen?

Vierailija
15.09.2014 |

Homma alkoi siitä, kun tapasin netissä miehen, jonka kanssa juttu kulki ja koskaan ei ollut tylsää. Olkoon mies vaikka "Masa". Olin tuolloin 17. Välimatkan takia nähtiin muutaman kuukauden välein ihan kaverina. Aluksi homma olikin kaveri pohjalla, kunnes molemmille alkoi kehittyä tunteita. Tiesin, että mies on pitkän suhteen tyyppiä (edellinen suhde hänellä kesti 6v) ja se sopi paremmin kuin hyvin. Seksiä hän oli harrastanut vain aikaisemman tyttöystävänsä kanssa ja siksi seksimme tuntui uskomattoman hyvältä, koska tiesin, että tuo 24 vuotias mies ei ollu mikään huithaithapeli vaan rehti ja kunnollinen.
Jossain vaiheessa tuli kuitenkin ahdistus. Minä olin 17, Masa 24 v. Masalla oli yliopisto kesken, hän oli loistavassa työssä, oma asunto ja auto. Olin alusta asti sisäistänyt sen, että mies oli suunnitellut elämänsä jo moneksi vuodeksi eteenpäin. Ja muistan ikuisesti lauseen, jonka hän minulle viestillä laittoi:" valitettava tosiasia on se, ettei nainen kuulu elämän suunnitelmiin". Olinhan minä sen kokoajan tiennytki..
Aikaa kului ja ei nähty kauhean usein välimatkan taki. Tapasin (jo nykyinen ex) ihan mukavan oloisen jätkän ja aloin seurustella hänen kanssaan melko nopeasti. Tiesin kuitenkin kokoajan, ettei suhde kanna.
Tämä netissä tapaamani Masa tuki ja kannusti ja lohdutti minua kokoajan ja halusi että minulla on kaikki hyvin. Kun erosin poikaystävästäni 18 v syntymäpäivänäni, Masa kuunteli ja lohdutti.. Tosin puhelimen välityksellä vain.
Meni puoli vuotta. Emme nähneet enää tämän netissä tapaamani Masan kanssa.
Tapasin uuden miehen ja muutaman tapailu kuukauden jälkeen aloimme seurustella. Siitä muutaman kuulauden päästä löimme kamppeet yhteen.

Mikä on siis ongelma? On poikaystävä, asunto, auto ja asiat hyvin. Mutta jotain puuttuu. Se mies(masa), jonka netissä tapasin on minun heikko kohtani. Nyt ja aina. Tiedän, etten tule ketään rakastamaan niin, kuin häntä. Masa on nyt 27 ja minä 20.
Valitsin väärän miehen. Mitä teen? Rakastan omalla tavallani nykyistä poikaystävääni ja toivon hänelle pelkkää hyvää, mutta elämästä hankalaa tekee se tieto, että välitän jostakusta vielä vähän enemmän kuin poikaystävästäni. Joskus kun näytölläni lukee "viesti henkilöltä Masa", en lue sitä.
Kerran hän laittoi viestiä ja kysyi minulta "mitä rakkaus on". Kännissähän se oli kuin käki, mutta hän myönsi minulle, että hän on yksin ja elämästä puuttuu jotain. Katkerana ikäänkuin suolaa haavoihin heittääkseni vastasin "mitä minä sanoin".
Uskallan väittää, että vaikka näkemisestämme on melkein 2 vuotta, hänellä on edelleen tunteita minua kohtaan.

En enää tiedä mitä tehdä.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 17:07"]

Tuo on ihan skeidaa että menestyvällä miehellä ei olisi aikaa naiselle! Se oikeasti etsii vaan täydellistä naista, sellaista jota sinä et ole.

[/quote]

Minunkin mielestäni mies kuulostaa tyypilliseltä kauppakorkealaiselta, jolle ei mikään kelpaa. Se kertoo jo kaiken, että mies ilmoitti ettei seksi hänen mielestään ollut tarpeeksi hyvää. Otti tiukan 17 veen leluksi, mutta ansaitsee mielestään parempaa.

Vierailija
22/40 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen muutamaa vuotta sua vanhempi, ap. Olen ollut pari vuotta rakastunut mieheen, jota en voi saada. Siksi en ole voinut aloittaa suhdetta kenenkään toisen kanssa. Kukaan muu ei vain ole samanlainen ja saa mua rakastumaan:-( Nyt olen alkanut "ottaa itseäni niskasta kiinni" tämän asian suhteen, vaikka sydän sanookin muuta. Realistisesti ajateltuna, minä en voi saada tätä miestä. En ole ottamassa korvikepoikaystävää jostain toisesta. Yritän parhaani mukaan keskittyä muihin asioihin elämässä ja ajatella, että kyllä se onni ja "jalat alta" -fiilis voi vielä tulla jostain toisestakin. Ehkä, who knows. Ja sitten kuten joku sanoikin... ripaus kyynisyyttä on aina hyväksi. Rakkaus on sokea ja sen sanotaan voittavan kaikki esteet. Miksei Masa sitten ole valmis olemaan suhteessa kanssasi? Kun rakastuu, jossain vaiheessa se halu olla rakkaansa kanssa, menee kaiken muun yli. Ja toisaalta, millainen mies on se, joka ei osaa tehdä päätöksiä ja pitää sinua ikäänkuin varalla tunteitasi hyväksikäyttäen? Love is only a feeling.... ja sitä rataa. Suosittelen siis sua nostamaan kytkintä ja löytämään jotain entisiä parempaa. Ainoa joka auttaa näissä jutuissa, on aika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tilanne on kääntynyt siinä mielessä että Masa osoittaa kiinnostustaan ja selittää miten hemmottelis mua. Se suunnitteli jopa yhteistä viikonlopun reissua. En tiedä yhtään, mitä ajatella.
Kännisaä siltä tulee "haluun sua" viestejä ka selvinpäin just niitä hemmotteluviestejä ja muuta hömppää mutta ihan perus tekstareitakin.
Nykysen kanssa menee edellee huonosti ja huonommin kun ennen. Miks ihmeessä se masa on mulle niin herkkä paikka. Mies jonka takia tekisin mitä vaan!

Ap

Vierailija
24/40 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan jakaa oman tarinani ja kannustaa sua seuraamaan tunteita!
Aloin seurustelemaan tämän pojan kanssa josta tykkäsin. Kuukauden seurustelun jälkeen kohtasin ihmisen, kenen kanssa vain kolahti. Meistä tuli hyviä ystäviä ja kipinä paloi alusta asti. Ajattelin kuitenkin aina, että ihastus loppuu ja opin rakastamaan omaa poikaystävääni samalla tavalla. No, enpä oppinut. Poikaystäväni oli "täydellinen", rehellinen, kiltti ja korviaan myöten rakastunut minuun. Kului kolme pitkää vuotta siinä suhteessa ja aina välillä puhuimme ystäväni kanssa tunteista. Olimme täysin samalla aaltopituudella kaikesta.
Nyt vihdoin uskalsin jättää silloisen suhteen jaantaa mahdollisuuden suuremmille tunteille. Kaikki menee hyvin ja olen onnellinen. Suosittelen sinuakin antamaan mahdollisuuden. Siitä voi kehittyä jotain hienoa.

Vierailija
25/40 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin Masalle viestiä ja kerroin että ikävöin ja olen miettinyt minua ja häntä paljon. Keskustelu ei edennyt puusta pidemmälle, koska vastaukset oli luokkaa "noni..mitäs oot miettiny" "ei se eläminen ois parempaa mun kanssa" blaablaa ja tykätään eri seksijutuista.
Siinä kohtaa tajusin, että kaikki miehet on samasta puusta veistetty. Vaikka en ollutkaan Masalle pelkkä pillu, niinkun monet luulee, niin olisi vaan pitänyt jättää koskematta. Kaipuuta ei kai koskaan saa pois, mutta mielipide ihmisestä on helppo muuttaa. Masa tehköön mitä tykkää.
Ap

Vierailija
26/40 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis korjataanpas nyt pari väärinymmärrystä. Ensinnäkään Masa ei ole missään kohtaa sanonut seksiämme huonoksi, päinvastoin. Ja se etten olisi tarpeeksi hyvä hänelle ei myöskään pidä paikkaansa. Ja se että täytyy tulla haukkumaan itsekkääksi kusipääksi, ei osoita kommentoijasta itsestään ainakaan minkäänlaista älyllistä toimintaa. Mutta mkelipiteitähän mä tässä kaipasin. Masa ei etsi "täydellistä naista" koska kukaan ei semmonen ole. Meidän juttu tuntuu mahdottomalta, koska Masan urasuunnitelmat on niim valmiiksi suunniteltu, ettei vapaa-aikaa juuri ole. SIKSI meidän juttu onkin niin hankala. Ja se että aloin suhteeseen nykyisen kanssani... Luulin olevani valmis mutta esim. Läheisyyden puute on saanut tajuamaan, ettei tämä ole se, mitä halusin.
Ap

Vierailija
27/40 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisään vielä.. Vaikka olenkin pian vasta parikymppinen, niin tunteet ne on minullakin. Masa on kiinnostunut, mutta ei osaa höllätä elämäänsä. Lisäksi välimatkakin varmaan osaltaan vaikuttaa. En jaksaisi kuunnella syyllistäviä haukkuvia kommentteja.
Tuskin tekään haluaisitte jos olisitte samassa tilanteessa...sanonpahan vaan!
Ap

Vierailija
28/40 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos Masa olisi tarpeeksi kiinnostunut sinusta, niin hän tekisi sulle tilaa urasuunnitelmissaan. En nyt sano ettei hän ikinä olisi, mutta sinuna en jäisi odottamaan.

Vierailija
29/40 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat itse miehiå vaikka tiedät heitä katsoessasi ettei tule toimimaan. Se on ongelmaai.

Vierailija
30/40 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masa on player (enkä tarkoita nyt seksiä hakevaa). Hän nauttii, kun voi tekstata sulle ja saada aina vastauksen, kiinnittää huomiota ja sitten taas ei. Been there, done that. Masa saa suhteeltanne kaiken sen mitä haluaa eikä siksi halua oikeasti muuttaa mitään.

Vierailija
31/40 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä minä olisin reilu vuosi sitten osannut sanoa ettei toimi? Tai että seksi ja läheisyys lopahtaa..
Ja voihan se olla että Masa joskus raivaakin tilaa elämäänsä. Olen kuitenkin ollut jo muutaman vuoden kiinnostunut masasta ja luulin että tunteet oli kuolleet, mutta näin ei ollutkaan. Pohdin että oman hyvinvoinnin kannalta lopetan kaiken mikä Masaan liittyy. Haluan lopettaa tämän itse enkä suinkaan anna Masan tehdä sitä sitten joskus (kun kerta sitä mieltä olette) jolloin se voisi sattua entistä enemmän. Kiitos kaikille vastauksista. Asia on loppuun käsitelty

Ap

Vierailija
32/40 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet törkeästi, jos et kerro heti, että aiot lopettaa suhteenne. Tuhlaat toisen aikaa odotellessasi sopivaa aikaa kertoa, jos siis olet nyt varma.

Vierailija
33/40 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

A

Vierailija
34/40 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 22:47"]Mistä minä olisin reilu vuosi sitten osannut sanoa ettei toimi? Tai että seksi ja läheisyys lopahtaa..
Ja voihan se olla että Masa joskus raivaakin tilaa elämäänsä. Olen kuitenkin ollut jo muutaman vuoden kiinnostunut masasta ja luulin että tunteet oli kuolleet, mutta näin ei ollutkaan. Pohdin että oman hyvinvoinnin kannalta lopetan kaiken mikä Masaan liittyy. Haluan lopettaa tämän itse enkä suinkaan anna Masan tehdä sitä sitten joskus (kun kerta sitä mieltä olette) jolloin se voisi sattua entistä enemmän. Kiitos kaikille vastauksista. Asia on loppuun käsitelty

Ap
[/quote]

Mä toivon, että oikeasti olet ap ja teet näin. Mä olin se, joka sanoi Masaa (ei-seksi)playeriksi. Sun tekstistä ilmi tulevat tunteet kuulostavat niin tutuilta, vaikka mun ulkoiset puitteet oli ihan erilaiset. Oon iloinen, että jatkossa osaan "vaatia" itselleni tilaa miehen elämässä, mutta mielummin olisin oppinut sen jo 2- kuin 3-kymppisenä. Hali! Sulle tulee ihana elämä!

Vierailija
35/40 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Ap, terveellisintä sulle olisi olla yksin. Keskity vaikka kavereihisi, älä määritä itseäsi koko ajan jonkun miehen kautta.

Vierailija
36/40 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 00:23"]

Oot vasta 20. Ehdit erota ja pariutua vielä 1000 kertaa. Relaa ja kuuntele sydäntä.

[/quote]

Kuulostaa siltä että se alkaa prostituoiduksi.

Vierailija
37/40 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

A

Vierailija
38/40 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:'D ihanaa lukea näitä teinix-ongelmia ja tota kielenkäyttöä. Ja juu, onhan ap toki JO 20-vuotias, mutta ei helvetti :'DD

Vierailija
39/40 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masa taitaa verrata ap:tä ex-naiseensa, jonka kanssa kaikki taitavat jäädä toiseksi...

Olihan ne suunnitelmat tehty Masalla tulevaisuutta varten jo silloin exänkin aikaan, ja silti mahtui nainen kuvioon kuudeksi vuodeksi.

Vierailija
40/40 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

A