Valitsin väärän miehen jo toistamiseen. Mitä teen?
Homma alkoi siitä, kun tapasin netissä miehen, jonka kanssa juttu kulki ja koskaan ei ollut tylsää. Olkoon mies vaikka "Masa". Olin tuolloin 17. Välimatkan takia nähtiin muutaman kuukauden välein ihan kaverina. Aluksi homma olikin kaveri pohjalla, kunnes molemmille alkoi kehittyä tunteita. Tiesin, että mies on pitkän suhteen tyyppiä (edellinen suhde hänellä kesti 6v) ja se sopi paremmin kuin hyvin. Seksiä hän oli harrastanut vain aikaisemman tyttöystävänsä kanssa ja siksi seksimme tuntui uskomattoman hyvältä, koska tiesin, että tuo 24 vuotias mies ei ollu mikään huithaithapeli vaan rehti ja kunnollinen.
Jossain vaiheessa tuli kuitenkin ahdistus. Minä olin 17, Masa 24 v. Masalla oli yliopisto kesken, hän oli loistavassa työssä, oma asunto ja auto. Olin alusta asti sisäistänyt sen, että mies oli suunnitellut elämänsä jo moneksi vuodeksi eteenpäin. Ja muistan ikuisesti lauseen, jonka hän minulle viestillä laittoi:" valitettava tosiasia on se, ettei nainen kuulu elämän suunnitelmiin". Olinhan minä sen kokoajan tiennytki..
Aikaa kului ja ei nähty kauhean usein välimatkan taki. Tapasin (jo nykyinen ex) ihan mukavan oloisen jätkän ja aloin seurustella hänen kanssaan melko nopeasti. Tiesin kuitenkin kokoajan, ettei suhde kanna.
Tämä netissä tapaamani Masa tuki ja kannusti ja lohdutti minua kokoajan ja halusi että minulla on kaikki hyvin. Kun erosin poikaystävästäni 18 v syntymäpäivänäni, Masa kuunteli ja lohdutti.. Tosin puhelimen välityksellä vain.
Meni puoli vuotta. Emme nähneet enää tämän netissä tapaamani Masan kanssa.
Tapasin uuden miehen ja muutaman tapailu kuukauden jälkeen aloimme seurustella. Siitä muutaman kuulauden päästä löimme kamppeet yhteen.
Mikä on siis ongelma? On poikaystävä, asunto, auto ja asiat hyvin. Mutta jotain puuttuu. Se mies(masa), jonka netissä tapasin on minun heikko kohtani. Nyt ja aina. Tiedän, etten tule ketään rakastamaan niin, kuin häntä. Masa on nyt 27 ja minä 20.
Valitsin väärän miehen. Mitä teen? Rakastan omalla tavallani nykyistä poikaystävääni ja toivon hänelle pelkkää hyvää, mutta elämästä hankalaa tekee se tieto, että välitän jostakusta vielä vähän enemmän kuin poikaystävästäni. Joskus kun näytölläni lukee "viesti henkilöltä Masa", en lue sitä.
Kerran hän laittoi viestiä ja kysyi minulta "mitä rakkaus on". Kännissähän se oli kuin käki, mutta hän myönsi minulle, että hän on yksin ja elämästä puuttuu jotain. Katkerana ikäänkuin suolaa haavoihin heittääkseni vastasin "mitä minä sanoin".
Uskallan väittää, että vaikka näkemisestämme on melkein 2 vuotta, hänellä on edelleen tunteita minua kohtaan.
En enää tiedä mitä tehdä.
Kommentit (40)
Masan kanssa sulla ei selvästikään ole tulevaisuutta, mutta ei nykyisenkään kanssa ole, mikäli teillä on jo tässä vaiheessa seksi lopahtanut. Ehkä sun kannattaisi suunnata kohti uusia kuvioita, löydät ihan varmasti paremmankin miehen.
Asiaa ap! Oon niin samaa mieltä, vaikka en tilannetta tunnekaan!! Jännä yhdistelmä masassa kunnollisuutta ja "seksivaatimuksia(?)". Mistä kinkypervosta se sitte oikee tykkää?! :D No mut, toi sen sanoma, että ei se elämä mun kanssa olis sen parempaa, kertoo kyllä miehestä paljon... Se on joku aspergeri tai muu tunnevammanen.. :)
Olen jälleen lähentynyt masan kanssa ja hän on halukas näkemään. En kuitenkaan tiedä onko se hyvä idea, sillä tunteet ovat niin vahvat häntä kohtaan.. Hän itsekin pohti että motäköhän näkemisestä seuraa. Lisäksi avuduin hänelle tunteista ja hän sanoi että elämäntilanteemme on erilaiset (totta) mutta kukaan ei ole ollut yhtä pysyvä kun minä. Taas olen umpikujassa.
Ap
Jatkan.. Kaiken lisäksi nykyiseni kanssa emme harrasta seksiä juuri lainkaan. Olen umpikujassa enkä tiedä, mitä tehdä?
Ap
Oot vasta 20. Ehdit erota ja pariutua vielä 1000 kertaa. Relaa ja kuuntele sydäntä.
No kysy Masalta että haluaisiko hän jatkaa kanssasi siitä mihin jäitte, ja jos haluaa, odottele tovi, kysy uudestaan samaa että onko varma, ja jos Masa on edelleen varma, niin jätät nyksän ja palaatte Masan kanssa yhteen. Tai jätät nyksän ja etsit sellaisen miehen, joka kolahtaa yhtä lujaa tai vielä lujempaa kuin Masa. Olet vielä hyvin nuori mutta silti elämä on turhan lyhyt tuhlattavaksi "ihan kivaan" suhteeseen.
Ok, toi seksin puute sun nykysen kanssa on oma ongelmansa. Mutta erota ensin sun tunteet nykyseen miheen ja suhteeseen siitä Masasta.
minusta kuulostaa siltä, että Masa on voinutkin toki olla kunnollinen ja ollut ollut vain yhden muun naisen kanssa mm sängyssä ennen sinua. Silti, ihmiset, varsinkin miehet usein liioittelevat omaa hyvyyttään ja erinomaisuuttaan suuntaan tai toiseen. Saatoit Masalle olla kumminkin vain pano. Eihän hän sinun kanssa sitä suhdetta halunnut? Muutenkin 17-24 on PALJON ikäeroa. Pelkään, että hän näki sinut helppona kohteena.
No toki on ollut myös kykenevä tukemaan sinua netin ym välityksellä, joten ei hän täysin läpipaska voi olla. Minust aina vaan laittaisin skeptisyyttä peliin kun lähtee arvottamaan miehiä ;) se auttaa sinua myös pysymään omillasi ja rakentamaan sinun iässäsi tarvitsemaasi omaa elämänsuuntaa ja tahtoa. Pessimisti ei myöskään pety. Masa vaikuttaa, ei miln pahalla, hieman pelimieheltä ja tunteettomalta, on ensin sun kanssa pelehtinyt ja sitten antanut pakit. Teidän ikäeron takia mietin tätä edelleen... Kyl 24 v tietää, että ei kannattaisi leikkiä hauraan nuoremman naisen tunteilla, jos tietää, ettei halua itse suhdetta. Rakenna omaa itsetuntoasi ja jonain päivänä osaat ajatella myös tällä tavalla...
Nuoruus on rankkaa, eikä minulla tosiaan ole ikävä noita samoja tunteittein vuoristoratoja ;) tsemppiä sulle! Jos tuntuu, että valitsit väärän miehen, niin eihän se tavallaan pidä paikkaansa, koska Masa ei halunnut suhdetta ja olit vapaana. Ja jos nykyinen suhde ei toimi, niin se on vaan väärä mies sulle loppuelämäksi, masa ja nykyinen eivät vaikuta kuitenkaan vaihtoehtoisilta keskenään. Masa on tuskin vieläkään valmis sitoutumaan keneenkään. Ansaitset parempaa!
Kiitos vastauksista.
Tiedän että Masan touhu kuulostaa siltä, että olisin vain ollut pelkkä pano. Asia ei kuitenkaan mene niin. Olemme molemmat ihmisiä, jotka ei harrasta seksiä ennen tunteita ja seksimme tapahtui minun aloitteesta. Hän sanoikin minulle, että ei olisi pystynyt, jos ei olisi tunteita.
Tiesin kyllä jo hyvin alussa, että hän on elämänsä suunnitellut etukäteen. Silti halusin häntä. Masa on pahoitellut tilannetta vielä nykyäänkin.
Mutta kun en tiedä mitä tehdä, koska Masa kuitenkin haluaa kuulua minun elämään ja pitää yhteyttä ja on erittäin kiinnostunut, miten elämässäni menee. Hän aidosti välittää! Sehän tässä perseestä onkin.. Tavallaan.
Ja vaikka ikäeroa meillä on n.6,5v, niin Masa on kyllä mies, joka vei heti jalat alta. Toisaaöta, hän saattaa olla liiankin kunnollinen, ja nainen vaan tosiaan sotkisi kuviot. Mutta en näe välillä järkeä nykyisessä suhteessanikaan, sillä kipinä puuttuu. Ja jos ei ole päässyt yli yhdestä, ei pitäisi olla suhteessa toisenkaan kanssa. Siinä tein virheen.
Ap
Tuo toinen mies, pelaaja, kuulostaa hieman saman tyyppiseltä mieheltä kuin minun exäni! jätin exäni koska hän petti ja oli pelimies niin parin kuukauden jälkeen sama mies alkoi feikkiprofiililla laittamaan viestejä minulle joissa kyseli tekemisiä ja menemisiä, ihan kuin olisin ollut "velkaa" kertomaan kaiken. Nyt lähes kahden vuoden jälkeen mies matkustelee koko ajan samoissa paikoissa, joissa minäkin olen käynyt ja on jakanut yhteystietojani sinkkuystävilleen. Jotenkin tuntuu ihan siltä että mies haluaisi olla minun kanssani tekemisissä, vaikka ei siis alunperinkään suhdetta halunnut. Minä sen sijaan en halua koskaan enää tätä miestä nähdä koska en pidä hänen käytöksestään. Ei kannata alkaa jonkun pelimiehen kynnysmatoksi ja sietää kaikkea.
Aina kun pelimiehellä on yksinäistä/joutavaa aikaa niin pelimies alkaa uudelleen yrittämään exiään!
Uskallan väittää, että Masa torjui sinut aikoinaan koska olit liian nuori ja sillä oli ihastumista tai säätöä johonkin toiseen suuntaan. Pitääkseen optionsa sinuun hän väitti muuta. Nytkin tilanne on sellainen että hän vain roikottaa sinua ja tykkää pelailla kanssasi. Uskotko oikeasti että toi juttu ottaa tulta alleen, varsinkin jos jätkä kirjottelee sulle kännissä tosiasioita? Mies joka haluaa seurustella, tekee sen aloitteen heti eikä jahkaillen.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 22:22"]
Ja se että täytyy tulla haukkumaan itsekkääksi kusipääksi, ei osoita kommentoijasta itsestään ainakaan minkäänlaista älyllistä toimintaa. Meidän juttu tuntuu mahdottomalta, koska Masan urasuunnitelmat on niim valmiiksi suunniteltu, ettei vapaa-aikaa juuri ole. SIKSI meidän juttu onkin niin hankala. Ap
[/quote]
Itsekäs kusipää on se, mitä älyllinen kapasitteetini sanoo kun luen tekstiäsi. Kyllä. Nuori, naivii, itsekeskeinen ja kaikenlisäksi kusipää, koska tässä ajaa vain kaikki se edelle mitä sinä itse haluat; ei se, mitä poikaystäväsi haluaa (josta et ihme kyllä kerro mitään) ja suunnittelet hänen selkänsä takana suuria siirtoja tai mitä Masa haluaa. Missä kommunikointi ja yritys ymmärtää?
Masa on ihan samasta puusta veistetty kuin miljoonakuusisataa muutakin miestä. Ei siksi, että hän halusi seksiä, vaan siksi, että hän väittää että hänellä ei ole aikaa. Tuo on ikimuistoisin ja toimivin kikka vihjaista, että seksi kelpaa edelleen, samoin pelailu, mutta mitään muuta ei tule. Tällä tavoin saadaan toinen roikkumaan heijassa ja odottamaan eioota. Masa kun sen elämänsä naisen löytää, hän löytää aikaa, rahaa ja tilaa suunnitelmiinsa niin paljon kuin tarvitsee. Sitä paitsi kuullostaa hauskalta kun alle kolmikymppinen kertoo, että on suunnitellut elämänsä tiukasti eteenpäin. Nyt tulee suuri uutinen: kenenkään elämää ei pysty liian tarkasti suunnittelemaan eteenpäin, ei ainakaan veden- tulen tai jäänpitäväksi, ja kuka muuta väittää, paskaa puhuu ja lämpimikseen. Siinä elämäksi kutsutussa tulee kaikenlaisia mutkia matkaan, joten Masa hiukan liioittelee nyt uratoiveitaan ja tavoitteitaan, koska tämäkin on halusta kiinni.
Meen paistaa lettuja, palaa takas Demilään ja eroa.
Lisäys: Masa todennäköisesti pitelee matoja koukussa jokaiseen muuhunkin suuntaan. Oletko ajatellut mitä hän teki ja kenen kanssa silloin kun ette olleet yhteyksissä? *Rumpujen pärinää* oli toisen naisen kanssa, joka tiesi sinusta yhtä vähän kuin sinä hänestä. Nämä tällaiset pleikkarimiehet on hiukan niitä, jotka osaavat sumuttaa naista, koska he tietävät etsiä ne sumutettavat joille menee läpi nämä selitykset. "Ei ole aikaa" on suora käännös lauseelle "Minua ei kiinnosta", koska se on hellempi sanoa.
Ensivaikutelmani koko keissistä: Masa on homo tai bi. Ei ehkä hyväksy tai vielä edes tajua omia homopuoliaan.
Ap, unohda Masa, hän on sulle vain pakkomielteeksi tullut teiniaikojen rakkaus. Unohda tämä nykyisesikin: seksitön suhde on kauhistus! Olet niin nuori, että ehdit löytää vaikka kuinka hyvän kumppanin.
Sitten vielä: tuo sun tapasi luetella miehen/poikaystävän "laatutekijöitä" on tosi omituinen. "loistava tö, oma asunto ja auto". Just. Jos noilla spekseillä etsit, voit löytää hyvän, mutta voit löytää myös pelkkää sekundaa. Tutustu miehiin kunnolla, odota, kenen kanssa on ystävyys ja intohimo. Mutta sitä ennen sun luultavasti pitää tutustua paremmin itseesi, jotta edes tietäisit suunnilleen, kuka olet ja mitä elämältä tahdot. Nyt kuulostat olevasi ihan hukassa.
t. nainen 40 v.
Mä haluan miehen jonkalainen masa on. Huono tsäkä siinä mielessä, että Masalle menestyminen elämässä on kaikki kaikessa. Mä en vaan mahdu sen elämään eikä oletettavasti kukaan muukaan nainen. Olen alkanu miettimään omaa elämääni.. Nykyisen kanssa en halua enää jatkaa ja ero tulee kun aika on oikea (jos nyt aika erolle voi koskaan olla oikea). En voi saada Masaa ja nykyistäni en halua. Yritän unohtaa Masan ja olla ottamatta häneen yhteyttä. Masa onki ollu pari päivää vähän hiljasempi enkä tietysti vaadikaan jatkuvaa yhteydenpitoa. Jokin kuitenkin huolettaa ja tuntuu että jotain on sattunu. En edes halua ottaa selvää vaan haluan että saan ite "lopettaa" meidän jutun.
Ap
Osta massiivisen iso dildo jota tunget rööreihisi aina tarpeen iskiessä.
Mikä ihmeen pakko ihmisillä on koko ajan olla joku? Tuon nykyisesi kanssa olisit voinut jättää pariutumatta. Mutta olet itsekäs ja heikko kusipää. Eikä se masa sua rakasta, kännissä sanotaan kaikkea, mitä ei tarkoiteta. On varmaan puutteessa. Olet vain niin nuori ja tyhmä vielä.
Tuo on ihan skeidaa että menestyvällä miehellä ei olisi aikaa naiselle! Se oikeasti etsii vaan täydellistä naista, sellaista jota sinä et ole.