Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pyysi lupaa saada harrastaa seksiä naispuolisen ystävänsä kanssa :(

Vierailija
14.09.2014 |

En ole kokenut miehen naispuolista ystävää ikinä uhkana, päinvastoin. Hän on hieman omalaatuinen, nätti toki, muttei vedä miehiä puoleensa. Ei käytä meikkiä eikä panosta ulkonäköön. Hieman erakoitunut 33v neitsyt. Mieheni kanssa olemme olleet yhdessä 7 vuotta. Ihan pokkana hän kertoi, että tämä nainen on alkanut puhumaan neitsyyden menettämisestä ja sen tuomasta itsevarmuudesta. Nainen haluaisi löytää miehen rinnalleen ja perustaa perheen, mutta on niin ujo. Mieheni haluaisi tehdä ystävälleen siis palveluksen. Kuvitelkaa tähän väliin vihan, naurun ja itkun sekainen OOTSÄ TOSISSAS. Yritän katsoa asiaa miehen kantilta, mutta... Ei. En ymmärrä. Eikö mies voisi viedä ystävää baariin? Nettideittailu? Heti on hyppäämässä sänkyyn! Ja minulta pyytää pokkana lupaa! Ironista sinänsä, että mieheni aina sanoo ettei voisi harrastaa seksiä ilman tunteita. Voihan vittu millaisen ääliön olen löytänyt. Vai mitä? *hysteeristä naurun taakse piilotettua itkua*

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voi v nyt ihan oikeasti.. että ihan miettii kaverin tunteita ja parasta. Todellakaan ei ole miehesi ongelma eikä velvollisuus!

Kysyhän miettiikö sinun parasta, miltä sinusta tuntuu?

Voi v uudestaan! Olen samaa mieltä kuin 19, et tosiaan ala tuohon oikeasti!

Vierailija
22/66 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ei todellakaan ole mikään normaali ehdotus ystäväsi ongelmaan. Harkitsisin jopa jättämistä tuollaisen takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 23:45"]

Ei sun miehesi ollutkaan harrastamassa seksiä ilman tunteita, tajusitko? Miehesi luotti suhun ja uskalsi uskoutua arasta asiasta. Voit olla varma ettei se tapahdu enää uudestaan. Toivottavasti saa rinnallensa vähemmän tunnekylmän ihmisen sun jälkeen. Jatka vain nauramista.

[/quote]

elikkä sinun siippa saa käydä korkkailemassa neitsyitä tuolla pikin kyliä ja sinun velvoite on ihastella miten ihkun huomaavainen hän on :)

Vierailija
24/66 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon tunteettomia naisia täällä. Teidän sielunkumppaninne on tunteeton ja itsekäs mies, joka ajattelee vain itseään.

Vierailija
25/66 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paha tilanne :/ Voihan olla, ettei tämä nainen tiedä miehesi aikeista? Nainen on avautunut arasta ja nolosta tilanteestaan ja miehesi on jälkeenpäin ryhtynyt keksimään keinoa auttaa. Hän on voinut miettiä, että ystäviähän tässä ollaan ja tässä tilanteessa hän harrastaisi seksiä ilman tunteita. Toisaalta taas miehesi ei ajattele sitä, mitä asiasta seuraisi. Ei eka kerta todellakaan aina tee itsevarmaksi. Nainen on jo 33v, eka kerta voi olla hyvinkin kivulias. Entä sitten naisen ja miehesi ystävyys? Se voi pilaantua iäksi. Häpeä, nolostuminen jne. Ei se ystävyyskään tule olemaan samanlainen. Kysy mieheltäsi näitä asioita.

Vierailija
26/66 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 00:17"]

Aika paha tilanne :/ Voihan olla, ettei tämä nainen tiedä miehesi aikeista? Nainen on avautunut arasta ja nolosta tilanteestaan ja miehesi on jälkeenpäin ryhtynyt keksimään keinoa auttaa. Hän on voinut miettiä, että ystäviähän tässä ollaan ja tässä tilanteessa hän harrastaisi seksiä ilman tunteita. Toisaalta taas miehesi ei ajattele sitä, mitä asiasta seuraisi. Ei eka kerta todellakaan aina tee itsevarmaksi. Nainen on jo 33v, eka kerta voi olla hyvinkin kivulias. Entä sitten naisen ja miehesi ystävyys? Se voi pilaantua iäksi. Häpeä, nolostuminen jne. Ei se ystävyyskään tule olemaan samanlainen. Kysy mieheltäsi näitä asioita.

[/quote]

Tietysti terapiaa tulisikin jatkaa, ehkä vuosiakin kohti mahdollista lopullista eheytymistä. Kukaan ei halua siihen tilanteeseen, että tämä autettu nainen tuntisi häpeää, nolostumista ja vielä itsensä hyväksikäytetyksi.

Vierailija
27/66 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
28/66 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
29/66 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi et täysin rinnoin iloitsisi miehesi kanssa hänen ystävänsä auttamisesta. Jaettu ilo on kaksinkertainen ja se voi päteä myös miehiin.

Vierailija
30/66 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ota kantaa siihen mitä ap.n tulisi tehdä, koska jokainen tekee omat ratkaisunsa. mut jos itellä olis sama tilanne, mua olis loukattu ja todella lujaa. niin lujaa, etten edes istuis alas keskustelemaan tai avautuisi palstalle. mä juoksisin ja lujaa.

Vierailija
31/66 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 00:26"]

en ota kantaa siihen mitä ap.n tulisi tehdä, koska jokainen tekee omat ratkaisunsa. mut jos itellä olis sama tilanne, mua olis loukattu ja todella lujaa. niin lujaa, etten edes istuis alas keskustelemaan tai avautuisi palstalle. mä juoksisin ja lujaa.

[/quote]

Olen aina ajatellut sen olevan puppua, että hyvät miehet eivät kelpaa naisille, mutta ilmeisesti naiset oikein juoksevat heitä karkuun ja lujaa.

Vierailija
32/66 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaiheessa vedetään raja siihen, mistä syistä suhteen ulkopuolinen seksi on ok ja joku hyvä ystävyysteko? Juoksisko miehes heti kalunsa kanssa auttamaan silloinkin, jos nainen olis vaikka ollut viimeiset 15 vuotta ilman seksiä?

Vierailija
33/66 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me leikitään miehen kanssa välillä myös muiden kanssa. Kenenkään neitsyyttä ei saa kyllä viedä, varsinkaan pitkäaikaisen ystävän.

Vierailija
34/66 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä voi miettiä sitäkin, miten tämä nainen kokee seksin, mies ehkä pystyy pitämään tunteensa erillään, mutta mun mielestä tää ystävä kyllä ennemminkin yrittää iskeä kiilaa olemassa olevaan parisuhteeseen.. Siis uskooko joku, että pelkkä neitsyydestä eroon pääseminen ratkaisis tuon naisen ongelmat? Luultavasti mies sais olla tämän tästä tekemässä "ystävänpalvelusta"

Vierailija
35/66 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me leikitään miehen kanssa välillä myös muiden kanssa. Kenenkään neitsyyttä ei saa kyllä viedä, varsinkaan pitkäaikaisen ystävän.

Vierailija
36/66 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
37/66 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 00:28"]

Missä vaiheessa vedetään raja siihen, mistä syistä suhteen ulkopuolinen seksi on ok ja joku hyvä ystävyysteko? Juoksisko miehes heti kalunsa kanssa auttamaan silloinkin, jos nainen olis vaikka ollut viimeiset 15 vuotta ilman seksiä?

[/quote]

Tämä varmasti riippuu miehen hyväsydämisyydestä.

Vierailija
38/66 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miehenä minäkin auttanut monta naista. En ole uskovainen, mutta raamatussakin sanotaan, että lähimmäistä tulisi rakastaa kuin itseään. Rakastan itseäni erittäin paljon, joten minun tulee rakastaa myös lähimmäistäni samalla intensiteetillä. Niin intohimoista rakkautta ei voi pelkillä sanoilla osoittaa, joten olen ollut "terapeutti" monelle kauniille naiselle. Olen myös huomannut sen, että puheet auttamisesta ovat totta; se tekee onnelliseksi.

Vierailija
39/66 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, miten kultainen mies! Voisiko tulla painamaan myös minua kun tekisi vähän mieli...?

Vierailija
40/66 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetin kiihottava ajatus 33v neitsyt. Tuskin pystyy vastustamaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi