Mies pyysi lupaa saada harrastaa seksiä naispuolisen ystävänsä kanssa :(
En ole kokenut miehen naispuolista ystävää ikinä uhkana, päinvastoin. Hän on hieman omalaatuinen, nätti toki, muttei vedä miehiä puoleensa. Ei käytä meikkiä eikä panosta ulkonäköön. Hieman erakoitunut 33v neitsyt. Mieheni kanssa olemme olleet yhdessä 7 vuotta. Ihan pokkana hän kertoi, että tämä nainen on alkanut puhumaan neitsyyden menettämisestä ja sen tuomasta itsevarmuudesta. Nainen haluaisi löytää miehen rinnalleen ja perustaa perheen, mutta on niin ujo. Mieheni haluaisi tehdä ystävälleen siis palveluksen. Kuvitelkaa tähän väliin vihan, naurun ja itkun sekainen OOTSÄ TOSISSAS. Yritän katsoa asiaa miehen kantilta, mutta... Ei. En ymmärrä. Eikö mies voisi viedä ystävää baariin? Nettideittailu? Heti on hyppäämässä sänkyyn! Ja minulta pyytää pokkana lupaa! Ironista sinänsä, että mieheni aina sanoo ettei voisi harrastaa seksiä ilman tunteita. Voihan vittu millaisen ääliön olen löytänyt. Vai mitä? *hysteeristä naurun taakse piilotettua itkua*
Kommentit (66)
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 00:12"][quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 23:45"]
Ei sun miehesi ollutkaan harrastamassa seksiä ilman tunteita, tajusitko? Miehesi luotti suhun ja uskalsi uskoutua arasta asiasta. Voit olla varma ettei se tapahdu enää uudestaan. Toivottavasti saa rinnallensa vähemmän tunnekylmän ihmisen sun jälkeen. Jatka vain nauramista.
[/quote]
elikkä sinun siippa saa käydä korkkailemassa neitsyitä tuolla pikin kyliä ja sinun velvoite on ihastella miten ihkun huomaavainen hän on :)
[/quote]
Moi. Olen muuten mies, enkä käy korkkailemassa neitsyitä pitkin kyliä. Kai ymmärrät että aloituksen mies puhui vaimollensa, eikä käynyt pettämässä? Moni olisi tehnyt toisin.
Harrastakaa kaikki kolme yhdessä!
Mua naurattaa nämä yhden saman ihmisen miestä puolustelevat kommentit täällä välissä. Huomaa kirjoitustyylistä.
Kerro että ujo ja kokematon ystäväsi, joskin paksukikkelinen komistus, kaipaisi kipeästi opastusta seksin saloihin. Miehesi varmasti ymmärtää että suoranainen velvollisuutesi hyväsydämisenä ihmisenä on auttaa miestä mäessä...
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 00:12"][quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 23:45"]
Ei sun miehesi ollutkaan harrastamassa seksiä ilman tunteita, tajusitko? Miehesi luotti suhun ja uskalsi uskoutua arasta asiasta. Voit olla varma ettei se tapahdu enää uudestaan. Toivottavasti saa rinnallensa vähemmän tunnekylmän ihmisen sun jälkeen. Jatka vain nauramista.
[/quote]
elikkä sinun siippa saa käydä korkkailemassa neitsyitä tuolla pikin kyliä ja sinun velvoite on ihastella miten ihkun huomaavainen hän on :)
[/quote]
Olen muuten mies. En käy korkkailemassa neitsyitä. Eikä käynyt ap:n mieskään, vaan puhui vaimolle asiansa.
Mies saman tien pihalle. Täysi kusipää.
Hyi saatana. Miehesi on ääliö ja sinä myös jos olet vielä hänen kanssaan. YÖK.
Tämä ketju on selvä ylilautajonnejen trolli ja mammat menee lankaan. Näkee noista "vastauksista" joita "ap" on saanut.
Minä en oo sama. Kumma millainen meteli tästä on tullut. Siomessa on n 500000 miestä jotks ois tehnyt sen. Yks juttelee etukäteen ja voi taivas........
Mies ei pyydä lupaa, sika. Mies pyytää luvan, sika. Missä on kylmien naisten logiikka ? Omistavatko naiset kaiken mitä miehellä on ? Av-mammat ovat kuuluisia siitä - jätä se. Täällä itketään että että mies on sitä ja tätä. Niin suomalainen nainen kuka ja mikä kelpaa Teille ?
Miehes on rakastunu siihen ystäväänsä!
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 01:44"]
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 00:12"][quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 23:45"] Ei sun miehesi ollutkaan harrastamassa seksiä ilman tunteita, tajusitko? Miehesi luotti suhun ja uskalsi uskoutua arasta asiasta. Voit olla varma ettei se tapahdu enää uudestaan. Toivottavasti saa rinnallensa vähemmän tunnekylmän ihmisen sun jälkeen. Jatka vain nauramista. [/quote] elikkä sinun siippa saa käydä korkkailemassa neitsyitä tuolla pikin kyliä ja sinun velvoite on ihastella miten ihkun huomaavainen hän on :) [/quote] Moi. Olen muuten mies, enkä käy korkkailemassa neitsyitä pitkin kyliä. Kai ymmärrät että aloituksen mies puhui vaimollensa, eikä käynyt pettämässä? Moni olisi tehnyt toisin.
[/quote]ai palkinto pitäisi vielä saada, että kysyy ihan luvan vieraalle pillulle :D
Toki hyvä, että kysyi luvan, mutta ei sitä ole pakko antaa. Itse ainakin epäilisin vahvasti, että miehellä on tunteita tätä ystävää kohtaan. Ja siksi jättäisin. En ole miehen kanssa, jonka sydän ei ole täysin luonani.
Ja taas jätettiin, vaimojen kanssa ei siis saa keskustella
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 07:23"]
Mies ei pyydä lupaa, sika. Mies pyytää luvan, sika. Missä on kylmien naisten logiikka ? Omistavatko naiset kaiken mitä miehellä on ? Av-mammat ovat kuuluisia siitä - jätä se. Täällä itketään että että mies on sitä ja tätä. Niin suomalainen nainen kuka ja mikä kelpaa Teille ?
[/quote]
Mies, joka ei halua nussia vierasta pillua, luvalla tai ilman. Ei minullekaan tulisi mieleenikään kysyä mieheltäni, että haittaisiko häntä jos menisin panemaan jonkun kokemattoman vanhanpojan kanssa ihan vain hyväntekeväisyyttäni. Se olisi loukkaavaa miehelleni. Enkä edes haluaisi panna säälistä. Ihme tyyppi ap:n mies, suhde olisi ainakin minun osaltani ohi tuollaisen kysymyksen jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 08:11"]
Taas jätettiin
[/quote]
Ja ihan syystä.
Omituista käytöstä mieheltä. Miksi hän kysyi ap:ltä lupaa? Ei aikuisen tarvitse lupia.kysellä. Sitä paitsi tuo on täysin miehen.ja hänen ystävänsä välinen asia, jonka ei pitäisi ap:lle kuulua millään tasolla.