Mies pyysi lupaa saada harrastaa seksiä naispuolisen ystävänsä kanssa :(
En ole kokenut miehen naispuolista ystävää ikinä uhkana, päinvastoin. Hän on hieman omalaatuinen, nätti toki, muttei vedä miehiä puoleensa. Ei käytä meikkiä eikä panosta ulkonäköön. Hieman erakoitunut 33v neitsyt. Mieheni kanssa olemme olleet yhdessä 7 vuotta. Ihan pokkana hän kertoi, että tämä nainen on alkanut puhumaan neitsyyden menettämisestä ja sen tuomasta itsevarmuudesta. Nainen haluaisi löytää miehen rinnalleen ja perustaa perheen, mutta on niin ujo. Mieheni haluaisi tehdä ystävälleen siis palveluksen. Kuvitelkaa tähän väliin vihan, naurun ja itkun sekainen OOTSÄ TOSISSAS. Yritän katsoa asiaa miehen kantilta, mutta... Ei. En ymmärrä. Eikö mies voisi viedä ystävää baariin? Nettideittailu? Heti on hyppäämässä sänkyyn! Ja minulta pyytää pokkana lupaa! Ironista sinänsä, että mieheni aina sanoo ettei voisi harrastaa seksiä ilman tunteita. Voihan vittu millaisen ääliön olen löytänyt. Vai mitä? *hysteeristä naurun taakse piilotettua itkua*
Kommentit (66)
En kyllä kattelisi tuota. Annat luvan niin loppuelämän aattelee, että ihan ok tehdä. Yhteinen tulevaisuus olisi ainakin jo vakavasti harkinnassa.
Miehesi on hyvä ja luotettava ystävä. Olet paha ihminen, et halua miehesi auttavan ystäväänsä eheytymään onnelliseen elämään. Sanot miehellesi, ettet ymmärrä miksi hän haluaa auttaa ystäviään, ihmettelet miksi hänen sydämensä ei ole kylmä.
Eroa! Miten kehtaa edes sanoa tuollaista??
Laimea provo. Tai jos ei olisikaan-> sekä sun miehesi, että erityisesti hänen naispuolinen ystävä tarvitsevat akuuttia psykiatrista apua.
Eikö tuohon voi vastata, että saat luvan ja adios.
Mieheni on hyvin huomaavainen, rehellinen ja auttavainen. Muuta en sanonut, kuin että jopas pommin pudotit ja sanoin haluavani olla muutaman päivän yksin. Yritän ymmärtää asiaa, se on vaikeaa :( miehen auttamisenhalu meni kyllä hieman yli. Suhteemme ei tule olemaan enää normaali ja minua surettaa, koska pidin miestä sielunkumppaninani. Tämä on kamalaa :( Voisitteko auttaa keksimään syytä tähän, miksi mies edes ajattelee näin? Ainakin oli rehellinen asian suhteen, ehkei vaan ajatellut loppuun saakka? Ap
Paljastit todellisen luonteesi. Miehesi luuli teidän olevan empatiassa ja hyväsydämisyydessä sielunkumppaneita, mutta olitkin itsekäs ja kylmä ihminen. Miehesi on syystäkin pettynyt sinuun.
Mä antaisin kyllä luvan, mut sanoisin myös et miehen olis parempi sit pakata tärkeimmät kimpsunsa mukaan ja jättää avain jälkeensä. Takaisin kun ei ole tulemista ja voipi sit perustaa ystävänsä kanssa hänen kaipaamansa perheenkin.
Ei sun miehesi ollutkaan harrastamassa seksiä ilman tunteita, tajusitko? Miehesi luotti suhun ja uskalsi uskoutua arasta asiasta. Voit olla varma ettei se tapahdu enää uudestaan.
Toivottavasti saa rinnallensa vähemmän tunnekylmän ihmisen sun jälkeen. Jatka vain nauramista.
Mietin syitä sille, miksi mieheni on heti suunapäänä hyppäämässä sänkyyn. Itse samassa tilanteessa veisin ystävän baariin tai jos on ujo, niin suosittelen deittisivuja. Tuntuu pahalta :( Mieheni sanoi, ettei ikinä tekisi mitään selkäni takana. Hän on itsekin kerrasta poikki-tyyppiä ja on aina sanonut, ettei voisi elää itsensä kanssa jos minua pettäisi. Pitäisikö tämä alkujärkytyksen jälkeen vaan istua kahvipöytään ja sanoa, että ymmärrän pointin mutta olet melkoinen toope? Tosissani uskon (ja toivon) että mies ei vain ajatellut. Ap
Hän pitää sua itsestäänselvyytenä. Ei tuossa mistään avuliaisuudesta ole kyse. Hän haluaa päästä puhkaisemaan immenkalvon. Todella outo ystäväkin, jos vain miehesi kelpaa tuohon temppuun.
Mitenköhän kuvittelevat elämänne jatkuvan kolmen kesken h-hetken jälkeen? Miten itse näet suhteenne puhkomisen jälkeen?
Miehet eivät aina mieti mitä suustaan päästävät :) Luulen, että miehesi tosiaankin vain halusi tehdä palveluksen ja auttaa ystävää hyvin aran asian suhteen. Teillä on hyvä suhde, kun mies uskalsi kertoa sinulle. Puhukaa asiat halki ja sano, että et pystyisi hyväksymään asiaa. Vai pystytkö? Voisitko jopa suostua kimppaan?
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 23:46"]
Hän pitää sua itsestäänselvyytenä. Ei tuossa mistään avuliaisuudesta ole kyse. Hän haluaa päästä puhkaisemaan immenkalvon. Todella outo ystäväkin, jos vain miehesi kelpaa tuohon temppuun.
Mitenköhän kuvittelevat elämänne jatkuvan kolmen kesken h-hetken jälkeen? Miten itse näet suhteenne puhkomisen jälkeen?
[/quote]
Miksi mustamaalaat hyväsydämistä miestä? Seksi olisi pelkkä terapiaistunto ystävälle, kuten viestissä sanottiin.
Miehesi on liian hyvä ja joutuu siitä kärsimään. Hänet jätetään, mutta me tiedämme hänen olevan marttyyri.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 23:45"]Mietin syitä sille, miksi mieheni on heti suunapäänä hyppäämässä sänkyyn. Itse samassa tilanteessa veisin ystävän baariin tai jos on ujo, niin suosittelen deittisivuja. Tuntuu pahalta :( Mieheni sanoi, ettei ikinä tekisi mitään selkäni takana. Hän on itsekin kerrasta poikki-tyyppiä ja on aina sanonut, ettei voisi elää itsensä kanssa jos minua pettäisi. Pitäisikö tämä alkujärkytyksen jälkeen vaan istua kahvipöytään ja sanoa, että ymmärrän pointin mutta olet melkoinen toope? Tosissani uskon (ja toivon) että mies ei vain ajatellut. Ap
[/quote]
Ei ajatellut loppuun asti. Sano vain, että et sinä häntä estä. Joko ystävänsä tai sinä ja siinä vaihtoehdot.
Miehesi välittää siitä naisesta, eikä halua että joku randombaaripano käyttää hyväksi.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 23:52"] Ei ajatellut loppuun asti. Sano vain, että et sinä häntä estä. Joko ystävänsä tai sinä ja siinä vaihtoehdot.[/quote]
Ilmeisesti ei ole muuta vaihtoehtoa. Ap, sanot miehellesi, että hän voi joko olla luotettava ja hyvä ystävä, empaattinen ja hyvä ihminen tai sinun miehesi. Sano, että hänen täytyy valita joko se mikä on hänen sydämessään oikein tai suhde sinun kanssasi.
Ei nyt voi olla totta...? Vaihtoon ilman neuvotteluja. Friikki mieheksi.