Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako miehen laihduttaa ollakseen seksikäs?

Vierailija
14.09.2014 |

Miten on?

t.Mies

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikästä on kunnon lihakset! Upeat hartiat ja käsivarret joiden syliin on turvallista painatua. Ei mitään ällöttävää kaljamahaa hyi

Vierailija
2/13 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no en voi vastata kaikkien naisten suulla, sillä jotkut naiset varmasti pitävät pyöreistä miehistä. Mutta itseäni kyllä viehättää enemmän sopusuhtaiset/normaalipainoiset miehet. Ei liian laiha, eikä liikan lihava. Sellainen mies joka näyttää terveeltä... Erottuvat lihakset toki on plussaa ;) mutta taasen kehonrakentajat eivät minua "sytytä"...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski on läski eikä mikään miehekkään karhumainen. Aivan kuten lihava nainen ei ole rehevän muodokas.

Vierailija
4/13 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaa luiden ympärille. Hyi saakeli joku kukkakeppi! Ei se pieni kaljamahakaan haittaa mutta sellaiset liuhut kanankoivet on karmeat. Tämä mun mielipide!

Vierailija
5/13 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

painoindeksi alle 25 on hyvä

Vierailija
6/13 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 21:59"]

Miten on?

t.Mies

[/quote]

Kannattaa.

Vierailija
7/13 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa. Iso maha painaa ikävästi seksissä ja on muutenkin tiellä.

Vierailija
8/13 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep ja hankkia lihakset myös.

Vierailija
9/13 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on voimakas muuten, ei haittaa vaikka on vähän mahaakin, laihuus on pahinta, mutta ei niin paha kuin lyhyys.

Vierailija
10/13 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ei tarvitse olla laiha, mieluummin vähän pullukka. Tosin musta miehen lihaksikkaat kädet on ihanat. Ei tarvi olla mitkään pumpatut kuitenkaan.

Laihduttaa pitää, jos on reilusti ylipainoinen. Mutta ei sen seksikkyyden takia, vaan miehen hyvinvoinnin.

Vierailija
11/13 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla lihaksikas. Ite en välitä kovin alhaisista rasvoista tai sixpackistä mutta sopusuhtaisuus ja tietty kestävyys on nautinnollisempaa ;)

Vierailija
12/13 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse (ex)-syömishäiriöinen, joten en halua kannustaa ketään ihmistä laihduttamaan. Tärkeintä on, että voi hyvin. Mitä seksikkyyteen tulee, niin minusta kaljamaha ei ole mikään turn off. Katselen miehessä ihan muita asioita, esim. käsiä. ;) Monenlaiset miehet ovat seksikkäitä.

Vierailija
13/13 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 21:59"]

Miten on?

t.Mies

[/quote]

kannattaa. olin nuorena hyvässä kunnossa ja urheilin paljon. iän myötä urheilu väheni ja rahan myötä tuli elintasovatsaa jne... nuorempi exäni jätti... laihdutuksen jälkeen (-25kg) vienti alkoi uudestaan.  

naiset EIVÄT kiinnostu miehistä yhtään jos on vähääkään ylipainoa.  

t. mies 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän