Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettitreffeistä löytyi Saudiarabi miljonäärimies, mitä tehdä?

Vierailija
14.09.2014 |

Satuin tapaamaan ulkomaalaiselle nettideittisivulla Saudiarabialaisen sinkun miljonäärimiehen ja viikon jutustelun jälkeen mies pyysi minua tulemaan lomalle Monacoon tutustumaan häneen. Mies maksaisi lennot ja hotellin, jossa yövyn siis yksin, en miehen kanssa. Mies lupasi viedä minut Michelin tähden ravintolaan ja gourmet kahvilaan päiväsaikaan. Mitä tehdä? suostunko?

mieli tekisi suostua mutta pelottaa jos en olekaan sen tyyppinen nainen jota hän etsii. Mies kiinnostui minusta, kerroin olevani 19v neitsytnainen ja kaiken lisäksi olen myös absolutisti ja nykyään myös savuton ja lemmikkiäkään ei ole. Uskonto ei ole minulle tärkeä tällä hetkellä ja mies sanoo myös ettei hänellekään uskonto merkkaa, mutta miten voin olla varma asiasta? mies oli kuulemma aikaisemmin naimisissa dubailaisen naisen kanssa, mutta erosi koska nainen oli hyvin temperamenttinen, ei halunnut lapsia ja oli kuulemma myös rahan perään. Nyt mies etsii sellaista naista jolle ei tarvitsisi aivan joka päivä ostaa Dioria, Cartieria, Bvlgaria, Chanelia jne. ja minä olen sopivan vaatimaton, en edes tiennyt noista merkeistä mitään, oli pakko googlettaa. Olemme jutelleet miehen kanssan webkameran avulla ja tiedän että hän on aidosti se joka hän sanoo olevansa.

Itse olen tällainen tavallinen nainen, omistan vain seppälän halpahajuvesiä ja rihkamakoruja. Joku piirre minussa kai sitten on että mies "ihastui" niin paljon että pyysi Monacoon. Mutta jos uskallan lähteä niin mitä vaatteita pitäisi ostaa ja pakata mukaan? mitä muuta tulee ottaa huomioon? älkää pliis pistäkö rasistisia viestejä, koska tämä mies on aidosti ihan mukava, kiltti ja hyvinkoulutettu ihminen rikkauksista viis.

Minulla ei ole hajuakaan tyylitajusta, pukeudun vain farkkuihin ja pitkähihaisiin paitoihin. Pitäisikö minun nyt hommata jokin kallis silkkileninki? vai riittääkö halvempikin versio?

Kommentit (135)

Vierailija
101/135 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 22:50"]

Niin ja miehellä lukee nyt illalla profiilissa vaihtui kohta että hän on avoimessa suhteessa, en tiedä kenen kanssa! varmaan sen "ex-vaimon" ei tainnutkaan olla ex

[/quote]

Feikkiprofiili varmaan, joten kaikenlaista epämääräisyyttä voi odottaakin. Onko hän lähettänyt tällaisen kuvan:

http://33.media.tumblr.com/2ed133564b6b6ab4d3a8010047f65759/tumblr_mp8yt2LBVk1rtqw38o1_400.jpg

Vierailija
102/135 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiskauppa.
siellä on ihan omat lakinsa. Kukaan ei sinua löydä eikä tule pelastamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/135 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 23:06"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 21:39"]

Pyydät Suomeen miehon! Aivan käsittämätön selitys, ettei ehdi... Sinä olet neitsyt (=perhetyttö), etkä matkustele vieraiden miesten perässä vaan saudi-miehenä hänen on kunnoitettava (ja pidettävä selvänäkin), että sinut tavataan omalla maaperällä "vanhempien silmien alla". Näin heidän kulttuurissaan kunnon naiset toimiikin. Et sinä ole hutsu, joka matkustelee miehen perässä yksin maailmalle....

Eli mies repii nyt vaan ajan sinun tapaamiseesi. Suomessahan voi käydä vaikka yhden tai kaksi yötä tai melkeinpä voi Nizzasta saada lennot päiväseltään. Olen joskus aikanaan matkustanut päiväreissuja paljonkin Euroopassa eli ei mitään ihmeellistä siinäkään. Jos mies ei tule, niin homma oli kusetusta. Parhaimmillaan päätti puhkaista yhden neitsyen omaksi ilokseen, pahimmassa vaihtoehdossa paritusta, ihmiskauppaa, kauppaamista kavereille leluksi jne.

[/quote]

Muuten hyvä, mutta tuo kohta "Miehen perässä matkusteleva hutsu" -ilmaisu pisti kyllä silmään ja pahasti! itse tiedän useitakin suominainen+ulkomaalainen mies pariskuntia ja niissä pariskunnissa kyllä kummatkin matkustavat toistensa kotimaihin,  ilman sen kummempaa. On se kumma jos matkustaminen miehen luo tekee naisesta jollain tavalla "hutsun" no mitäs se miehestä sitten tekee??? siis jos kyseessä on jo kauemmin tuntenut pariskunta

[/quote]

Arvatenkin tasaveroisissa suhteissa molemmat matkustavat ja osallistuvat kustannuksiin eikä seksiin liity mitään velvoitetta. Jotkut miehet tulkitsevat maksullisuudeksi jo sen, että nainen ottaa vastaan ilmaisen kupin kahvia. Jos ap menee lomalle Monacoon ja samalla tapaa miehen (julkisella paikalla) ja maksaa itse kaiken, niin miehellä ei pitäisi olla syytä olettaa, että saa rahalla mitään. Mutta voi hän silti olettaa, etenkin jos on kulttuurista, jossa ei ilman esiliinaa tapailla.

Vierailija
104/135 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 22:57"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 22:55"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 22:49"]

Nyt aloin epäilemään että mitä jos mies oikeasti valehtelee ja käyttää esim. Dubain prinssin Fazzan kuvia?:( miten voin selvittää asian?? webkamerassa mies näytti samalta kuin kuvassa mutta kamerasta näkyi vain hämärästi

[/quote]Laita ne saamasi kuvat Googlen kuvahakuun siten, että laitat ensin kuvan esim. Aijaa-palveluun ja sitten kuvan osoitteen Googleen.

[/quote]Niin ja voit myös lähettää kuvia noille romancescam-sivustoille. Siellä on avuliaita vapaaehtoisia, joilta voi kysyä mitä tahansa, jos nettituttavuus epäilyttää. Eräs ystävänikin toimii siellä.

[/quote]

Huomasin että miehen kuva on Dubain prinssin Fazzan kuva, kuvaa oli vain tummennettu ja muokattu jotenkin keltaiseksi ettei kuvaa tunnistaisi samaksi. Sen lisäksi oli myös joitakin aavikkokuvia ja kuva "miehestä" niin että vaatteet peittivät kasvot dyyneillä. Selvä huijari ja käyttänyt useita eri kuvia, en vain aluksi ymmärtänyt tätä mutta nyt googletin. Miehestä ei ole tänä iltana kuuunut mitään, vaihtoi vain treffiprofiiliinsa tilan  "avoimessa suhteessa". Kuka vaanhan voi tämmöisiä profiileita tehdä, ei kyseessä välttämättä ole ihmiskauppias. Joku hullu voi "pitää hauskaa" tekemällä näitä omaksi ilokseen ja naisia pilkatakseen! En usko että mies olisi oikeasti edes mitään matkoja maksanut suuntaan jos toiseen, hän vain piti hauskaa näin ja tänään ei kuulu enää mitään. Ehkä se on joku aivan toisen maalainen mies joka pilkkaa naisia ja katsoo, kiinnostuuko joku "saudiprinssistä" ja näin ollen menin "lankaan" ja olin tyhmä, mies sai kai lähes mitä halusikin.

AP

Vierailija
105/135 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.youreittoday.com/scammers.php

Pig busters. Kannattaa tutkia.

Vierailija
106/135 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 23:07"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 22:50"]

Niin ja miehellä lukee nyt illalla profiilissa vaihtui kohta että hän on avoimessa suhteessa, en tiedä kenen kanssa! varmaan sen "ex-vaimon" ei tainnutkaan olla ex

[/quote]

Feikkiprofiili varmaan, joten kaikenlaista epämääräisyyttä voi odottaakin. Onko hän lähettänyt tällaisen kuvan:

http://33.media.tumblr.com/2ed133564b6b6ab4d3a8010047f65759/tumblr_mp8yt2LBVk1rtqw38o1_400.jpg

[/quote]

Ei ole tuota kuvaa mutta huiviton kasvokuva Dubain prinssi Fazzasta ja tänään miehestä ei kuulu mitään, on selvä feikki

Vierailija
107/135 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 23:13"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 22:57"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 22:55"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 22:49"]

Nyt aloin epäilemään että mitä jos mies oikeasti valehtelee ja käyttää esim. Dubain prinssin Fazzan kuvia?:( miten voin selvittää asian?? webkamerassa mies näytti samalta kuin kuvassa mutta kamerasta näkyi vain hämärästi

[/quote]Laita ne saamasi kuvat Googlen kuvahakuun siten, että laitat ensin kuvan esim. Aijaa-palveluun ja sitten kuvan osoitteen Googleen.

[/quote]Niin ja voit myös lähettää kuvia noille romancescam-sivustoille. Siellä on avuliaita vapaaehtoisia, joilta voi kysyä mitä tahansa, jos nettituttavuus epäilyttää. Eräs ystävänikin toimii siellä.

[/quote]

Huomasin että miehen kuva on Dubain prinssin Fazzan kuva, kuvaa oli vain tummennettu ja muokattu jotenkin keltaiseksi ettei kuvaa tunnistaisi samaksi. Sen lisäksi oli myös joitakin aavikkokuvia ja kuva "miehestä" niin että vaatteet peittivät kasvot dyyneillä. Selvä huijari ja käyttänyt useita eri kuvia, en vain aluksi ymmärtänyt tätä mutta nyt googletin. Miehestä ei ole tänä iltana kuuunut mitään, vaihtoi vain treffiprofiiliinsa tilan  "avoimessa suhteessa". Kuka vaanhan voi tämmöisiä profiileita tehdä, ei kyseessä välttämättä ole ihmiskauppias. Joku hullu voi "pitää hauskaa" tekemällä näitä omaksi ilokseen ja naisia pilkatakseen! En usko että mies olisi oikeasti edes mitään matkoja maksanut suuntaan jos toiseen, hän vain piti hauskaa näin ja tänään ei kuulu enää mitään. Ehkä se on joku aivan toisen maalainen mies joka pilkkaa naisia ja katsoo, kiinnostuuko joku "saudiprinssistä" ja näin ollen menin "lankaan" ja olin tyhmä, mies sai kai lähes mitä halusikin.

AP

[/quote]

Prinssinä/ministerinä/miljonäärinä/edellisten sukulaisena esiintyminen on itse asiassa huijareiden peruskauraa. Niitä on lukemattomia versioita, muun muassa tämä:

http://www.scamwarners.com/forum/viewtopic.php?f=9&t=50683

Joka tapauksessa on tosi hyvä, ettet ehtinyt "rakastua". :)

Vierailija
108/135 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mene ihmeessä. Ei näitä tilaisuuksia tule kuin kerran elämässä. Kaikille ei sitäkään. Minulla kävi melkein samanlainen tuuri, kun joku nigerialainen pankkiiri on vaikeuksissa ja lähettämällä vain muutaman kymppitonnin saan 50 miljoonaa. Onneksi sattui lähettämään sähköpostia vain minulle. Täytyy huomenna pantata talo, että saan rahat, irtisanoutua töistä ja alkaa katselemaan edustusasuntoa Kuusisaaresta.

Vai olisiko sittenkin niin, että jos joku on liian hyvää ollakseen totta se ei ole totta. Tuossa leikissä saat olla iloinen, jos et menetä muuta kuin omaisuutesi.

Vierailija
109/135 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä tavaton! Olen itse naimisissa arabin(Persianlahdelta)kanssa ja tunnen tämän kulttuurin hyvin. 

Ensinnäkin,en ole koskaan kuullut saudista,joka eläisi koko aikuiselämänsä maansa rajojen ulkopuolella. Nämä ihmiset ovat niin kiintyneitä kotimaihinsa ja heitä sitovat todella tiukat perhesiteet. On siis hyvin hyvin harvinaista,että arabi rakentaisi elämänsä muualle kuin kotimaahansa. 

Toinen asia,hän ei iki maailmassa pyytäisi saudinaista matkustamaan luokseen "vierailulle". Kun mies esittää kosinnan se tehdään aina naisen kotona. Jos hän olisi hiukkaakaan tosissaan sun kanssa niin hän olisi alkujaankin  ehdottanut tapaamista sinun maaperälläsi. Ja mieluusti niin,että vanhempasi tai joku muu sukulainen olisi osallistunut tapaamiseen.

Ja jos todella menet arabin kanssa naimisiin niin muista,että siinä on sitten "osta yksi saat kaikki muut kaupanpäälle"tarjous. Eli koko suku tulee mukana. Varsinkin miehen naispuoliset sukulaiset. Äiti tuskin ilahtuu tai pitää sinua kovin kunniallisena jos olet matkustanut pitkin Eurooppaa tuntemattoman miehen perässä.

Ja valehtelua ei tosiaan katsota pahalla. Miehet sepittää sellaisia tarinoita täällä,että Kaunareissakaan ei ole yhtä päättömiä juonenkäänteitä. Milloin vaimo on kuollut,milloin se vei lapset ja muutti Alaskaan. "I love you forever habibi"ja sitten hups,olinkin jo naimisissa ja meillä on 5 lasta(joista 3 vanhinta samaa ikäluokkaa itsesi kanssa). 

Jos joku asia elämässä on liian hyvää ollakseen totta,niin yleensä se tosiaan on liian hyvää ollakseen totta.

Vierailija
110/135 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 23:17"]

Voi hyvä tavaton! Olen itse naimisissa arabin(Persianlahdelta)kanssa ja tunnen tämän kulttuurin hyvin. 

Ensinnäkin,en ole koskaan kuullut saudista,joka eläisi koko aikuiselämänsä maansa rajojen ulkopuolella. Nämä ihmiset ovat niin kiintyneitä kotimaihinsa ja heitä sitovat todella tiukat perhesiteet. On siis hyvin hyvin harvinaista,että arabi rakentaisi elämänsä muualle kuin kotimaahansa. 

Toinen asia,hän ei iki maailmassa pyytäisi saudinaista matkustamaan luokseen "vierailulle". Kun mies esittää kosinnan se tehdään aina naisen kotona. Jos hän olisi hiukkaakaan tosissaan sun kanssa niin hän olisi alkujaankin  ehdottanut tapaamista sinun maaperälläsi. Ja mieluusti niin,että vanhempasi tai joku muu sukulainen olisi osallistunut tapaamiseen.

Ja jos todella menet arabin kanssa naimisiin niin muista,että siinä on sitten "osta yksi saat kaikki muut kaupanpäälle"tarjous. Eli koko suku tulee mukana. Varsinkin miehen naispuoliset sukulaiset. Äiti tuskin ilahtuu tai pitää sinua kovin kunniallisena jos olet matkustanut pitkin Eurooppaa tuntemattoman miehen perässä.

Ja valehtelua ei tosiaan katsota pahalla. Miehet sepittää sellaisia tarinoita täällä,että Kaunareissakaan ei ole yhtä päättömiä juonenkäänteitä. Milloin vaimo on kuollut,milloin se vei lapset ja muutti Alaskaan. "I love you forever habibi"ja sitten hups,olinkin jo naimisissa ja meillä on 5 lasta(joista 3 vanhinta samaa ikäluokkaa itsesi kanssa). 

Jos joku asia elämässä on liian hyvää ollakseen totta,niin yleensä se tosiaan on liian hyvää ollakseen totta.

[/quote]

Mistä maasta sinun miehesi on kotoisin?

Vierailija
111/135 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 20:49"]

Satuin tapaamaan ulkomaalaiselle nettideittisivulla Saudiarabialaisen sinkun miljonäärimiehen ja viikon jutustelun jälkeen mies pyysi minua tulemaan lomalle Monacoon tutustumaan häneen. Mies maksaisi lennot ja hotellin, jossa yövyn siis yksin, en miehen kanssa. Mies lupasi viedä minut Michelin tähden ravintolaan ja gourmet kahvilaan päiväsaikaan. Mitä tehdä? suostunko?

mieli tekisi suostua mutta pelottaa jos en olekaan sen tyyppinen nainen jota hän etsii. Mies kiinnostui minusta, kerroin olevani 19v neitsytnainen ja kaiken lisäksi olen myös absolutisti ja nykyään myös savuton ja lemmikkiäkään ei ole. Uskonto ei ole minulle tärkeä tällä hetkellä ja mies sanoo myös ettei hänellekään uskonto merkkaa, mutta miten voin olla varma asiasta? mies oli kuulemma aikaisemmin naimisissa dubailaisen naisen kanssa, mutta erosi koska nainen oli hyvin temperamenttinen, ei halunnut lapsia ja oli kuulemma myös rahan perään. Nyt mies etsii sellaista naista jolle ei tarvitsisi aivan joka päivä ostaa Dioria, Cartieria, Bvlgaria, Chanelia jne. ja minä olen sopivan vaatimaton, en edes tiennyt noista merkeistä mitään, oli pakko googlettaa. Olemme jutelleet miehen kanssan webkameran avulla ja tiedän että hän on aidosti se joka hän sanoo olevansa.

Itse olen tällainen tavallinen nainen, omistan vain seppälän halpahajuvesiä ja rihkamakoruja. Joku piirre minussa kai sitten on että mies "ihastui" niin paljon että pyysi Monacoon. Mutta jos uskallan lähteä niin mitä vaatteita pitäisi ostaa ja pakata mukaan? mitä muuta tulee ottaa huomioon? älkää pliis pistäkö rasistisia viestejä, koska tämä mies on aidosti ihan mukava, kiltti ja hyvinkoulutettu ihminen rikkauksista viis.

Minulla ei ole hajuakaan tyylitajusta, pukeudun vain farkkuihin ja pitkähihaisiin paitoihin. Pitäisikö minun nyt hommata jokin kallis silkkileninki? vai riittääkö halvempikin versio?

[/quote]

Hieno provo, onnittelut! Tasokkaampi tarina kuin mitä saa lukea suomi24.fi:n monikulttuuriset suhteet-keskustelussa. Periaatteessa ainekset ovat kuitenkin samat kuin niissä tavallisemmissakin tarinoissa:

- tavattu netissä

- keskustelut kasvokkain Skypessä

-  eronnut (tai karannut tai edelleen aviossa oleva ja monta naista yhtä aikaa    pyörittävä) = sinkku

-  miljonääri - aivan varmasti

-  ei uskovainen tai edes uskonnollinen (silti naisen neitsyys tärkeä asia, vaikka itsellä käytetty tavara) 

-  entinen (vai nykyinen?) vaimo kauhea, ahne ja kaikkee

-  aito - huijari, jonka vuoksi ei kannata kenenkään riskeerata elämäänsä.

Vierailija
112/135 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 23:15"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 23:07"]

[/quote]

Ei ole tuota kuvaa mutta huiviton kasvokuva Dubain prinssi Fazzasta ja tänään miehestä ei kuulu mitään, on selvä feikki

[/quote]

Scammerit pitävät tyypillisesti sunnuntait vapaana. Maanantaina alkaa sitten taas uhrien metsästäminen ja lämmittäminen. Esimerkiksi nigerialaiset viettävät sunnuntait kirkossa ja perheen kanssa. Joissakin kirkoissa jopa rukoillaan scammerien menestystä.

Ei kannata jatkaa, koska rikolliset eivät ole kivoja tyyppejä, mutta jossain vaiheessa se rahapyyntö olisi tullut. Ihan pikkusumma aluksi "hätätilanteeseen", sitten taas uhrin lämmittämistä, lupauksia... ja rahapyyntö. Se on valtavaa bisnestä.

Vierailija
113/135 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 21:07"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 21:02"]

Järki käteen tyttö, jos tämä tarina on edes totta. Miksi ihmeessä joku noin rikas arabimies etsisi seuraa netistä, kyllä luulisi niissä seurapiireissä olevan morsian tarjokkaita aivan liiaksi asti. Haiskahtaa koko juttu, takana joku huijari järjestö, joka etsii naiiveita tyttöjä seksibisneksen orjiksi.

[/quote]

siksi koska ex-vaimo oli rahan perään? miksi mies etsisi tällaista tuikitavallista naista joka kirjoitti profiiliinkin etten etsi seksiseuraa/pelimiehiä? miksi mies ei menisi siitä mistä aita on matalin eli etsisi sellaisia helppoja seksinnälkäisiä naisia? kyllä heidänlaisiaan on treffisivustot täynnä, jos sen kaltaista naistaa haluaa johonkin. Miksi mies esiintyisi omana itsenään kamerassa jos olisi väitetynlainen?

[/quote]

Minkälainen mies kertoo deittipalvelussa olevansa miljonääri? Mitä yhteistä sulla ja tällä miehellä on? Ja sä olet se helppo nuori tytteli ketä on helppo kusettaa. 

Ja miks mä ees vastaan tähän...

Vierailija
114/135 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on liian hyvää ollakseen totta, se ei ole totta.

Vierailija
115/135 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 20:58"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 20:53"]

Sinua houkutellaan ihmiskauppaan orjaksi, tutustu ihmiskaupan kuvioihin ja valista itseäsi. Ei kukaan tässä maailmassa tarjoa mitään odottamatta vastinetta rahoilleen.

[/quote]

Mies on korkeasti kouluttautunut ja melko näkyvällä paikalla töissä ja asuu siis Monacossa, hän on vain syntynyt ja asunut lapsena Saudi-Arabiassa. Itsekin olin melko epäileväinen ensialkuun, vähitellen aloin luottamaan. Miehellä oli paljon kuvia näyttää suvustaan ja pari kuvaa siitä ex-vaimostakin, joten tältä osin perheasiat ovat totta. Mies etsii uutta vaimoa, sellaista joka ei ole vain rahan ja merkkitavaran perään. Miehellä on niin paljon ylimääräistä rahaa, ettei se tunnu missään jos hän tarjoaa ruuat ja kahvikestit viikon ajan, jonka ajan siellä voisin olla. Tämän jälkeen katsoisimme sitten että tuleeko vielä jatkoa, siis että minä katsoisin onko hän sellainen mies josta kiinnostun aidosti ja mies katsoo olisinko minä hänen etsimäänsä vaimomateriaalia.

Meidän ei tarvitsisi nähdä missään pimeillä nurkilla, vaan saisin ottaa mukaani myös jonkun ystävän/sukulaisen.

[/quote]

Olisit kertonut kaikki "faktat" tiiviisti tuossa aloituksessa. Silti mikään ei takaa, että ne ovat totta. Valokuvat ovat vain valokuvia, puheet voivat olla täyttä palturia jne.

Vierailija
116/135 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että sinkku Saudiarabialaisen miljonäärimies ja tiedät, että hän on aidosti se joka hän sanoo olevansa.. ja ihan viiko tuttavuuden jälkeen

Et kai sä nyt oikeesti tosissaan oo menossa sinne :DD Anna mun kaikki kestää

CATFISH

Tuli myös samalla mieleen uutinen minkä luin Ilta-Sanomien sivuilta:

http://www.iltasanomat.fi/matkat/art-1288736760719.html

Kyllä on melko itsekäs ja laiskaperse äijä, jos ei tule sinua tapaamaan tänne suomeen. Täälläkin on michelin-ravintoloita ja varmasti kivoja kahviloita. Eikös ois kivempi sen tutustua ensin suomeen ja sit veis sut vastapalvelukseksi tutustumaan sen kotiinsa? Hitto jos rahaa on kuin roskaa, niin luulis et noi suomen lennot nyt niin paljoo maksa. Kiva kun meet sinne, se maksaa sun lennot ja hotellit, entäs takaisin tulo? Aikoko se senkin kustantaa? tai jos et sinä tykkääkkään siitä miehestä, jos se onki joku sairas perverssi? Ite en kyllä luottais tuntemattomiin ihmisiin, niin paljoa et lähtisin toiselle puolelle maapalloa vain sen takia et vaikuttaa skypessä mukavalta, todellisuus voi olla toista. No mut tsemppiä, jos oikeesti meet. Rohkee oot.. Mietippä kuitenkin kaks kertaa, voitko elää itses kans sitten jos tapahtuu jotain karseeta?

Vierailija
117/135 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää provo? Uskotko tuon tarinan?
Sehän on pelkkää vedätystä.
Voit joutua vaikka seksiorjaksi. Et pääse pois, passi viedään etc.

Vierailija
118/135 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole provo, vaikka kukaan ei uskoisikaan niin tarina on totta minun osalta ja törmäsin feikkiin. Kuten kerroin niin näin miehen vain lyhyesti pari kertaa webkamerassa ja hän näytti ainakin melko paljon samalta kuin kuvassa, tosin webkamera oli pimeä joten hämärässä en niin hyvin erottanut. Mutta nyt paljastuikin että mies on feikki ja käytti Dubain prinssi Fazzan kasvokuvaa, jota hän oli muokannut tummemmaksi ja taustaa keltaisemmaksi. Googletin ja kuva löytyi. En tiedä mikä on miehen oikea nimi tai kansallisuus, sen vain tiedän että minulta hän ei rahaa saanut.

Mies ei kertaakaan pyytänyt minulta rahaa, ehkäpä hän vain haluaa omaksi ilokseen huijata kaikkia naisia treffisivuilla, kaipa senkinlaisia huijareita on olemassa, onhan tämä maailma täynnä vaikka minkälaista sairasta ihmistä. Tai sitten mies ei pyytänyt minulta rahaa koska tiesi minun olevan opiskelija ja siten köyhä. Raportoin treffisivun ylläpidolle että mies on feikki ja käyttää toisten kuvia. Enää en treffisivulle halua kuulua! en ainakaan ulkomaalaisille sivuille, jotain tästä ainakin opin.

Vierailija
119/135 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tyyppi alkaakin pyytää rahaa jonkun verukkeen varjolla ap:ltä, kyse on huijarista ja homma sitä myöten selvä.

Mutta voihan tyyppi olla ihan oikeakin. Siinä tapauksessa tilanne on pahempi. En usko että on välttämättä eronnut ekasta vaimostaan, on todella uskonnollisempi kuin antaa olettaa - saudit ovat muuten usein wahhabbitteja kuten se yks Osama, - ja uskon kanssa kakkosvaimoteoriaan.

Olen asunut Lähi-idässä ja puhun sujuvaa arabiaa, joten ko. miestyyppi on tuttu. Rikkaita saudeja palloilee joka paikassa. Kertoo paljon että muut arabit pitävät saudeja moukkina. No, useimmat varakkaiden perheiden vesat ovat saaneet koulutuksen Britannian ja USA:n kalliissa yliopistoissa, puhuvat hyvääkin englantia. Se on kuitenkin vaan pintasilaus, koska kulttuuri ja uskonto on se mikä on ja asenteet sen mukaiset. En usko että koskaan suku antaisi lupaa ottaa ensimmäiseksi vaimoksi ei-muslimia. Erittäin nuoria eurooppalaisia naisia he etsivät sen takia että naisen pitää olla neitsyt.

En sano ettei tyyppi voisi olla kuka sanoo olevansa, ja vaikka syntyisi sielujen sympatiaa, niin silti ongelmia tulee olemaan kulttuurin ja uskonnon takia ja vaikka puhuisi hyvin englantia, suurin osa suvusta tulee puhumaan koko ajan arabiaa. Ja siis oletus on että avioliiton jälkeen ns."istut kotona" eli sun kaverit, joita saat tavata on miehen muut vaimot, siskot, äiti ja sukulaisnaiset. En usko että neitsytvaimoa etsivä tyyppi olisi niin moderni, että voisit vapaasti naituna vaimona lähteä talosta ulos ja tehdä mitä haluat. Tietysti voidaan luvata ennen häitä, mutta sen jälkeen homma onkin toinen. Arabimaissa miehillä on oikeus määrätä vaimonsa kulkemisesta, työssäkäynnissä, yms. ja usein naisen passi on miehen hallussa.

Kultaisessa häkissä on tylsä elää. Älä anna rahan houkutella.

Selvitä aluksi todella tarkkaan kuka tyyppi on. Itse menisin Monacoon omalla rahalla, jos yhtään äijä kiinnostaa. Ilmoittaisin että tulen perjantaina, mutta lentäisinkin sinne jo tiistaina - jäis vähän aikaa selvittää miehen taustoja paikan päälläkin.

Vierailija
120/135 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 23:06"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 21:39"]

Pyydät Suomeen miehon! Aivan käsittämätön selitys, ettei ehdi... Sinä olet neitsyt (=perhetyttö), etkä matkustele vieraiden miesten perässä vaan saudi-miehenä hänen on kunnoitettava (ja pidettävä selvänäkin), että sinut tavataan omalla maaperällä "vanhempien silmien alla". Näin heidän kulttuurissaan kunnon naiset toimiikin. Et sinä ole hutsu, joka matkustelee miehen perässä yksin maailmalle....

[/quote]

Muuten hyvä, mutta tuo kohta "Miehen perässä matkusteleva hutsu" -ilmaisu pisti kyllä silmään ja pahasti! itse tiedän useitakin suominainen+ulkomaalainen mies pariskuntia ja niissä pariskunnissa kyllä kummatkin matkustavat toistensa kotimaihin,  ilman sen kummempaa. On se kumma jos matkustaminen miehen luo tekee naisesta jollain tavalla "hutsun" no mitäs se miehestä sitten tekee??? siis jos kyseessä on jo kauemmin tuntenut pariskunta

[/quote]

Niin, ne pariskunnat, joilla on tasa-arvoinen normaali parisuhde. Sun, 19-vuotiaan teinin ja tän nettityypin välilä ei ole sellaisesta kyse. 

Kuten tuo yks jo hyvin kirjotti, niin noissa maissa sellasta naista pidetään arvottomana halpana huorana, pelkkänä leluna, joka lähtee yksin ilman vanhempien tai veljiensä suojaa jonnekin kenen tahansa tuntemattoman perään. Et tosiaan saa mitään arvostusta saudi-mieheltä sillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme