kannattaako Edenred lounaskortti ?
Työpaikalla halutaan vaihtaa lounarit Edenred-korttiin ? En ymmärrä miksi ? Vanhoja lounareita saa kuitenkin vielä käyttää vapaammin.
Kommentit (22)
Minä en oo vielä onnistunut käymään lounaalla sellasessa paikassa jossa se ei kävisi.
Hyvin toimii, lounasruokaloista Hesen kautta huoltoasemille. Ja veloitus aina täsmäsummalla eikä mitään lounassetelin summaan osuttamisia purkkaostoksilla. Perhettä sillä ei viedä sunnuntailounaalle tietenkään, ainakaan normisti toimiviin paikkoihin.
Kortti parempi kuin vanhat setelit. Pystyy maksamaan 5x vuorokaudessa. Eli menet ravintolaan vaikka lauantaina ja maksat laskusta 5 eri erässä 10,9€. Saa hienosti laskua pienemmäksi.
No onhan lounassetelit muinaisjäänne kivikaudelta. Niinkuin joku mainitsikin niin Edenred kortilla summa on aina oikea eikä mitään konvehteja tartte ostaa täytteeks. Koko suvun syöminen sinun edullasi tietty vaikeutuu mutta sehän tässä onkin tarkoitus. Ja ylipäätään kortin hallinnointi on työnantajalle huomattavasti helpompaa ja halvempaa
K.J kirjoitti:
Kortti parempi kuin vanhat setelit. Pystyy maksamaan 5x vuorokaudessa. Eli menet ravintolaan vaikka lauantaina ja maksat laskusta 5 eri erässä 10,9€. Saa hienosti laskua pienemmäksi.
Siis tällaistahan ravintola ei tietääkseni saisi hyväksyä maksuksi, eli että yhteen laskuun käytetään useampi. En aluksi itse tiennyt tästä kunnes yritin näin maksaa ja ravintola sanoi että he eivät saa hyväksyä kuin yhden/lasku.
Vierailija kirjoitti:
K.J kirjoitti:
Siis tällaistahan ravintola ei tietääkseni saisi hyväksyä maksuksi, eli että yhteen laskuun käytetään useampi. En aluksi itse tiennyt tästä kunnes yritin näin maksaa ja ravintola sanoi että he eivät saa hyväksyä kuin yhden/lasku.
Ei saisikaan hyväksyä, mutta 90% ravintoloista/muista ruokapaikoista hyväksyy. Itse en käytä korttia oikeastaan koskaan viikolla, joten viikonloppuisin sitä sitten käytän.
Kerran koitti yhden ravintolan tarjoilija siitä alkaa pätemään, annoin muutaman vaihtoehdon ja tultiin siihen tulokseen, että aivan hyvin voidaankin hyväksyä useampi maksu.
Edenredillä olen yrittänyt pari kertaa maksaa, ei käynyt.
Saldoa ei kannata jättää tilille alle minimimaksun 6,90€ tai se jää käyttämättä jos uusia etuja ei enää tule! Setelit siis parempi vaihtoehto siinä mielessä.
Ollut käytössä noin 5 vuotta on tosi hyvä👍
Vierailija kirjoitti:
K.J kirjoitti:
Jotain kikkailua tai veronkiertoahan tuossa tapahtuu, oli lounari paperinen tai sähköinen jos sitä saa käyttää enemmän kuin sen yhden maksun per päivä.
toimii, vaikka mäkin vieroksuin korttia seteleiden jälkeen.
kätevämpi kuljettaa mukana, aina messissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K.J kirjoitti:
Jotain kikkailua tai veronkiertoahan tuossa tapahtuu, oli lounari paperinen tai sähköinen jos sitä saa käyttää enemmän kuin sen yhden maksun per päivä.
mutta toisaalta jos vain tietyn määrän saa kuukaudessa, mitä työnantaja valvoo niin aivan sama mun mielestä.
Paperiset lounassetelit parempia. Hirveen joustamaton toi kortti, aiheuttaa sen että joutuu syömään epäterveellistä roskaruokaa.
Jos ei kovin usein syö "ulkona" lounasta, niin ei kannata. Nuo rahathan vanhenee, ja menevät osaltasi sitten hukkaan. Otan yleensä eväät mukaan töihin (teen liikkuvaa työtä, ja usein matkan varrella on hankalaa löytää sopivaa lounaspaikkaa sopivaan aikaan, ei vaan osu reitin varrelle) ja onhan se huomattavasti edullisempaa ottaa kotoa 2-3€ annos/eväät, kuin käydä noin kympin lounaalla. Vielä kun on ruoka-aineallergioita, ja joutuu valikoimaan syömisiään tarkasti, niin omat eväät on niin paljon turvallisempia.
Mutta jos joka tapauksessa syö jossain lounaspaikassa, niin silloin se etu kannattaa hyödyntää.
On hyvä. Käy kaikenlaisiin ruokaostoksiin ihan normi marketeissa
Maksan kaupassa normaaleita ruokaostoksia ja höylään aina 2-3 kertaa kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Maksan kaupassa normaaleita ruokaostoksia ja höylään aina 2-3 kertaa kerralla.
Samoin
Kannattaa pitää huoli ettei rahat pääse vanhenemaan. Näistä ei olla asiakkaaseen millään tapaa yhteydessä, saldo vaan vedetään nolliin. Itsellä jäi koronan takia roikkumaan pitkään automaatiolla naksuttaneet saldot. Lisäksi monet menettäneet työpaikan vaihdon yhteydessä.
eikö kenelläkään ole kokemusta ?