Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ELOTÄHKÄT vko 33 ma-ke

11.08.2008 |

Oho, kylläpä hämmästyin kun en vielä löytänyt meidän uuden viikon pinoa=))No nyt on sitten kunnia aloittaa se=))

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanaan kavin laakarissa ja han meinasi, etta kylla vauva ennen maanantaita syntyy. Tuntuu, etta iho repee pian keskelta mahaa, kun on niin pinkeena ja vauva vaantelehtii siella kuin viimeista paivaa. Tuntuu kurjalta.

Koska aitiysloma on niin lyhyt taalla, en halua haaskata paivia odotteluun, joten paatimme laakarin kanssa kaynnistaa synnytys maanantaina, jos vauva ei ole sita ennen syntynyt.

Toihin palasin muuten maanantaina kesalomani jalkeen, ja huomenna siis alkaa aitiyslomani kun on se laskettu aika. 12 viikkoa ehdin kotona olosta nauttia.... Eli olisi kiva, etta se nyytti olisi sylissa sen 12 viikkoa eika yhtaan vahempaa.

Nyt alkaa kylla aika lailla jannittaa...tiistaihin mennessa on sitten vauva sylissa...jippii...

Olen tosi vasynyt ja teksti on aika sekavaa. (Ma joudun nousemaan klo 5 ehtiakseni ajoissa toihin..blaah.) Me lahdetaan tasta meksikolaisravintolaan syomaan, kun en jaksa kokkaila. Sita paitsi sanovat taalla, etta vahvasti maustettu ruoka kaynistaisi synnytyksen...eli ei kun jalopenoksia syomaan niin tytto syntyy yolla ;)

Voikaa hyvin!

B.s. rv 39+6 tai 40-1

Vierailija
22/55 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä se sitten heräsin 4.30 kun neiti tuli meidän väliin nukkumaan ja sen jälkeen en ole nukkunut silmäystäkään, siitä alkoi menkkamaiset kivut jotka ovat jatkuneet tähän asti.Eivät kyllä ole yhtään pahentuneet ja ovat välillä vähän aikaa poissakin, mutta pitävät kyllä sopivasti hereillä ettei saa nukutuksi.

Taitaa meistä tosi moni olla synnärillä taikka saaneet vauvansa syliin kun meidän pinot ovat kutistuneet viikon aika aikas paljon=))

Itsekin niin toivoisin että olisin siellä, mutta ei niin ei, täytyy tyytyä kohtaloonsa.Olo ei ole lainkaan huono, mutta erittäin kärsimätön ja väsynyt odottamiseen=)

Nyt menen laittamaan aamupalaa jotta saisin syödä joskus rauhassa kun muut heräävät.

Oikein mukavaa alkuviikkoa kaikille!! Tarjamammalle paljon onnea pienen pojan saannista=))

Nelli 38+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kaikille jotka on vauvansa saanut ja kotiutunut tai vielä sairaalassa olevat.. Ihanaa kun on monella jo nyytti kainalossa..

Noniin eilen oli sitten laskettuaika.. Eipä ole vielä kuulunu tai näkynyt mutta jotain sitten kuitenkin:

Illalla alko säännölliset supistukset jotka jopa oli kipeitä.. Pari tuntia siinä supisteli ja meni ohi.. Yöllä pari kertaa heräsin kun supisteli ja sattu.. Aamulla jatku kanssa.. Ei ole mitään säännöllisiä mutta kuitenkin.. Neuvolassa olin tänään ja alapaine oli hieman korkealla.. Vauva on nyt toosi alhaalla ja terkkakin oikeen "päivitteli" että miten alhaalla se on.. Oli kuulemma vaikee kokeilla päätä sieltä..Taas supistelee.. Niin painoa oli tullut vajaassa viikossa 500g, mutta eipä se kuulemma ole vaarallista.. Sydänäänet oli 145 ja sf-mitta 33,5.. Oli puol senttii kasvanu viime viikosta.. Mutta alakäyrillä mennää.. Mutta pissa oli puhdasta.. Otetiin vielä se bakteeriviljely kun tuntuu että koko ajan pissittää..

Täällä alan kohta tekemään pullaa ja sitten pitää mennä rehkimään ulos jospa tulisi lähtö.. Vaikka siellä vettä sataakin, niin silti menen.. Mieheni on hermoraunio ja "vaatii" että se syntyy tänään, ei kuulemma töistä tule mitään..

Sisuliini 40+1

Vierailija
24/55 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette kyllä usko.Aamu puol8 lähtien lorissut lapsivettä.Jeeeeeee!Pyyhkeitä menny useampi,pyyhe housuissa vein pojan kouluun.Supistuksia ei ole mut maha ja alaselkä jo motusta vähän.Saapa nähä miten käy....ilmottelen myöhemmin.Jos soittelis nla-tätilleki....hih,hihT:roosa38+3

Vierailija
25/55 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinot on kutistuneet melkoisesti viime viikosta lähtien, mutta pidetään me muut nää pinot pystyssä :) Eihän elokuu oo vielä ees puolessakaan...

*Roosa* Jee, sie oot sitten seuraava! Tsemppiä matkaan! Ja kaikille "yliaikaisille" suuret jaksamiset - se on tuskallista!

-AJ-

Vierailija
26/55 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sitten lapset viety eskariin ja päivähoitoon ekaa päivää. Kolmivuotias itki ja rimpuili mutta eskarilainen oli intopiukeena.. Äiti oli tietenkin tippa linssissä. Meillä alkaa arki nyt muutenkin, sillä amerikkalaiset vieraamme lähtevät viikon visiitin jälkeen kotiin. Saan asunnon omakseni siis.. Ja saan oman sänkyni takaisin.

Eilen kävin katsomassa ystäväni elokuun vauvaa. Voi miten herttainen ja ihanan vauvantuoksuinen pikkuinen mies. Pitelin häntä sylissäni ja oma vauveli mahassani rupesi potkimaan kaveriaan.

Mä oon ollu niin paljon liikenteessä viime päivinä ja myös nukkunut aika huonosti, joten mun paikat on aivan jumissa ja kävely tukalaa. Eipä silti mitään synnytykseen viittaavaa ja huomenna taas sitten neuvola. Mukavahan siellä on käydä turisemassa..

Ei tässä kai mitään uutta sanottavaa tai kerrottavaa, mutta linjoilla ollaan...

Lyle 38+1

Vierailija
27/55 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiriköimässä.. Tosiaan on pienentynyt tämä mein juttu, mutta me vähäiset sitten kirjotellaan senkin edestä=).. Ja eihän se elokuu ole puolessakaan.. Hih..

Pullat on leivottu ja ajattelin ruveta siivoilemaan ja sitten ulos.. Jotenkin on maha hellänä ja tuo kumartelu on erittäin hankalaa kun sattuu..

Olympialaisia katselen, ja hienoa kun suomalaiset pärjää jossakin.. Heh..

Jaa mutta kirjotellaan.. Oon täällä linjoilla varmaan koko päivän.. Tylsää meinaan kun vettä sataa..

Sisuliini

Vierailija
28/55 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut kaikille jakautuneille!

Täällä ootellaan huomista ä-polikäyntiä: saapi kuulla kokoarvion ym.

Muuten ei mitään kummallista. Viikonloppu meni porrasremontin ja siivouksen parissa. Ja eilen illalla kyllä huomas että oli koko päivän ollu touhuamassa, oli jalat ja selkä ihan kipeenä - mutta ei kyllä kovin paljoa supistellu... Tänään nyt sitten tällaista menkkajomoa. Ja aamupahoinvointia:S

Saas nähä saako huominen synnytystapa-arvio jotain aikaseksi. Miehen työtilanne huomioiden olisi parempi että syntyis vasta n. 2 viikon päästä, sitten voitais pyytää vaikka perhehuonetta niin pääsis ukkokin vauvanhoitoon kiinni. Mutta eihän sitä voi tietää koska tapahtuu, tällasta oottelua tää nyt vaan on...

pömppä ja rv 37+2

Vierailija
29/55 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuteen viikkoon.

Myö käytiin eilen synnärillä pyörähtää. Mahassa oli niin hiljaista koko päivän, aamun laskennassa sain 2 liikettä/h, iltapäivällä 2 liikettä/h ja navetan jälkeen 1 liikkeen /h, yhteensä reippaan 4 makoilin päivän aikana. Söin ja join ja kävin lenkillä, leikkasin nurmikkoa ja ei mitn möyrintää.

Mutta kun synnärille päästiin niin kerkesin ehkä 10 min olla käyrällä ja liikkeitä alkoi satelemaan, varmasti 40 liikettä tuli siinä vajaan tunnin aikana kun olin käyrällä. Joka liikeellä tuntui vaan tyhmemmälle istua siinä käyrällä. Olisi voinut kotona jätkä jo jumppailla, mutta parempi näin kuin toistinto kuopuksen synnytyksestä =) Pari supistustakin piirty käyrälle =)

Samalla sitten vielä lääkäri katsoi haavan alueen kun siihen on koskenut supistusten aikaan, käski soitella jos vielä koskee, niin leikkaavat sitten jo ennen sovittua päivää.

Kotia kun sitten pääästiin vähän kymmenen jälestä, niin hieho oli poikinnut, joten vielä piti lähteä se synnytys lopettelemaan, joten saatiinpahan kuitenkin synnytys eiliselle =) Meni sitten kuitenkin lähemmäksi puolta yötä kun pääsi nukkumaan ja sitten vielä kun siinä hoidettiin sitä elukkaa, niin mulle iski yht äkkiä hirveän huono olo, korvissa vaan humisi ja sitten oksensin, tosi hämärä, meni kyllä ohi yhtä nopeeta kuin alkoikin. Ja sitten vielä supisteli (höpöhöpö-supistuksia) kun sänkyyn pääsin, reippaan puoli tuntia, joten vähän tökkii tämä aamu. Paljon kahvia nassuun, niin eiköhän tämä tästä käynnisty. Ja nyt on kyllä jumpattu mahassa ihan tosi hyvin, joten ei tartte tänään huolestua lain, mikä lie sunnuntai lötköily oli kyseessä..

Mukavaa alkavaa viikkoa ja paljon supistuksia, niitä kaipaaville!! Hmm.. onko meistä joku vielä sitä mieltä että ei tarteis supistella?? No pömppä taisi juuri mainita ettei tartteis vielä syntyä =)

-E- - 37+ vielä 15 päivää

Vierailija
30/55 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoin ja viimein pääsin tähän koneen ääreen, eli 6.8. syntyi 9:25 perheemme uusi pikku prinsessa. Pituutta huimat 47 cm ja painoa 3380 g!

Suunniteltu sektio meni kuin oppikirjasta konsanaan ja lauantaina oltiin iltpäivällä kotona. Eilinen meni sellaisessa oudossa huumassa ja mummojen sekä pappojen vieraillessa...

Täytyy sanoa että koko loppuviikon oli tunteet tosi pinnassa ja itku pääsi pienistäkin asioista, nyt kuitenkin jo tasaisempaa. Nti Wiis Wee aloitti tänään eskarin ja elämä alkaa muutenkin asettua uomiinsa. Nyt täytyy kuitenkin lähteä pikkuneidin luokse kun kitinä pinniksessä kovenee

E-A ja Rinsessa 5 pv

Vierailija
31/55 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon onnea jo jakautuneille... voi kun itsekin... la olis ke, mutta saahan nähdä..

kohta menen käymään neuvolassa. oli ylimääräisiä lääkäriaikoja, joten sain sellaisen.. saapahan tietää onko mitään nuo supistukset edes tehneet ja kun jotain valun, niin saan selvyyden siitäkin..

huomenna sitte alkais se kauan odotetu koulu, olin luullu meneväni sinne vauvan kanssa, mutta menenkin vatsani! Näillä näkymin siis.. nyt olis kyllä älyttömän huono a tuuria jos ens yönä vauva syntyis..

mutta palailen illemmalla, nyt ruoan tekoon...

nallekas 39+5

Vierailija
32/55 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä koko perheen ollessa flunssaisena. Viime yönä tytär nukkui jo paremmin, joten olisin itse saanut nukuttua, ELLEN olisi herännyt märkänä hiestä jatkuvasti tai joutunut niistämään nenääni. Alkaa nyt jo riittää tämä. Flunssasta ja masusta huolimatta (en halua supistuksia vielä) imuroin tänään, kun imuri on ollut nyt hetken rikki ja sitten tultiinkin kipeiksi, niin se on jäänyt. Mutta kun huomasin, kuinka pölyistä on, niin en halua meidän yskivän jo pölynkin takia. Mieheni mielestä olisin saanut jättää imuroimatta.

Hän sitten itse sankarillisesti kävi kaupassa ja tuli niin pahalla päällä takaisin, kun hänelle tuli niin kuuma kävellessä. (Ei mitään uutta) Sitten sanoi pahasti minulle siitä, kun en heti alkanut laittamaan ostoksia kaappeihin -olin itse juuri siivoamassa ruokapöytää, kun olin koittanut saada tytön syömään jotain. Voi että niin otti päähän. Miehellä vähän nenä vaan vuotaa, hyvin nukkuu yöt jne, minulla taas yöt päin peetä, silti hoidan kipeätä tyttöämmekin ja koitan jaksaa olla ison masun kanssa, tietäen, että lähtö voi tulla koska vaan, eikä synnytykseen olisi tällä hetkellä paljoakaan energiaa.

Huomioonotto on mieheltä silti aikalailla nollan luokkaa tällä hetkellä. Ei voi esim. nousta tytön kanssa leikkimään aamulla hetkeksi, että minun ei tarvisi herätä klo 05, tai koska kipeä tyttö haluaakin jo nousta. Kotoa päin tekee töitä, hyvin voisi pitkin päivää hoitaa/leikityttää tyttöä enemmän. Mutta ei. Miehet! Näköjään pitää pyytää joka kerta erikseen jotain palvelusta, kun ei itse tajua auttaa. Riidan jälkeen tosin sanoi, että minä saan sitten juoda Tropicanan mehua ja hän juo Rainbown mehua, jotta saisin oikein kunnon C-vitamiinit. (Tropicanassa tosin vitamiinia himpun verran vähemmän, mutta parempi vaihtoehto varmaan, kun on kunnon tuoremehua...) Anteeksipyyntö ehkä? :)

Toivottavasti nyt vähän helpotti tuo paasaus... Siis minua :) Sori :)

Joku kyseli, että onko enää ketään, kuka ei haluaisi jo supistuksia. No minä en halua, kun tosiaan äitini tulee meille lauantaina, joten ei tarvisi sitä ennen tapahtua nyt yhtään mitään :) Jospa sitten hänen täällä ollessaan (viikon) voisimme ottaa sen yhden Ässän käyttöön aika useastikin, että varmasti sitten tuona viikkona alkaisi tapahtumaan. Sitä ennen ei tipu, ettei vaan ala supistelemaan :)

Melkein viikko on istuttu sisällä, mutta huomenna olisi neuvolaan meno. Ihan mukavaa, toivottavasti vaan huomenna olo jo parempi.

Tuntuu olevan vähän itse kullakin tukalat olot ja pinna kireällä, minulla tosin eri syystä, kuin siitä, että mitään ei tunnu tapahtuvan alakerrassa. Tänään kyllä pimahdin kerran jos toisenkin tytön temppuilujen takia, ei vaan jaksaisi nyt, ei. Huonot unet näkyy minulla ainakin heti häneen(kin) suhtautumisessa.

Sori, kun täältä tulee aina niin omanapaista juttua ja niin tylsästä ja vähäpätöisestä aiheesta, kuin joku flunssa, kun voisi suurempiakin murheita olla, mutta voi ristus, kun kypsyttää, kun se kestää ja kestää ja ei olisi tarvinnut juuri tähän ihan loppuraskauteen tulla sekoittamaan... Muutenkin oli valmistelut kesken, nyt ne on vielä pahemmin. Ja kun tosiaan pitäisi kovasti energiaa kerätä koitokseen, mutta pah.

Tosi paljon ONNEA uusille vauvoille! Aina ihana kuulla :D

Seiskaseiska rv39+0... ja aika taas ottaa uusi masukuva (vkon välein)

Vierailija
33/55 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hurja..nyt se on käyty punnertamassa, ja nyt olen kolmen tytön äiti:)

pikkuisemme syntyi raskausviikolla 39+4. 9.8 k.10.09 paino 3.7kg ja pituutta 50cm.mustat hiukset ja suloisen syötävä..

Tyttö tuli räjähtäen maailmaan, synnytyksen kesto 4 tuntia 39 min.mutta tyttö tuli räjähtäen 7cm aukosta kanavan reunatkin vielä jälellä 4minuutissa ja mua ei ehditty puuduttaa....auts:( sanon minä...

8pistettä sai tyttönen kun napanuora oli kerran kaulan ympäri ja tuli säikähtäen maailmaan koska tuli vauhdilla niin lamaantu hetkisen, mutta nyt kaikki hyvin..

itse olen kans ihan hyvässä kunnossa...ja tänään päästiin sit kotiin..nyt uuteen arkeen...palailen kun ehdin....onnea kaikille ketkä ovat synnyttäneen ja tsemppiä kaikille ketkä vielä odottaa...kyllä se sieltä tulee...

miijo..(olo kuin keijulla;))

ja pikkuinen 2vrk

Vierailija
34/55 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miijolle!!

Ihanaa että kaikki nyt hyvin ja onpa ollut melkoinen vauhtipakkaus kun ei malttanut odottaa että reitti on täysin selvä :) Kertoneekohan jo jotain luonteesta...?

Onnea vielä!!

H

Vierailija
35/55 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vauva vaan viihtyy mahassa..

Vähän on olo käynyt tukalaksi tosin tai ihmeesti mahasta ottaa, ei varsinaisesti supistele kuitenkaan ja sitten minullakin ollut tuota oksetusta, en tiedä mistä johtuu.. Vauva kun liikkuu mahassa niin kyllä tekee jo kipeetä, vihloo alapäähän tosi paljon. Suolikin on toiminut aikas vilkkaasti.. että josko se tästä jo kohta lähtisi.

Kävely on aika ikävää ja siksi meninkin tänään pyörällä neuvolaan, ihan hyvin vielä pääsi, yhden isomman mäen talutin muuten ei ongelmia :)

77 kun kirjoitti tosta masukuvasta niin täytyypä itekin ottaa tänään kun on kerta LA. Muuten toooosi vähälle jäänyt mahakuvat, ihan muutama on.

Onnittelut vauvansa saaneille!! :)

Onkohan tosiaan monikin nyt juuri laitoksella kun on niin hiljaista täällä.. Aamulla tulen taas innokkaasti lukemaan että JOKO taas on uusia vauvauutisia, ihana niistä on lukea! Ja mielenkiintoista lukea jos on vähänkin synnytyskertomusta mukana, itellä kun on koitos vasta edessä niin mietityttää jo miten se sitten menee.

Neuvola oli tänään, ei mitään uutta sielläkään.. 200g oli vain tullut painoa lisää.. SF mitta sama kuin viimeksi. Viikon päästä taas aika jos olen vielä kasassa ja sitten laittaakin lähetteen yliaikaiskontrolliin, äh toivottavasti pääsisi sitä ennen synnyttämään..

Tulee niin omaa napaa että menen iltapalalle.

Tasemppiä kaikille koitokseen!!!

H

rv 40 tasan

Vierailija
36/55 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä, että selviydyit rytinästä hyvillä mielin! Ihanaa lukea noita vauvauutisia. Mä hain makuunista karkkia ja alan kasvattaa tätä yliaikaista heppulia entisestään :)

anna 40+5

Vierailija
37/55 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin jo hetken luulin tänään jääväni synnärille. olin neuvolassa ja sieltä lähetettiin päivystykseen äitiyspolille, kun oli epäily että valun lapsivettä. sitä se ei sitte ollukaan.. vaikka jotain kyllä valun ja jotenkin tuntuu oudosti täällä ns "ylhäällä" ihan kuin "kuulisin" lorahtelut, mutta mitään ei tule ulos.. en tiedä... no, testien mukaan lapsivettä se ei ole.

muutama kunnon supistuskin tuli käyrään. ja kohdunsuu 2 sormelle auki ja kanavaa 1,5cm... nyt on kyllä supistellu ja paikat ollu kipeinä noiden tutkimusten jälkeen.. sais kyllä jo syntyä huomisaamun jälkeen.. aamulla siis esikoisen koulutaival alkaa.. pääsen sittenkin saattamaan häntä koulutielle.

yritin kysellä jo aikaa yliaikaiskontrolliin, muttei kuulemma sitä vielä anneta vaan odotetaan että käynnistyis itsestään.. vko-2 sais mennä lasketun ajan yli... jos olis vko, niin oli 20 08 2008. =)))) mutta katsotaan nyt kuinka niitä aikoja sitte saa ja jos vaikka vkonlopun aikaan syntyis...

nyt mentävä nukkumaan, huomiseen

öitä!

Vierailija
38/55 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittelin teillekin tuossa muutama viikko takapein käsien turvotusta ja nivelsärkyä... Ja täällä sitä taas valvotaan. Sain muutaman yön jo nukuttua, n. 6h kerralla ja olo oli ihan eri. No tänään taas vyöhyketerapiaan... Turvotus on kyllä lähtenyt laskemaan. Paino jopa pudonut 500g kahdessa viikossa.

Hirveä tämä särky. Ja tuo ukko saa havahtuu unestaan aina säikähtämällä kun pyörin ja hyörin sängyssä ja ravaan jääkaapilla. Odottaa niin kauhulla lähtöä... Eli täällä ei juuri nukuta.

Maija. -rv 38+1

Vierailija
39/55 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onnea Miijo.. Voi kun kiva kun tulee lisää uusia elotähkiä maailmaan..

77: Mä tiedän tunteen, meillä ei tuo mies ole varmaan edes tajunnut koko aikana että kuinka raskasta tämä mahan kantaminen on.. Ja minä joudun täällä kaikki tekemään.. Rasittavaa.. Ja se vielä pitää itsestään selvänä että minä teen täällä kaikki ja hän vaan on..

ON: Mulla alko yöllä tippumaan jotain.. Pikkarit oli hieman märät, mutta kun laitoin pikkuhousunsuojan niin aamulla ei ollut läpi tullut.. Väritöntä ja kirkasta se on.. Nytkin tuntuu jotain tulevan.. Onkohan se lapsivettä? Jotenkin tuntuu että olisi, mutta haluaisin varmuuden ennenkuin lähen synnärille.. Neuvolaankaan en nyt pääse kun ei oo mulla autoo käytössä.. Ja ukko tietenkin töissä.. Aamulla oli sellaisia kramppimaisia kipuja alamahassa.. Välillä kovemmin ja välillä vähemmin.. Mutta ei ne ollut oikeen supistuksia..

Yöt menee jotenki kuten.. Aika huonosti.. Edelleenkin.. Tosin viime yönä nukuin jopa 6h putkeen.. Vau.. Täytyy varmaan kohta soittaa neuvolaan tuosta valumisesta.. Jos nyt kohta on pikkarit märät siis..Puukon iskut ovat täälläkin jo "arkipäivää"..

Mutta supistuksia kaikille jotka haluavat.. Ja onnea vielä kaikille jotka ovat joko synnärillä tai kotona vaavelin kanssa..

Sisuliini 40+2

Vierailija
40/55 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea *Miijolle* myös vielä tällä puolellakin :) Mesessä jo onnittelinkin, mutta ei uudet onnittelut pahasta tee...

Aikasta monella tuntuu valuvan jotain ja jollain kuulu lorinaa. Sama täällä, mutta en vaivaudu ees soittamaan synnärille, ko mut sieltä samaisen asian takia jo kerran käännytetty muutaman turhan yön jälkeen. Ja mulla tulee edelleen sitä vaaleeta, sinkuvaa mömmöä - eräs tuttavani kertoi tässä eilen, että hänellä limatulppa oli just samanlaista eli ite oottelen suppareita alkaviksi tai sitten veen losahtamista, joskus :D Ja kuten oon aikasemmin jo maininnu, nii jotkut neuvolan tikut ottaa sinisen värin myös pissasta eli kannattaa ottaa se näyte emättimestä.

*Maija.Mansikka* Ootkos kokeillut koskaan sitä lymfa-hierontaa? Tai kukaan teistä? Se kuulemma vähentää turvotusta ja varmaan vois auttaa noihin kipuiluihin.

Mie oon ollut nyt pari päivää ihan sikaväsy ja miehelle eilen "vähän" kätisin, ettei viittis nyt oottaa ekstratyöhommia, ainakaan pariin viikkoon. Hyvä, jos jaksan ees olla. Saas nähä kauan se muistaa ton asian ;) Sitten mun ruokahalu on karannut eli tekis mieli syyä, mutta ei maistu mikään - suorastaan ällöttää. Oiskohan nää oireet jo pikkuhiljaa enteileviä...? Mie en jaksa enää tätä masua, ko Ellin liikkeetkin käy jo niin kipeetä. Sais syntyä jo kohta!

Nyt lähen aamukaffelle!

AJ&Elli 38+2 (vasta ;)