Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun mies ei koskaan sano kauniiksi

Vierailija
19.08.2021 |

Kyllä hän intona harrastaa vaakatangoa ja kysyttäessä vakuuttaa minun olevan kaunis. Hän ei varmaan ikinä ole kehunut minua oma-alotteisesti. Itse kehun aika usein. Asiasta on vuosien ajan monesti keskusteltu ja mikään ei muutu. Harmittaa.

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ap:lla ainakin on hyvä runko, tissit, pilde, perse ym. Jos mies haluaa paneskella??

Ruma muija tuskin saa kankea kovaksi??

Voisit laittaa kuvia jakoon itsestäsi.

Vierailija
22/91 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas en pitäisi yhtään ulkonäön arvostelusta, koska siihen ei voi vaikuttaa (en nyt puhu mistään treenaamisesta vaan ihan genetiikasta). Sensijaan persoonaan ja luonteeseen kohdistuvat kehut tuntuisivat kivoilta, koska ne on sitä mitä sä oikeasti olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut miehet ei vaan osaa

Ei osaa valehdella vai?

Vierailija
24/91 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole hänen mielestään kaunis. Seuraa hetki sivusta miehen somekäytöstä; millaisille naisille peukutetaan. Miehet ovat valitettavan läpinäkyviä. Jos sinulle on ok olla miehellesi visuaalisesti tyytymisenkohde (ja salaa pettymys, ehkä ripaus sadistista halveksuntaa mukana), niin ei muuta kuin jatkoon 🙄

Vierailija
25/91 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks mun pitäis mun vaimoa kehua kauniiksi jos hän ei mun silmissä ole mikään erityinen? En mä ole valinnut häntä ulkonäön perusteella ollenkaan, muistan joskus seurustelu aikana kuinka jopa ajattelin että en halua ollenkaan ulkonäön takia. Sisin ja hyvä seksi olivat tärkeämmät.

Vierailija
26/91 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole hänen mielestään kaunis. Seuraa hetki sivusta miehen somekäytöstä; millaisille naisille peukutetaan. Miehet ovat valitettavan läpinäkyviä. Jos sinulle on ok olla miehellesi visuaalisesti tyytymisenkohde (ja salaa pettymys, ehkä ripaus sadistista halveksuntaa mukana), niin ei muuta kuin jatkoon 🙄

En mä miehenä peukut kenellekkään naiselle somessa ulkonäön takia, en todellakaan.

Vierailija
27/91 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä miehenä peukut kenellekkään naiselle somessa ulkonäön takia, en todellakaan.

Etpä tietenkään niin.

Vierailija
28/91 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ennen tajunnut ollenkaan tätä kehujen kerjäämistä, josta täälläkin olen asiasta lukenut. Exä ei 25 vuoden suhteen aikana koskaan kehunut mitenkään, ei kyllä haukkunutkaan.

Sitten eron jälkeen tapasin miehen, joka kehui kauniiksi ja kehui minussa montaa muutakin asiaa. Melko hämmentävää, kun en ollut sellaiseen tottunut, mutta kyllä tuntuu hyvältä!

Vierailija
29/91 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks mun pitäis mun vaimoa kehua kauniiksi jos hän ei mun silmissä ole mikään erityinen? En mä ole valinnut häntä ulkonäön perusteella ollenkaan, muistan joskus seurustelu aikana kuinka jopa ajattelin että en halua ollenkaan ulkonäön takia. Sisin ja hyvä seksi olivat tärkeämmät.

Kehutko sisintä ja hyvää seksiä kuitenkin?

Vierailija
30/91 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä, en ikinä koska nekin ovat nykyään vähän niin ja näin, seksi nyt on kivaa, mutta niin vähän että ei paljon innosta kehumaan. Sekin olis parempaa jos sitä olis ihan reilusti enemmän.

Vierailija
31/91 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut miehet ei vaan osaa

Jos on oppinut ylipäätään puhumaan, sitomaan kengännauhat, ja saanut peruskoulunkin kunnialla päätökseen, niin ihan satavarmasti osaa kyllä sanoa vaimolle että sinä olet mielestäni kaunis. Joku muu syy täytyy olla miksi tuota ei sanoisi, edes vaikka toinen olisi usein pyytänyt, ja mies kyllä vakuuttaisi asian olevan niin että vaimo on kaunis. Vallanhalua sanon minä, tai lapsellisuutta "Sinähän et päätä mitä minä sanon, vaikka olenkin samaa mieltä!" 

Vierailija
32/91 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on tätä että kumppani ei vastaa kaikkia odotuksia ja se pitää hyväksyä tai lähteä. Tai niin itse ajattelen. Jos toiselle ei ole luontevaa kehua kauniiksi spontaanisti, haluaisitko edes että hän tekisi sitä mekaanisesti vain miellyttääkseen sinua? Oma mieheni ei myöskään kehu kauniiksi, ja olen itsekin lakannut kehumasta hänen ulkonäköään, koska huomaan että tuollainen "pinnallisuus" vain kiusaannuttaa häntä. Emme ole ulkonäkökeskeisiä. Jos joskus haluan laittautua kauniiksi, teen sen itseäni varten, puolisolleni sillä ei ole väliä. Mutta osoitamme toisillemme ihailua ja rakkautta teoin, hellin kosketuksin ym. Kysy sinäkin itseltäsi, uskotko miehesi rakastavan ja arvostavan sinua. Onko ongelma ulkokultaisten kehujen vai todellisen arvostuksen puute?

Vierailija
33/91 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi valehdella? Eikö suhteen pitäisi perustua rehellisyyteen? Koska sinä olet viimeksi kehunut miehesi mulkkua ja panotaitoja? Eikö ole ollut syytä? Niinpä.

Vierailija
34/91 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä, en ikinä koska nekin ovat nykyään vähän niin ja näin, seksi nyt on kivaa, mutta niin vähän että ei paljon innosta kehumaan. Sekin olis parempaa jos sitä olis ihan reilusti enemmän.

Eikö oo tullut mieleen, että kehumalla voisit saada enemmän. Pelimiehet osaa..

Vierailija
35/91 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun on vaikea ymmärtää, miksi joku odottaa kehuja ulkonäöstään. Mitä väliä sillä on. Miehesi on aika viisas kun ei tuollaiseen seikkaan lähde mukaan. Välittäminen voi näkyä niin monin muin tavoin. Kysy, millä tavoin hän ilmaisee välittämistään?

Riittää kun itse pidät ulkonäöstäsi. Vaan entäpä jos et pidäkään, ja odotatkin ulkoista tukea?

Ymmärrän, että kehuista tulisi hyvä mieli, mut eikö tuo ole vähän lapsellista. Kerro kerro kuvastin, ken on maassa kaunehin - satu tulee mieleen…

Ihan oikeasti ihmettelet huuli pyöreänä näin normaalia asiaa? Onpa erikoista! Kautta aikain on kehuttu omaa siippaa puolin ja toisin, ja haluttu tehdä hänen olonsa mahdollisimman kivaksi, ja elämä mukavaksi myös kehumalla siipan ominaisuuksia. Tätä tinun on todella vaikea ymmärtää? Ja useita peukuttelijoita? Taitaa olla semmoinen haihattelukuvitelma tuo, ja totuus taas jotain ihan muuta ;)

Vierailija
36/91 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää miehet ihmetelkö, jos vaimonne lähtee jonkun toisen matkaan, sellaisen, joka osaa kehua.

Vierailija
37/91 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse taas en pitäisi yhtään ulkonäön arvostelusta, koska siihen ei voi vaikuttaa (en nyt puhu mistään treenaamisesta vaan ihan genetiikasta). Sensijaan persoonaan ja luonteeseen kohdistuvat kehut tuntuisivat kivoilta, koska ne on sitä mitä sä oikeasti olet.

Ulkonäön kehuminen on mielestäsi arvostelua, mutta persoonan arvosteleminen kehua?

Vierailija
38/91 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen välttänyt tällaiset miehimykset sillä että olen jo tapailuvaiheessa sanonut että kaksi asiaa pitää toteutua, se että mies ei valehtele, ja se että hän pitää minua hyvin kauniina.

Vierailija
39/91 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on tätä että kumppani ei vastaa kaikkia odotuksia ja se pitää hyväksyä tai lähteä. Tai niin itse ajattelen. Jos toiselle ei ole luontevaa kehua kauniiksi spontaanisti, haluaisitko edes että hän tekisi sitä mekaanisesti vain miellyttääkseen sinua? Oma mieheni ei myöskään kehu kauniiksi, ja olen itsekin lakannut kehumasta hänen ulkonäköään, koska huomaan että tuollainen "pinnallisuus" vain kiusaannuttaa häntä. Emme ole ulkonäkökeskeisiä. Jos joskus haluan laittautua kauniiksi, teen sen itseäni varten, puolisolleni sillä ei ole väliä. Mutta osoitamme toisillemme ihailua ja rakkautta teoin, hellin kosketuksin ym. Kysy sinäkin itseltäsi, uskotko miehesi rakastavan ja arvostavan sinua. Onko ongelma ulkokultaisten kehujen vai todellisen arvostuksen puute?

Tämän kirjoittanut jatkaa vielä luettuaan ketjun. En usko hetkeäkään että ulkonäön kehumattomuus yksistään olisi osoitus siitä ettei pidä kauniina tai haluaa vain s...iä, ja edellisessä viestissä mielestäni avasin miksi. Jos mies on kanssasi vuodesta toiseen, se lienee merkki siitä että hän haluaa sinut. Elämänkumppanuus on niin paljon muutakin kuin ulkonäkö. Ulkonäkö on katoavainen, ja siihen keskittyvä mies on taatusti herkemmin vaihtamassa nuorempaan ja nätimpään kun oma akka rupsahtaa. Ehkä olen vain yli kolmekymppisenä perheenäitinä liian vanha tähän ketjuun.

Vierailija
40/91 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän kirjoittanut jatkaa vielä luettuaan ketjun. En usko hetkeäkään että ulkonäön kehumattomuus yksistään olisi osoitus siitä ettei pidä kauniina tai haluaa vain s...iä, ja edellisessä viestissä mielestäni avasin miksi. Jos mies on kanssasi vuodesta toiseen, se lienee merkki siitä että hän haluaa sinut. Elämänkumppanuus on niin paljon muutakin kuin ulkonäkö. Ulkonäkö on katoavainen, ja siihen keskittyvä mies on taatusti herkemmin vaihtamassa nuorempaan ja nätimpään kun oma akka rupsahtaa. Ehkä olen vain yli kolmekymppisenä perheenäitinä liian vanha tähän ketjuun.

Enpä usko ett äolet. Mun lapsi on sua alle 10v nuorempi, ja mieheni poitää minua hyvin kauniina ja sanoo sen ihan päivittäin. Paljon ollaan myös puhuttu siitä mitä tarkoittaa kauneus, miten sen kumpainenkin itse kokee, ja mitä se ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä