Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun mies ei koskaan sano kauniiksi

Vierailija
19.08.2021 |

Kyllä hän intona harrastaa vaakatangoa ja kysyttäessä vakuuttaa minun olevan kaunis. Hän ei varmaan ikinä ole kehunut minua oma-alotteisesti. Itse kehun aika usein. Asiasta on vuosien ajan monesti keskusteltu ja mikään ei muutu. Harmittaa.

Kommentit (91)

Vierailija
1/91 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että on sinun kanssasi vain koska haluaa römpsää. Kai nyt normaalisti rakastunut ihminen kehuu kumppaniaan?

Vierailija
2/91 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän pelkää, että menettää sinut jollekin toiselle miehelle. Yrittää latistaa itsetuntosi noin. Itselläni on kokemusta tuollaisesta kumppanista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/91 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet ei vaan osaa

Vierailija
4/91 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että on sinun kanssasi vain koska haluaa römpsää. Kai nyt normaalisti rakastunut ihminen kehuu kumppaniaan?

Ei? En muista ikinä yhdenkään mieheni sanoneen mitään ulkonäöstäni, korkeintaan pyyntöjä muuttaa ulkonäköä ja arvostelua olen saanut. Vonkaajat on eri juttu.

Vierailija
5/91 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko kuulla totuuden? Kerron sen seuraavassa veistissä, jos vastaus on kyllä.

Vierailija
6/91 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko kuulla totuuden? Kerron sen seuraavassa veistissä, jos vastaus on kyllä.

Kyllä!

-ap

Vierailija
7/91 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei? En muista ikinä yhdenkään mieheni sanoneen mitään ulkonäöstäni, korkeintaan pyyntöjä muuttaa ulkonäköä ja arvostelua olen saanut. Vonkaajat on eri juttu.

tarkoitatko, että sinusta rakastunut ihminen alkaa ladella pyyntöjä miten toisen pitää muuttaa ulkonäköään...?

Vierailija
8/91 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat jo tuhansien vuosien ajan tienneet, miten mies saadaan paljastamaan todellinen minänsä. Naisen tarvitsee vain istua hiljaa ja kuunnella, kun miehet mölisevät keskenään. 

Vierailija
9/91 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajatellut että ehkä et ole hänen mielestään kaunis? Miksi hän valehtelisi sinulle kehumalla kauniiksi? Tämäkin voi olla syy, valitettavasti.

Vierailija
10/91 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ajatellut että ehkä et ole hänen mielestään kaunis? Miksi hän valehtelisi sinulle kehumalla kauniiksi? Tämäkin voi olla syy, valitettavasti.

Tietysti olen ajatellut mutta tuo kiero ei ainakaan myönnä. Ensimmäisen vastaajan römpsäteoria on ihan vakuuttava.

-ap

Vierailija
11/91 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tarkoitatko, että sinusta rakastunut ihminen alkaa ladella pyyntöjä miten toisen pitää muuttaa ulkonäköään...?

Tuskin vaikka sellainen haluaakin naimisiin.

Vierailija
12/91 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni ei myöskään koskaan ole kehunut minun ulkonäköäni. On sanonut, että olen riuska ja työteliäs.

Vierailija
13/91 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kehuminen kauniiksi on vähän taito laji. - Tai siltä se vo ainakin osasta meistä miehistä tuntua. Kun on saanut aiemmin vastaukseksi, että  sellaisia kuin

"Hä"

-  "Hä mitä sä tarkoitat kato ny mu reisii,eksä muka näe selluliittiä?" 

- "Jaa tää mun pömppömaha ja  kaksoisleuka haluut kuiteiin vaan salata joain ja nussia.."

- "Mitä sä tarkotat?  "Mitä sä niinku vihjailet" 

- "Sanot noi ku tiedät että mä en taaskaan päässyt opiskeleen...."

Vierailija
14/91 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mua taas ärsytti se kun ex-mies jatkuvasti hoki kuinka kaunis olen ja kuinka mulla on "vauvan iho". 

Kauneus on kuitenkin katoavaista ja olisin halunnut kuulla kehua ihan muista asioista, sellaisista joita aika ei tuhoa.

Hahhah, ei voi koskaan voittaa näköjään miehetkään.

Vierailija
15/91 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä!

-ap

Et ole miehen tyyppiä. Saatat olla täydellisen kaunis jonkun muun miehen mielestä, mutta et se ainutlaatuinen unelmien prinsessa oman miehesi mielestä.

Vierailija
16/91 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä!

-ap

Et ole miehen tyyppiä. Saatat olla täydellisen kaunis jonkun muun miehen mielestä, mutta et se ainutlaatuinen unelmien prinsessa oman miehesi mielestä.

No näinpä! Onpa surullista mutta silti kiva saada vahvistusta omille päätelmille.

-ap

Vierailija
17/91 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen kehuminen kauniiksi on vähän taito laji. - Tai siltä se vo ainakin osasta meistä miehistä tuntua. Kun on saanut aiemmin vastaukseksi, että  sellaisia kuin

"Hä"

- "Jaa tää mun pömppömaha ja  kaksoisleuka haluut kuiteiin vaan salata joain ja nussia.."

Kyllä aidon ihailun ja kehun tunnistaa läsnäolosta, katseesta ja eleistä.

Vierailija
18/91 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on vaikea ymmärtää, miksi joku odottaa kehuja ulkonäöstään. Mitä väliä sillä on. Miehesi on aika viisas kun ei tuollaiseen seikkaan lähde mukaan. Välittäminen voi näkyä niin monin muin tavoin. Kysy, millä tavoin hän ilmaisee välittämistään?

Riittää kun itse pidät ulkonäöstäsi. Vaan entäpä jos et pidäkään, ja odotatkin ulkoista tukea?

Ymmärrän, että kehuista tulisi hyvä mieli, mut eikö tuo ole vähän lapsellista. Kerro kerro kuvastin, ken on maassa kaunehin - satu tulee mieleen…

Vierailija
19/91 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tykkää toisesta haluaa yleensä kehua ulkonäköä. Mutta kaikilla se ei tuu ihan luonnostaan.

Vierailija
20/91 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hä"

olet ollut jonkun 16v. teinin kanssa ja luulet että kaikki naiset puhuu noin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi