Miten olette poistaneet karvoja alakerrasta?
Olis kiva vähän siistiä, lähinnä suuseksiä ajatellen, mutta kokemukseni mukaan bikinirajan siistiminenkin tekee näppyä kun tavis terällä sheivaan joten millä uskaltaa vielä herkempiä alueita vai uskaltaako edes?
Kommentit (34)
Mullakin tulee sokeroinnista näppyjä, siinä vaiheessa kun karva kasvaa esiin. Eli eipä auta tekijän vaihto. Sokerointi on kyllä kaikista kokeilemistani tavoista mulle miellyttävin.
Mulle sokerointi (käytän Easy Sweetiä) on ainoa mikä ei aiheuta näppyjä. Sokeroinnin oppii kyllä kun vähän harjoittelee, se on tekniikkalaji ja sokeria täytyy opetella käsittelemään oikein. Mutta sitten helppoa kun osaa. Otan alakerrasta kaikki pois paitsi kummulle jätän vähän karvaa. Sokerilla karvat pysyy poissa 2-3 viikkoa, mulla on voimakas karvankasvu ja karva on tummaa ja aika paksua. Sheiverillä jos illalla sheivasit niin aamulla oli jo kamala sänki + sitten ne kaikki muut ikävät puolet.
KAIKKI muut keinot aiheuttavat mulle näppyjä, kutinaa ja sisään kasvaneita karvoja :(
Mä olen pimppini saanut karvattomaksi voiteella jolla otan sääret ja kainalotkin samalla. Annan olla vaan hieman vähemmän aikaa ei punoita ei kirvele ei satu ei näppyjä. Veet toimii vallan mainiosti.
Tuleeko teillä häpyhuuliinkin näppyjä? Mulla onneksi ei. Kummulla oleva kolmio ei haittaa suuseksissä.
Alakerta saa itse poistaa karvansa.
On olemassa ihan sitä varten voiteita mitkä rauhoittaa ihoa eikä näppyjä tule.
Saa ihan normi S-marketista.
http://www.rfsu.se/fi/Suomi/Produkter/Intiimihygieniatuotteet/Nice-nCool/
Laitan sheivauksen jälkeen joko babyoilia tai kookosöljyä, ei punaisia näppyjä eikä kutinaa. Kannattaa laittaa myös seuraavana päivänä. Kookosöljystä plussana ihana tuoksu.
Näppyjä tulee sitten jälkeenpäin kun karvat alkavat taas nyppimisen jälkeen kasvaa, eivätkä löydä ulospääsyä. Erityisesti siinä kolmion sivuilla karvankasvun suunta on eritavalla vino, kuin kummun keskellä. Noissa vinoon kasvavissa tulee usein sitä sisäänkasvua. En jaksa sen takia enää epiloida, tai sokeroida tms. Sheivailen tarvittaessa, myötäkarvaan ajelu ja terävä terä estävät mulla punaiset näpyt. Sheivaamisen jälkeenkin tosin osa karvoista jää kasvamaan ihon sisään. Häppäreistä voin sheivata ilman ongelmia. Olen harkinnut "kolmion reunojen" laserointia, koska olen kyllästynyt iho-ongelmiin, mutta myös karvoihin.
Veetillä jää aina kaikki karvat pystyyn, kainaloista, sääristä ja biksurajalta :)
Eli ei siis yhtäkään taatusti toimivaa ja näppylätöntä ratkaisua. Kai se on pakko pitää tureikkoa vaan, ei kai tässä enää 17 vuoden yhdessäolon jälkeen kannata stressiä ottaa muutamasta sadasta karvasta. :(
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 21:02"]
Pinsetit
[/quote]Siinä ehtiikin tulla jo aamu jos nyt lähden pinseteillä ylimääräisiä nyppimään.
Ensin siistitään viikatteella ja mies ajas ruohonleikkurilla loput. En ajele usein kun sheivaaminen aiheuttaa punoitusta ja näppylää. :(
Ihan vain imurointi. Huonekaluista imurointien välillä teippiharjalla. Samalla tavalla myös yöäkerta