Miten olette poistaneet karvoja alakerrasta?
Olis kiva vähän siistiä, lähinnä suuseksiä ajatellen, mutta kokemukseni mukaan bikinirajan siistiminenkin tekee näppyä kun tavis terällä sheivaan joten millä uskaltaa vielä herkempiä alueita vai uskaltaako edes?
Kommentit (34)
Ei tuu näppyjä, kun käyttää yksiteräistä sheiveriä.
Mä voisin tulla sheivaa. Jos ei haittaa että olen mies ja näen samalla sun pilden.
Vahalla ja sokerilla: kipeitä punaisia näppylöitä.
Partaterällä ja sheiverillä: välitön sänki. kutinaa.
Karvanpoistokemikaalilla: välitön sänki, kutinaa, punaisia läikkiä, kirvelyä.
Pinseteillä ja epilaattorilla: punaisia näppylöitä, yläselkäkipua.
Johtopäätös: Puska.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 17:09"]
Vahalla ja sokerilla: kipeitä punaisia näppylöitä.
[/quote]Auts. Pitää varmaan pistää karvat siististi hiuspinneillä sivuun tai ponskarille... T. toinen asiasta kiinnostunut
Ensimmäinen karkea siivous partakoneen trimmeriosalla. Sitten epilaattorilla, auts. Mies hoitaa epiloinnin niin ei tule selkäkipuja.
laserilla turhat pois eikä sen jälkeen tarvi huolehtia. Vahaus tän jälkeen paras vaihtoehto
No fak puremalla.
Tää on joku virallinen karvapalsta. Jauhakaa ämmät vaihteeksi jotakin muuta.
Mä luulin että tämä ketju liittyy kellarin imurointiin tms
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 17:39"]
laserilla turhat pois eikä sen jälkeen tarvi huolehtia. Vahaus tän jälkeen paras vaihtoehto
[/quote]
laserilla poistetut vaan kasvaa takaisin. olen kokeillut sitäkin. siellä täytyisi käydä jatkuvasti, vaikka antavat ymmärtää sen olevan pysyvä ratkaisu. no, eipä ole. en sentään tuhansia euroa pimppiin viitsi käyttää. joku roti.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 17:09"]Vahalla ja sokerilla: kipeitä punaisia näppylöitä.
[/quote]
mä olen tullut vähän samaan lopputulokseen... ihan saksilla kyllä vähän lyhennän kun kasvavat muuten niin pitkiksi. siitä ei tule näppyjä :)
Sheivaamalla. Ei jää näppyjä yleensä, kun tekee huolella ja ajelee oikeaan suuntaan.
12: Sokerillakin tullut näppylöitä? Oletko kokeillut eri tekijää? Tulee mieleen, että olisko ollut tekniikassa vika. Sokeri kyllä on yleensä hellävaraisempi kuin vaha.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 17:42"]
No fak puremalla.
Tää on joku virallinen karvapalsta. Jauhakaa ämmät vaihteeksi jotakin muuta.
[/quote]
Amen
Thank god mä en tykkää saada suuseksiä, niin ei tarvi tästäkään asiasta huolehtia. Ihanan helppoa ja huoletonta!
Kertakäyttöpartakoneella kuivana monta vuotta monesti viikossa ei mitään näppyjä missään. :)
Mulle ei tuu sheivaamalla näppyjä kun käytän hiustenhoitoainetta siinä. Ja sit kun aloittelee sitä hommaa niin parin ekan kerran jälkeen laittaa bacibact voidetta ajellulle alueelle niin näppyjä ei tuu.
Mua kiinnostaisi vahaus tai sokerointi, mutta tuntuu todella kiusalliselta mennä alan ammattilaiselle. Ei tunnu ollenkaan luontevalta mennä levittämään jalkojaan. Gynelle on ok mennä. En taida sitten uskaltautua vahaukseen tai sokerointiin.
Sokerointi