Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin pidät puhelinta kii?

Vierailija
14.09.2014 |

Sit ku sille tuntuu elikkäs mm. vapaa-ajalla .
Kenenkään ei ole pakko olla aina tavoitettavissa.Elämä hymyilee ku se on vapaata, ilman vaatimuksia ja päähänpinttyneitä tapoja.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun siitä loppuu akku

Vierailija
2/27 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole puhelinta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan, äänettömällä kyllä suurimman osan vapaa-ajastani.

Vierailija
4/27 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ikinä, enkä äänettömälläkään

Vierailija
5/27 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyttäessä taisi viimeksi olla kiinni. Pyrin olemaan tavoitettavissa, edes txt viestillä aina, omilla vanhemmilla sairauksia yms. että haluan saada tiedon kyllä mahd. nopeasti

Vierailija
6/27 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina

Vierailija
7/27 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentokoneessa

Vierailija
8/27 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öisin. Ei tosin ole virrat pois vaan lentokenttämoodilla jolloin se on käytännössä sulki (ei toimi puhelin).

Vierailija
9/27 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ku rämpyttäjä rämpyttää.

Vierailija
10/27 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentokoneessa ja kun akku loppuu. Mun puhelin on aina äänettömällä.

Vierailija
11/27 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 16:59"]Ku rämpyttäjä rämpyttää.
[/quote]Aukaisen 2puhelimen (salainen numero) ja pistän ykköspuhelimen pimeeksi:).

Vierailija
12/27 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka yö. En ole ambulanssi, poliisi tai palokunta joten kenenkään ei tarvitse saada minua kiinni klo. 3.00.

Vierailija
13/27 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öisin, tai siis lentokonemoodissa, koska luuri toimii kellona, mutten halua puhelimen säteilyä lähelleni!

Vierailija
14/27 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaaliarkea ajatellen työpäivän aikana (töissä on eri puhelin, jolla hoidetaan työasioita), kirkossa, harrastuksissa ja lapsen päikkäreiden aikaan. Ja pidän siis äänettömällä, en kokonaan kiinni. Sitten on monia erityistilanteita, joita tulee harvemmin, esim. lentokoneessa, sairaalassa, juhlissa ja tietyissä kyläpaikoissa jne.

Vierailija
15/27 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun en halua sen soivan. Esim töissä, kursseilla, palavereissa, lääkärissä, öisin jos koen tarvetta. Tai vaikka kun olen kylässä tai kahvilla kaverin kanssa. Joskus jätän tarkoituksella puhelimen kotiin jos haluan olla rauhassa. 

Mulla on koulu- ja päiväkoti-ikäisiä lapsia, mm yksi erityislapsi jonka asioista tulee usein puheluita sekä isoisä huonossa kunnossa, isä kuoli joku aika sitten. Siltikään mun ei ole koskaan tarvinut päivystää jatkuvasti kännykkä kourassa niin kuin joidenkin lapsettomien kavereiden joiden elämässä ei ole mitään erityistä tilannetta päällä. Kyllä mä ne tärkeät viestit jokatapauksessa saan. 

Vierailija
16/27 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelin on aina auki, ellei akku ole tyhjentynyt huomaamattani, mutta voi olla äänettömällä pitkiäkin jaksoja päivästä tai vknlopusta. Katson kyllä, jos joku soittaa, ja soitan heti perään, jos on joku lapsistamme tai muu läheinen.

Mieheni tehnyt minulle aiemmin paljon mielipahaa sulkemalla oman puhelimensa, kun ei jostain syystä ole halunnut olla vaimon tavoitettavissa, esim firman koulutuspäivien iltoina, tai oltuaan päiviä tai parikin viikkoa teillä tietymättömillä (töissä toisella paikkakunnalla) lähdettyään itse aiheuttamansa raivokohtauksen turvin kotoa. Hän oirehtii kostoa tilanteista, joihin on itse syypää ja oli vähällä saada rikosrekisterin. Suren käytöstään, koska itse pelastin hänet pahemmalta! 

Vierailija
17/27 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentokoneessa. Äänettömällä silloin, kun olen jossain palaverissa. Ulkoillessa en pidä puhelinta mukanani ja kotona se on muutenkin missä sattuu. En siis aina kuule, kun se soi.

Vierailija
18/27 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillä, kun tuossa älypuhelimessa loppuu akku 1,5 vuorokaudessa, vaikka sitä ei edes käyttäisi

Vierailija
19/27 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti öisin kiinni, jos lapset ovat mun luonani, mutta nyt jatkuvasti auki ja lähes aina äänetkin päällä, koska lähiomainen kärsii Alzheimerista ja odottaa laitospaikkaa.

Numeroni on ainoa, mihin hän osaa/pystyy soittamaan, kun tulee asiaa. Turvaranneketta ei halua käyttää. 

Vierailija
20/27 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentokoneessa, muuten aina päällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi