Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päiväkodinjohtaja vastaa hetken kysymyksiin

Vierailija
14.09.2014 |

Eli jos kysyttävää päivähoidosta, ihmeteltävää tai ehdoteltavaa niin vastailen parhaan tietoni mukaan. 

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma oli. Rasvoittunut iho paljon finnejä jne. Kaikkia tököttejä olin koittanut kunnes todella rupesin juomaan vettä! Kokeilkaa sitä mulla tehos jo parissa päivässä. Ei maksa paljon mitään ja nopeasti kokeiltava että tehooko. T. "Super iho"

Vierailija
42/51 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 14:51"]Sama ongelma oli. Rasvoittunut iho paljon finnejä jne. Kaikkia tököttejä olin koittanut kunnes todella rupesin juomaan vettä! Kokeilkaa sitä mulla tehos jo parissa päivässä. Ei maksa paljon mitään ja nopeasti kokeiltava että tehooko. T. "Super iho"
[/quote]
Ja auton renkaita kannattaa vaihtaa kesä ja talvi renkaitten välillä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opintovapaata kuuluu myöntää ja voit työskennellä loma-aikoina omassa toimessasi. Vaihdatko kokonaan toiselle alalle? 

Vierailija
44/51 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teet kun huomaat, että henkilökunnassa on joku, jota ei yhtään nappaa? Asenne heijastuu lapsiinkin välinpitämättömänä käytöksenä, vähäisenä yrittämisenä mihinkään suuntaan.

Vierailija
45/51 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikköni ei kuulu perhepäivähoitajia.

Vierailija
46/51 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 14:48"]

Olen työssä kunnallisessa päivähoitoyksikössä pääkaupunkiseudulla. Henkilökuntaa noin 35, lapsia noin 180. 

[/quote]

Mitä tähän päivähoitoyksikköön kuuluu? Oletko kokopäiväinen johtaja vai osallistutko ollenkaan lasten hoitoon?

Vierailija
47/51 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huomaan asennevammaa keskustelen henkilön kanssa eri vaihtoehdoista: kouluttautumisesta, vastuualueista, työn vaihtamisesta, osa-aikaisuudesta jne. Vaihtoehtoja löytyy kyllä jos henkilö haluaa muutosta. Vaikeampia ovat he ketkä eivät omassa toiminnassaan näe mitään muutettavaa. 

Vierailija
48/51 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatatko kotihoitoa vai päivähoitoa? Rehellinen vastaus kiitos.

Vierailija
49/51 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 14:56"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 14:48"]

Olen työssä kunnallisessa päivähoitoyksikössä pääkaupunkiseudulla. Henkilökuntaa noin 35, lapsia noin 180. 

[/quote]

Mitä tähän päivähoitoyksikköön kuuluu? Oletko kokopäiväinen johtaja vai osallistutko ollenkaan lasten hoitoon?

[/quote]

yksikköön kuuluu kaksi päiväkotia ja en ole ryhmässä, hallinollinen johtaja. 

Vierailija
50/51 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kannatan laadukasta päivähoitoa! Toki on monenkirjavaa päivähoitoa mutta onneksi pääsääntöisesti hyvää ja erinomaista. Toki kannatan eri variaatioita päivähoidosta; osapäivähoitoa ja kerhotoimintaa ja lapsella on oikeus varhaiskasvatukseen tarpeeksi isossa ryhmässä säännöllisesti.

Vierailija
51/51 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 14:53"]

Opintovapaata kuuluu myöntää ja voit työskennellä loma-aikoina omassa toimessasi. Vaihdatko kokonaan toiselle alalle? 

[/quote]

Kokonaan pois päivähoidosta, alan on vielä vähän hakusessa, en ole uskaltanut alkaa unelmoimaan ennenkun nää käytännön asiat ois suht selviä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme