Kalevala koruista
Kommentit (31)
Niitä on aika monenlaisia, osa trendikkäämpiä ja osa ei. Muinaiskorut ovat eniten makuuni.
Miksi valita sen mukaan onko trendikäs vai ei. Jos on hyvän näköinen ja pitää itse siitä, eikö se ole tärkeintä?
Tosi moni toivoo lahjaksi korua uusista mallistoista, eli hyvin ovat muodissa. Muinaiskorut ovat oma juttunsa ja niistä pitävää moni myös. Lisäksi on mahdollista ostaa käytettyinä puhdistettuja ja huollettuja Kalevalakoruja. Monipuolisesti ajassa kiinni on tämä brändi mielestäni. Ja koko ajan tulee uutta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi valita sen mukaan onko trendikäs vai ei. Jos on hyvän näköinen ja pitää itse siitä, eikö se ole tärkeintä?
Ei?
Muiden huomioonottaminen pukeutumisessa on peruskäytöstapoja. Hattu otetaan päästä pöydässä, hautajaisiin ei mennä verkkareissa ja muutenkin pukeutumisessa huomioidaan aika ja paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei?
Muiden huomioonottaminen pukeutumisessa on peruskäytöstapoja. Hattu otetaan päästä pöydässä, hautajaisiin ei mennä verkkareissa ja muutenkin pukeutumisessa huomioidaan aika ja paikka.
Kyllä, esim. Gloriasta kannattaa katsoa mikä kulloinkin on muodissa. Näin ei erotu muista muotitietoisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei?
Koruissakin?
Ja jos asusteet ovat tilanteeseen sopivat, niin kumpi on tärkeämpää, että minä tykkään ja koen vaatteet itselleni sopiviksi? Vai se että, te täyttävät sinun vaatimuksesta?
Minulla on paljon Kalevala-koruja, enimmäkseen hopeisia. Hopeinen Talon sydän -kaulakääty on suosikkini ja siihen kuuluvat korvakorut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei?
Koruissakin?
Ja jos asusteet ovat tilanteeseen sopivat, niin kumpi on tärkeämpää, että minä tykkään ja koen vaatteet itselleni sopiviksi? Vai se että, te täyttävät sinun vaatimuksesta?
Niin, tilanteeseen sopivat. Kaikissa tilanteissa kaikki ei ole sopivaa.
Ja käytännössä kyllä, minun "vaatimukseni" ovat tärkeämpiä, koska minä ja muut olemme ne, jotka katsovat sinua. Ei se sinua haittaa, vaikka päässäsi oli sammakko.
Vierailija kirjoitti:
Niitä on aika monenlaisia, osa trendikkäämpiä ja osa ei. Muinaiskorut ovat eniten makuuni.
ne vanhat pronssiset isot ja raskaat korut on upeita, näistä nykyisistä pikkuripellyksistä en välitä. Löysin lapsena pellosta sellaisen pronssisen Hannunvaakunaa muistuttavan kuperan soljen. Se oli mulla tallessa varmaan 30 vuotta, mutta ajan saatossa kadonnut johonkin, josta olen todella pahoillani. Siihen olisi voinut teettää kiinityslaitteen ja ottaa käyttöön.Olisi ollut oikeasti aito koru historian takaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei?
Voi vattu teitä tapapoliiseja. Vastauksesi osoittaa, että sinulla ei ole minkäänlaista tilannetajua. Vai miten sinun vastauksesi liittyy tähän Kalevalakoru keskusteluun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ne vanhat pronssiset isot ja raskaat korut on upeita, näistä nykyisistä pikkuripellyksistä en välitä. Löysin lapsena pellosta sellaisen pronssisen Hannunvaakunaa muistuttavan kuperan soljen. Se oli mulla tallessa varmaan 30 vuotta, mutta ajan saatossa kadonnut johonkin, josta olen todella pahoillani. Siihen olisi voinut teettää kiinityslaitteen ja ottaa käyttöön.Olisi ollut oikeasti aito koru historian takaa.
Jos löytyy, viet museon asiantuntijoille tutkittavaksi.
Arkeologiset löydöt eivät kuulu löytäjälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei?
Voi vattu teitä tapapoliiseja. Vastauksesi osoittaa, että sinulla ei ole minkäänlaista tilannetajua. Vai miten sinun vastauksesi liittyy tähän Kalevalakoru keskusteluun?
Liittyy siten, että puhutaan trendeistä ja trendit kertovat ajasta, jossa elämme. Vaatteiden ja asusteiden kuuluu siis sopia tähän aikaan, jos yhtään kunnioittaa kanssaihmisiä, jotka, kuten sanoin, ovat ne kun joutuvat sinua katsomaan.
Ihan kivoja bulkkikoruja, jos tykkäät ulkoasusta.
Arvon säilyttäjänä tai mistään muusta syystä surkeita, koska niitä on tuutattu miljoonia ja miljoonia tämä maa täyteen.
En tiedä mikä on trendikästä, mutta ajattomia ja klassisia ne ainakin ovat. Näkee niin nuorilla kuin vanhoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei?
Olet täysin sekaisin. Oletko viettänyt aikaa amerikkalasilla palstoilla? Oletko koskaan edes kyseenalaistanut heidän konseptiaan? Sehän perustuu heillä koulukiusaamiseen, eli sinun on näytettävä sille, että kelpaat heille (kiusaajillesi) ja sinun on käyttäydyttävä niin, että kelpaat heille (kiusaajillesi). Sinulla on kiusaajajengi, joka pompottaa ja haukkuu sinua niin kauan, kunnes alistut MIELLYTTÄMÄÄN heitä. Etkö lainkaan tajua mistä tuossa on kysymys? Sinut istutetaan tiettyyn muottiin ja sinun tulee maksaa rahaa siitä, että "arvoisa raati" hyväksyy sinut. Käyhän se hammaslääkäreille, kauneuskirurgeille ja muille rahaa vailla oleville äärimmäisen hyvin. Vahingoitat heidän silmiään, oh kuinka traagista!
Entä sinä ja sinun mieltymyksesi? Entä sinun arvosi? Minä pukeudun luonnonmateriaaleihin ja rakastan Kalevala korun muinaiskoruja, uusista en tykkää. Minua ei kiinnosta pätkääkään mitä muut ajattelevat muiniskorustani, minä tykkään siitä ja pidän sitä siki, että tykkään itse katsella sitä. Sama vaatteille, minä valitsen ja minä maksan, joten evvk mitä muut niistä ajattelevat. Hautajaisiin voi mennä myös verkkareissa, mikäli hyvästijättäjä on köyhä, eikä ole muuta vaatetta. Hautajaiset ovat ennenkaikkea surun ja osanoton tilaisuus. Ja vaikka hautajaisissa haluaisi myötäelää mustalla värillä, niin arjessa ei mitään trendipelleyttä tarvitse harrastaa. Trendien tarkoitys on TUOTTAA RAHAA muotitaloille ja vaatekaupoille. Mitään muuta pointtia sillä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei?
Kyllä, esim. Gloriasta kannattaa katsoa mikä kulloinkin on muodissa. Näin ei erotu muista muotitietoisista.
Muistakaahan naiset katsoa lehdestä miten sopii pukeutua ennen kuin astutte ovesta ulos :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei?
Liittyy siten, että puhutaan trendeistä ja trendit kertovat ajasta, jossa elämme. Vaatteiden ja asusteiden kuuluu siis sopia tähän aikaan, jos yhtään kunnioittaa kanssaihmisiä, jotka, kuten sanoin, ovat ne kun joutuvat sinua katsomaan.
Laita hyvä lapsi kerrankin jotain räväkkää päälle, niin eivät katso turhaan!
Vierailija kirjoitti:
Ihan kivoja bulkkikoruja, jos tykkäät ulkoasusta.
Arvon säilyttäjänä tai mistään muusta syystä surkeita, koska niitä on tuutattu miljoonia ja miljoonia tämä maa täyteen.
Niiiin? Koru ei ole minulle rahallinen sijoitus. Miksi sijoittaisin erityisen paljon rahaa johonkin niin katoavaiseen ja särkyvään, kuin koru?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei?
Sinä et tiedä muiden kunnioittamisesta mitään! Olet vain pinnallinen suvaitsematon muidne arvostelija!
En tiedä, ovatko ne trendikkäitä, mutta tyylikkäitä ne ovat.