Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pomo suuttui sairaslomasta

Vierailija
14.09.2014 |

Hei.
Eli olen nyt rv 20+2 ja olen ollut sairaslomalla viikosta 16, aluksi olin 3 päivää selkäkivun takia, mutta kipu vain paheni ja loma jatkui 2 vk johon todettiin iskias kipu ja minulla oli jo tuohon mennessä ollut pari virtsatie tulehdusta jotka pahentaa kipua selässä. Kun tuo kaks viikkoinen oli mennyt menin neuvolaan ja sanoin kipujen jatkuneen ja kirjoitti 2vk lisää sairaslomaa. Ja olen nyt ens viikonpuoliväliin saikulla.
Kun viimeksi ilmoitin saikun jatkuvan seuraavaan lääkäri käyntiin niin pomo oli vihainen sanoi että sen jälkeen joko palata kokonaan töihin tai olla loppuu asti saikulla että sanoa sellaset terveiset lääkärille.
Onko muilla näin tylyä pomoa..? Mitä teen kun en usko pystyväni töihin enään selän takia työni on fyysisesti raskasta, ja nyt myös henkisesti kun pomo on suuttunut. Kun eihän lääkäri välttämättä kirjoita lisää vaan käskee kokeilla käydä töissä mutta kokeilu taas ei pomolle sovi..
Muilla onko kokemusta tälläisesta pomosta ja raskaudesta..

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopikaa saikusta kolmikantaisesti pomon ja työterveyshuollon kanssa.

Vierailija
22/22 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 15:20"]

Onko muita jotka oisi saaneet rv 20 eteenpäin loppuajan saikkua ja miten kelan kanssa kävi?

[/quote]

Jostain rv 15 alkoivat saikut ja kyllä viikolle 20 mennessä oli ihan selvää, etten enää töihin kykene. Sain saikkua parin viikon jaksoissa loppuun asti ja Kelan päivärahaa melko pitkään. Palkoista hoitivat kaiken, piti vain toimittaa lääkärintodistukset jne. Työnantajan kannalta tuo oli ikävää, koska ei voinut palkata sijaista, koska minulle määrätyt sairaslomat olivat niin lyhyitä. Aika tyly systeemi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan