Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teet hintalapuille lahjavaatteissa?

29.08.2006 |

Ehkä vähän huonosti muotoiltu otsikko, mutta tarkoitan, että kun annatte vaatteita lahjaksi, niin mitä teette niissä oleville hintalapuille? Ainakin juuri lahjaksi ostamissani Lindexin vaatteissa tuo hintalappu on sellainen, että pitääkseen hinnan lahjan saajan tietämättömissä lappu pitäisi poistaa kokonaan, kun koko lappu on täynnä eri valuuttojen hintoja. Olen kuitenkin " oppinut" , että laput olisi hyvä pitää vaatteessa kiinni siihen asti kunnes sopivuus on varmistettu. Toisaalta, selviäähän se hinta saajalle sitten joka tapauksessa, jos tuote menee syystä tai toisesta vaihtoon (ellei lahjan antaja käy itse tuotetta vaihtamassa, mutta tässä tapauksessa vaihto todennäköisesti tapahtuisi saajan toimesta toisella paikkakunnalla olevassa liikkeessä), mutta olisi kuitenkin kiva, jos hinta ei heti lahjaa avatessa roikkuisi ensimmäisenä näkösällä..

Äh, pitipä tästäkin kehittää itselleen ongelma.. Vinkkejä? ;)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä tiedä mikä olisi järkevintä (kaupan mielestä ainakaan) mutta minä toimin niin, että leikkaan saksillä hintaa osoittavat kohdat pois ja jätän sen lapun yläosan kiinni. Näin ollen, jos vaihtotilanne tulee niin minulla on ne puuttuvat osat. Ja säästän tietysti kauppakuitin niin kauan, kunnes on varmistettu, että lahjavaate on sopiva ja sellaista ei ole jo samanlaista olemassa.

Vierailija
2/5 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä joustava liike yleensä vaihtaa vaatteen vaikka laput ei olisikaan tallessa, kun selittää tilanteen. Ja voihan asian varmistaa ostaessa. Jos laput pitäisi olla, voi niitä säästää itsellään samoin kuin kuittia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindex on ainakin aikaisempien kokemusteni mukaan hoitanut vaihto- ja reklamaatioasiat todella hyvin. Selvähän se on, että asiakkaat kannattaa pitää tyytyväisenä.

Mietin myös tuota, että leikkaisin lapuista hinnan pois, ja näin olen joidenkin vaatteiden kohdalla joskus tehnytkin, mutta nuo Lindexin laput ovat sellaisia, että lapusta ei paljoa jää jäljelle, jos hinnan laikkaa pois. Taidan siis päätyä irrottamaan laput kokonaan, mutta säästän ne siltä varalta, että vaihdontarvetta ilmenee.

Kiitokset vastauksista! :)

Vierailija
4/5 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hankin tässä joku joulu sitten kummilapsille yöasuja Lindeksistä,

maku oli jo tiedossa, mutta koon kanssa ei ihan tarkkaa niin silloin sanoin osteassani vahtomahdollisuudesta ja vielä lahjan saajien paikkakunnilla. He neuvoi ottamaan hintalaput pois ja säästämään kuitin jos tulee ongelmia ja ne pakkasi ne söpöihin laatikoihinkin niin ne sanoi, että kyllä ne tästä tiedetää ja vaihdetaan jos väärää kokoa.....

Vierailija
5/5 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta luotan siihen, että Lindex haluaa edelleen miellyttää asiakastaan ja vaihto onnistuu tarvittaessa lahjan saajan paikkakunnalla olevassa liikkeessä. Koon suhteen ei pitäisi olla ongelmaa, kun vaatteet ovat lahja vastasyntyneelle, enkä ostanut ihan pienimpiä kokoja, joten käyttäjä kyllä kasvaa niihin sisään jossain vaiheessa. Jos nyt sattuisi käymään niin hassusti, että saavat toiset samanlaiset joltain muulta lahjaksi, niin eiköhän tuo vaihto onnistu. Itse ainakin olen saanut hyvää palvelua reklamoidessani toiselta paikkakunnalta ostetusta tuotteesta, ja vaihto ehjään on onnistunut jopa ilman kuittia. Joten taidan tosiaan irrottaa laput kokonaan ja luottaa siihen, että vaihto kyllä onnistuu tarvittaessa tavalla tai toisella. :)