Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Sugardaddy" - mielipiteet

Vierailija
14.09.2014 |

Tutustuin muutama kuukausi sitten hieman yli parikymppiseen, varakkaaseen yrittäjään ja näin muutaman kuukauden tunnettuamme, hän kertoi minulle etsivänsä "sponsoroitavaa". Tämä siis tarkoittaisi, että näkisimme muutaman kerran kuukaudessa, viettäisimme aikaa yhdessä ja silloin tällöin myös matkustelisimme. Hänellä ei ole kuulema mielenkiintoa tai aikaa etsiä itselleen tyttöystävää, sillä töitä on niin paljon ja hän haluaa keskittyä uraansa. Tästä kaikesta hän olisi valmis MAKSAMAAN minulle tietyn summan (yli tonnin) kuukaudessa ja sen lisäksi myös ostamaan minulle tavaroita. En tiedä miten pitäisi suhtauta. Näin köyhänä opiskelijana tuo järjestely houkuttaisi, mutta mies on mukava ja oikeasti suostuisin tapaamaan hänet ilman minkäänlaista sugardaddy-diiliäkin. Ajatuskin siitä, että hän ostaisi minulle tavaroita tapaamistamme varten, tuntuu hieman epämiellyttävältä. Hän kuitenkin vaatii saada maksaa ja ostella. Mitä mieltä te olette tällaisesta?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jauha paskaa. Ei sellaista järjestelyä käytä kuin ehkä joku epätoivoinen joka ei muuten saa seuralaista.

Vierailija
22/24 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on fiksu yrittäjä niin sijoittaa rahansa eikä tuhlaa niitä sinuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä voisin ainakin ihan hyvin harkita suostuvani, mikäli mies olisi siis semmoinen, jonka kanssa muutenkin haluaisin viettää aikaa. Mutta älä heti lähde jonnekin ulkomaanmatkalle sen kanssa, ennen kuin tiedät mimmoinen ihminen se on oikeasti...ihmisistä voi paljastua yllättäviä piirteitä ja siellähän sitten olet monen tuhannen kilometrin päässä nalkissa jonkun kumiasufetissisen sadistin kanssa... 

Vierailija
24/24 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luinko oikein, eli tämä sugardaddy on siis vasta vähän yli 20? Mahtaa olla ruma lyhyt ja lihava, koska muuten saisi ihan ilmaiseksi kavereita. Eikö nämä sokerideittailijat yleensä olen 50v eteenpäin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi