Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilen ulkona syömässä ja baarissa, joinko mielestäsi paljon?

Vierailija
14.09.2014 |

Olin eilen pitkästä aikaa viihteellä ja sen huomaa nyt. Olo on hutera, vaikkei kai varsinaisesti krapulainen. Juon yleensä todella vähän ja harvoin alkoholia, mutta nyt riehakas seura vei mennessään ja join enemmän kuin vuosikausiin. Olin ihan selkeästi humalassa eilen. Mitä mieltä olet juomastani alkoholimäärästä? (juotu n. aikavälillä 17-24)

- 5 lasia kuoharia (tai ehkä 4, menin laskuissa sekaisin)

- 1/2 pulloa valkoviiniä

- 2 pullo-olutta (Sol-tyyppisiä, eli vähän pienempi pullo)

Näiden lisäksi koko ajan myös vettä enkä uskalla edes ajatella miten humalassa olisin ollut ellen olisi juonut niin paljon vettä. Mutta oli hauska ilta!

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toi ole paha, ap. Tietenkin se vaikuttaa, että minkä kokoinen olet. Itse olen 157/50, ja saatan helposti juoda tuon verran, mutta sitten olen aivan naamat, ja seuraavan päivänä olo on aivan kamala, JOS en ole muistanut juoda paljon vettä. Myös tuo aikaväli kun joit on aika pitkä, ja ilmeisesti myös söit aterian samalla, joten ei hätää. Kuulostaa ihan tavalliselta hauskanpidolta. Ehkä juuri se, että tiedostat minkä verran juot, tekee sen, ettei juomisesta muutu ongelmaa.

Vierailija
2/42 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa ole kuin kymmenen annosta alkoholia, ehkä jopa vähemmän jos kuoharia oli 10 cl/lasi. Eli sama kuin alle 1,5 olutta joisi tunnissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Too old for this shit?

Vierailija
4/42 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, mielestani juomamaarasi on melkoinen :( Itselleni riittaa kaksi lasia viinia, ensimmaisen puolivalissa tuntee aineen vaikutuksen, kahden jalkeen alan jo kikattamaan eika ole enaa terava olo. Enempi ei maistuisi, en halua olla humalainen. Puoli pulloa valkoviinia taitaa jo tehda kolme lasia? En voisi juoda kuvailemaasi maaraa yhdessa illassa.

Vierailija
5/42 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon, jos harvemmin käytät. Tuossa on skumpan määrästä riippuen 9-10 annosta. Itse juon saman määrän (painoa 65 kg), mutta juon aika usein ja olen tottunut alkoholiin.

Vierailija
6/42 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen määrien sijasta teidän tyyliä juoda kaikkea sekaisin! Mitä ihmettä? Parempaa krapulanhankkimiskeinoa ei ole kuin vetää viiniä ja olutta sekaisin. 

Vierailija
7/42 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa kyllä miksi Suomessa on alkoholiongelma. Jos 10 annosta on VIIKOSSA kohtuuannos asiallisten tietojen mukaan, niin täällä joistakin ap:n 11 annosta ja kenties yli on muka normaali määrä yhdelle illalle!???

Ilmeisesti alkoholi vaikuttaa todella voimakkaasti arvostelukykyyn ja asian ymmärtämiseen.

http://www.kohtuullisesti.fi/kohtuukayton-rajat/juomanlaskija/?paino=75&sukupuoli=Nainen&olut=2&viini=7&tuoppi=0&drinkki=0&x=221&y=31

Vierailija
8/42 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tuli itse asiassa tosi kiva päivä! Hutera olo hävisi puolenpäivän jälkeen ja sen jälkeen oonkin vaan laiskotellut hyvällä omallatunnolla. Kävin hakemassa pizzan, oon lukenut kirjaa ja vaan ollut. Mies ja lapset on mökillä ja tulevat vasta huomenna, joten kukaan ei ole vaatinut mitään :)

En ole pätkääkään huolestunut omasta alkoholinkäytöstäni. Saattaa mennä useita kuukausia, etten juo pisaraakaan, sitten saatan ottaa yhden oluen tai lasillisen viiniä ja taas olla juomatta pitkään. Eilen tilanne ja hauska seura vei mukanaan ja tuli juotua normaalia enemmän. That's it. Seuraava juontikerta saattaa olla ensi perjantaina (erittäin epätödennäköistä) tai marraskuussa (todennäköistä) ja silloin juon todennäköisesti max. 2 annosta. Jos juon enemmän niin sitten juon :)

Nyt iltasuihkuun ja peiton alle suklaapatukan ja dekkarin kanssa. Huomenna aamusalille kuten aina ennenkin :) Ap.

Vierailija
9/42 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tossa ole mitään kummallista. Sitä ihmettelen, että miksi selittelet itsellesi täällä?

Vierailija
10/42 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon. En ole ikinä juonut noin paljon yhdessä vuorokaudessa, luulisin.

-Mies 29v-

Vierailija
11/42 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä join melkein pullon minttuviinaa(0,35), pari kossukolaa, muutaman kelkan. Kotona oksensin, join väkisin litran vettä ja otin buranan. Aamulla paistettu muna ja lenkille!

Vierailija
12/42 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaako jotakuta oikeesti mitä mieltä muut on?

Vierailija
13/42 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on toi kyl paljon mut saahan sitä hauskaa pitää. :)

Vierailija
14/42 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sol on kyllä ihan normioluen, 0,33 kokoinen....

Vierailija
15/42 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juon yleensä kaks pulloa viiniä ja baarissa pari isoa tuoppia ja vettä.

Vierailija
16/42 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä join toissapäivänä suunnilleen saman verran kuin ap, olo on vieläkin heikko ja mietin taas perinteisesti että voisin lopettaa humalahakuisen juomisen kokonaan kun menee päivät pilalle ja on niin hutera olo. Tosi harvoin tulee juotua näin paljon.

Kuinka usein te juotte itsenne humalaan?

Vierailija
17/42 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks sol oo 0,25?

Vierailija
18/42 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 11:55"]

Eiks sol oo 0,25?

[/quote]

http://www.alko.fi/tuotteet/009716/

Vierailija
19/42 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 11:55"]Mä join toissapäivänä suunnilleen saman verran kuin ap, olo on vieläkin heikko ja mietin taas perinteisesti että voisin lopettaa humalahakuisen juomisen kokonaan kun menee päivät pilalle ja on niin hutera olo. Tosi harvoin tulee juotua näin paljon.

Kuinka usein te juotte itsenne humalaan?
[/quote]

joka viikonloppu. Joskus kahdesti.

Vierailija
20/42 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 11:56"][quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 11:55"]

Eiks sol oo 0,25?

[/quote]

http://www.alko.fi/tuotteet/009716/
[/quote]

no niinpäs onkin. Se kyl näyttää yhtä pieneltä ku icelandia kun on samannäköisessä pullossa. :)