Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä te revitte voimia arkeen jos esim vkonloppu ollut kamala?

Vierailija
14.09.2014 |

Tai elämässä työn ulkopuolella on syystä tai toisesta raskaampi vaihe menossa?

Sellaisia mietin itse parhaillaan ja työkin vielä sellaista että olen tod intensiivisesti ihmisten, ja vaativienkin, kanssa tekemisissä koko sen työpäiväni ajan, siinä ei voi lepsuilla yhtään.

Itkettää:(

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinulla on ollut kamala vkl?
Jos työhön et voi vaikuttaa, tee viikonlopuistasi mukavia ja rentouttavia?

Vierailija
2/17 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä jos syitä kertoo niin turpaansa saa koska "muualla maailmassa kuollana nälkään" jne. joten se siitä, on vain ollut raskas vkonloppu ja liittyy mm vanhemmuuteen.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 11:11"]

Täällä jos syitä kertoo niin turpaansa saa koska "muualla maailmassa kuollana nälkään" jne. joten se siitä, on vain ollut raskas vkonloppu ja liittyy mm vanhemmuuteen.

ap

[/quote]

erityislapsi? Rankkaa on.

Vierailija
4/17 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole diagnoosia mutta olen melko varma että "jotakin" lapsella on ja lisäksi toisen lapsen murkkuilu joka aika ajoin kulminoituu sellaiseksi että en tiedä miten päin olisin. Muuta en halua kertoa.

ap

Vierailija
5/17 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole aiha voimaannuttava ajatus että saa sentään olla töissä yksin? Saa taukoa kotona olevista ongelmista ja konkreettisen tekemisen kautta muuta ajateltavaa.

Vierailija
6/17 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ole töissä yksin, päinvastoin. Ja työni kuva vielä sellainen että niitä "erityistarpeisia" riittää ja koko ajan painettava ns täysillä ja oltava mahd tehokas, positiivinen yms. Ja samalla mielessä pyörii ne kymmenet kotiasiat ja väsymys ja huolikin niistä ym.

ap

Vierailija
7/17 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienen irtioton paikka? Lapset isän hoiviin ja itse kaverin kanssa reissuun?

Vierailija
8/17 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivaan Isältä saan voiman jokaiseen päivään :)

Vierailija
9/17 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjallisuudesta, meditaatiosta. Minullakin oma elämä raskasta ja työ samanlaista kuin sinulla. Otan omaa aikaa töissä vaikka vain sulkeutumalla vessaan tai jättämällä taukohuoneeseen menemisen väliin. Sekin auttaa. 

Vierailija
10/17 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin ap ihan samaa.

Vierailija
11/17 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa sivusuhde. Ristus että se piristää! Pelkkä ihastuskin riittää vaikka kuinka pitkälle. 

Vierailija
12/17 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 11:29"]

Kirjallisuudesta, meditaatiosta. Minullakin oma elämä raskasta ja työ samanlaista kuin sinulla. Otan omaa aikaa töissä vaikka vain sulkeutumalla vessaan tai jättämällä taukohuoneeseen menemisen väliin. Sekin auttaa. 

[/quote]

Jooo, enpä viitsi siellä wc:sää hyppiä kovin montaa kertaa työpvän aikana ja 1-2min sekin on hoidettava. Kahvitauko on 1x/pvässä ja sen kesto 10min, istun sen sitten kahvitaukohuoneessa muiden seurassa tai vaikka pukuhuoneessa.

ap

Vierailija
13/17 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita joku harrastus, jossa saat rentoutua ihan yksin. Pitkät kävelylenkit, jooga, käsityöt, lukeminen. Voimia ap!

Vierailija
14/17 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt 8. viikonloppu peräkkäin, kun en ole saanut edes nukuttua tarpeeksi mun miehen juopottelun takia. Ja tosiaan mullakin työ, jossa pitäisi jaksaa olla todella skarppina. Jaksan nyt vain sillä, että odotan neljän viikon päästä alkavaa syyslomaa. 

Vierailija
15/17 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 11:52"]

Mulla on nyt 8. viikonloppu peräkkäin, kun en ole saanut edes nukuttua tarpeeksi mun miehen juopottelun takia. Ja tosiaan mullakin työ, jossa pitäisi jaksaa olla todella skarppina. Jaksan nyt vain sillä, että odotan neljän viikon päästä alkavaa syyslomaa. 

[/quote]

Toivon ja rukoilen, että teillä ei ole lapsia!!!! kyllä täsäs maailmassa ja elämässä riittää puitavaa ja jaksettavaa ihan ilman sitäkin ristiä mitä alkoholistin lapsi, aikuinenkin, kantaa sisällään.

ap *alkoholistin aikuinen lapsi ja en IKINÄ IKINÄ IKINÄ altistaisi ja alistaisi lapsiani alkoholille ja sen liikakäytölle perheessä ja lapsuudessa*

Niin ja oli pakko sanoa, sen ymmärtää toinen alkoholistin aikuinen lapsi jos ei muut.

Vierailija
16/17 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele painamaan off-nappia.

Vierailija
17/17 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä on raskaampia kausia kotona, välillä töissä. Silloin oppii arvostamaan niitä hyviä kausia. Lapset voivat hyvin, kun äiti voi hyvin. Lapset heijastavat käytöksellään sitä miten heitä kohdellaan ja kuinka paljon he saavat positiivista huomiota. Jos olet itse masentunut ja surullinen, miten luulet lastesi voivan? Muuta omaa käytöstä ja huomaat ilmapiirin kotona muuttuvan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme