Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ilmeisesti moni luulee että kahden piikin jälkeen syntyy 100% täysvarma rokotekupla ympärille joka suojaa kaikelta, eli millaista elämää siten.

Vierailija
19.08.2021 |

ei se joku rokote edes lupaa paljoa yli 90% suojan.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luulla mitään, toisin kuin sinä.

Vierailija
2/21 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luulla. Edelleen on maski kaupassa, eikä käydä yleisötilaisuuksissa. Ei halailla eikä kätellä ketään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla täys tomppeli, jos luulee. On nämä jutut toitotettu niin monta kertaa telkkarissa ja lehdissä, että on jo ihme, jos ei ole tieto tarttunut.

Vierailija
4/21 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai kukaan niin luule!? Tuplarokotus kuitenkin tuo monella tapaa helpotusta elämään kun ei tarvitse enää pelätä itse sairastuvansa vakavasti. Ei tarvitse pelätä kaikkia niitä välipitämättömiä urpoja jotka eivät yhtään huolehdi turvatoimista omalta osaltaan. Senkun sitten riekkuvat vapaasti. Itsehän siinä vaikean taudin riskissä ovat. Jos tuplarokotettu saa tartunnan, oireet ovat lähes varmasti pahimmillaankin lievät.

Vierailija
5/21 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan noin luule. Tietysti rokotettukin voi sairastua, mutta vakavan sairastumisen riski on mitätön. En kuitenkaan aio jäädä lopuksi ikää möllöttämään peloissani, vaan tapaan ihmisiä, halailen ystäviä ja menen heti konsertteihinkin kun tämä pelleily on ohi. Maskitkin heitän hiiteen heti kun sosiaalisesti on hyväksyttävää. Turvaväleistä en ole paremmin välittänyt, tai oikeastaan tykkään normaalistikin pitää etäisyyttä muihin.

Vierailija
6/21 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luulla. Tiedämme toki, että kahden rokotuksen jälkeen todennäköisyys joutua sairaalaan koronan vuoksi on pienentynyt merkittävästi. 

Vierailija
7/21 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

96% ja 100% ovat niin lähellä toisiaan että oikeasti ovat ihan sama juttu. Älä ole idioootti ap!!!

Vierailija
8/21 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maskitkin heitän hiiteen heti kun sosiaalisesti on hyväksyttävää.

Onnistuu hyvin jo nyt.

T: 2x rokotettu, keväästä asti ilman maskia

Vierailija
9/21 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla ainoa joka niin luulee. Me rokotetut saadaan kyllä viruskontakteja ja hyvä niin, ne toimii kolmantena ja neljäntenä jne tehosteena, ne kosketukset virukseen. Huonommalla tuurilla ekoista kosketuksista voi tulla oireinen tauti, mutta erittäin epätodennäköistä että vakavaa. Joka kontaktin jälkeen immuniteetti on vahvempi. Tavallaan siis jopa hyvä, että tuplarokotetut relaa jo alkuvaiheessa kun suoja vielä vahva.

Suojaamattomaan ihmiseen osuu jossain vaiheessa varmasti myös virus, ja sama toistoimmuniteetti toimii silläkin, erona vaan että paljon todennäköisempää että tauti tulee kovana.

Vierailija
10/21 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuplat saaneilla on lähtenyt kello tikittämään. Itseäni ahdistaisi ihan valtavasti.

Vierailija
11/21 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei luulla. Tiedämme toki, että kahden rokotuksen jälkeen todennäköisyys joutua sairaalaan koronan vuoksi on pienentynyt merkittävästi. 

Se on lähestulkoon nolla ilmankin. Paljonko ajattelit sen siitä laskevan?

Vierailija
12/21 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu siltä, että esim. ministeri kurvinen luulee niin, hänen kommenteistaan käy ilmi hänen luulevan myös, että jokainen rokottamaton on koronan levittäjä. Tosiasiassa 99% rokottamattomista ei levitä koronaa - sama 99% koskee rokotettuja.

Vierailija
13/21 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan maskia tai turvaväliä enää pidä. Elän ihan normaalisti jo.

Vierailija
14/21 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten, kun kaikilla on ollut mahdollisuus ottaa rokote, kyllä, minä todellakin tulen luopumaan kaikista mahdollista rajoitteista ja suojaustoimenpiteistä. Minulla ei ole pienintäkään aikomusta alkaa suojaamaan mitenkään rokotteista kieltäytyviä. 

15/21 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuplat saaneilla on lähtenyt kello tikittämään. Itseäni ahdistaisi ihan valtavasti.

Lähde?

Vierailija
16/21 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähde?

Foliohattu-tvn iltauutislähetys jossa kissan koiran kaiman lääkäritutun paperille rustattu tutkimus julkaistiin.

Vierailija
17/21 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan noin luule. Tietysti rokotettukin voi sairastua, mutta vakavan sairastumisen riski on mitätön. En kuitenkaan aio jäädä lopuksi ikää möllöttämään peloissani, vaan tapaan ihmisiä, halailen ystäviä ja menen heti konsertteihinkin kun tämä pelleily on ohi. Maskitkin heitän hiiteen heti kun sosiaalisesti on hyväksyttävää. Turvaväleistä en ole paremmin välittänyt, tai oikeastaan tykkään normaalistikin pitää etäisyyttä muihin.

Elänkö minä jotain eri todellisuutta, kun olen halaillut koko koronan ajan vanhaa äitiäni ja käynyt elokuvissa jne? Turvaväleistä pidän jatkossakin kiinni, ei ihmisten tarvitse tulla lähelle. En ole möllöttänyt missään peloissani. 2020 huhti-toukokuussa oli vaihe, että pelotti. Sitten en enää jaksanut.

Mitä hyötyä pelkäämisestä on?

Vierailija
18/21 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni ei ole pelottanut koronatauti missään vaiheessa ja pidän koko koronateatteria naurettavana pelleilynä. Rokotteet otin siksi, että olen lähdössä kuukauden päästä ensimmäiselle ulkomaanmatkalle 20 kuukauteen. Vihdoin! Ja ihan sama jos joku sairastuu minun takia koronaan, maailmassa on liikaa ihmisiä joka tapauksessa.

Samaa mieltä ihmismäärästä. Voidaanko aloittaa korjaus sinusta.

Vierailija
19/21 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se riski alunperinkään ollut valtava. Toki se on suurempi kuin influenssassa, mutta ei tämä mikään rutto tai ebola ole.

Vierailija
20/21 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseäni ei ole pelottanut koronatauti missään vaiheessa ja pidän koko koronateatteria naurettavana pelleilynä. Rokotteet otin siksi, että olen lähdössä kuukauden päästä ensimmäiselle ulkomaanmatkalle 20 kuukauteen. Vihdoin! Ja ihan sama jos joku sairastuu minun takia koronaan, maailmassa on liikaa ihmisiä joka tapauksessa.

Samaa mieltä ihmismäärästä. Voidaanko aloittaa korjaus sinusta.

Nimenomaan. Minua ei haittaa tipan tippaa jos satun kuolemaan koronatautiin. Se vaan on aika epätodennäköistä, koska en ole ylipainoinen enkä vanha. Kuolen sitten johonkin muuhun. En tajua tällaista panikointia suhteellisen vähäisen kulkutaudin takia.

Kiva, että siihen on rokote, jolla on jokainen saa ilmaiseksi suojata terveyttään, jos se on hänelle kallis, tai haluaa ulkomaille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi