Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lääkkeellinen raskaudenkeskeytys ja jälkivuoto

Vierailija
14.09.2014 |

En tiennyt parempaa osastoa tälle, joten olkoon nyt tässä!
Kävin kaksi viikkoa sitten lääkkeellisessä keskeytyksessä (syitä en ala tähän erottelemaan, enkä kaipaa keskustelua siitä että onko se oikein vai väärin). Jälkivuoto on nyt viime viikon ollut jo tosi niukkaa ja tuhrua, kuvittelin sen siis jo pikkuhiljaa loppuvan.
Vaan eilen sitten räjähti kunnon potti illalla, ihan kun joku sisällä ois napsahtanu ja sitä vuotoa alkoi tulemaan sieltä kun teurastuksessa konsanaan. Alaselkää särkee tautisen paljon (sama kun synnytyksen alkaminen) ja ISOJA hyytymiä tulee.
Haluaisinkin nyt kysellä, onko kenelläkään kokemuksia tällasesta? Että siis vuoto melkein jo loppuu ja sitten kipujen kanssa paljon vuotoja ja hyytymiä. Pitääkö mun huolestua?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pian aloititte seksin keskeytyksen jälkeen? Käypä hoito-ohjeessa ei ollu varsinaista kieltoa seksin harrastamiselle, ainoastaan että kondomia pitää käyttää infektioriskin takia.. 

Vierailija
22/24 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 11:17"]Kuinka pian aloititte seksin keskeytyksen jälkeen? Käypä hoito-ohjeessa ei ollu varsinaista kieltoa seksin harrastamiselle, ainoastaan että kondomia pitää käyttää infektioriskin takia.. 
[/quote]

Olen itse tehnyt keskeytuksen nyt 9 päivää sitten ja maanantaina sain antibiootit pienen kohtutulehduksen takia. Pitkä pihtaus olkoon nyt miehelle rangaistus kun ei suostunuy kondomia käyttämään. Menen pari päivää kuurin loputtua yksityiselle tarkistukseen. Jos kaikki on ok uskaltaudun yhdynyään. Vuotoa minulla ei enää ole mutta vuosin viikko sitten kuin seula, istuin kaksi päivää vessassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tehtiin lääkkeellinrn keskeytys maanantaina sairaalassa. Alkio ja istukka tulivat pois, mutta pitkin viikkoa on tullut hyytymiä ja vuotoa. Lähinnä silloin holahtaa kun käyn vessassa. Ei muuten.. mutta nämä kivut. Mahaan sattuu niin paljon että jalat/reidet ovat puutuneet. Buranasta jota mulle määrättiin ei ole mitään apua.

Vierailija
24/24 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tänään keskeytyksen toisen vaiheen eli otin ne cytogenit mutta pelottaa että epäonnistuiko tämä homma nyt. Mulla tuli jo eilen vuotoa ja hyytymiä jonkin verran mutta se niukkeni iltaa kohti.. tänään aamuna otin 2 cytogenia aamulla ja lähes välittömästi alkoi voimakkaat "menkkakivut". Ei mitään sitämätönä ja parilla buranalla hävisi miltei kokonaan.. samalla tuli toinen erä hyytymiä ja vuotoa, mutta nyt iltaa kohti on huomattavasti niukentunut. ajattelin nettä olisi pitänyt tulla vuotoa paljn enemmän ja pelottaa että menikö tämä nyt pieleen ja joutuuko tässä vielä kaavintaan. Olin vasta rv 5 iin ei vuotoa varmaan kauheasti tarvitse tullakkan, mutta mun normi menkat on pahimpina päivinä paljon runsaammat kuin tämä tyhjennysvuoto on pahimmillaankaan ollut . Mietityttää myös että voiko toi mun saama lääkeannos olla liian pieni. Kaikki on kirjoitelleet saaneensa vähintään 2*4 kpl cytogenejä mutta mulle lääkäri antoi vain 2 kpl niita ja käski ihan suun kautta ottaa riippumatta siitä onko vuoto alkanut. Onko muilla kokemuksia tällaisesta keskeytyksestä ?