Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suhtemme päätyy nyt

Vierailija
14.09.2014 |

Mitä teen, tai ei ole enää mitään tehtävissä.

Mieheni tullut äsken kotiin, humalassa, oli ryyppäänyt koko päivän kavereiden luona. Vahvasti juopuneena halusi ottaa syliin meid än 7kk vauvamme. Kun kielsin alkanut huutaa että olen hullu sairas huora. Että minusta pitää tehdä lastensuojelun ilmoitus. En ole kelpaava äiti koska pyydän hänet osallistumaan vauvan ja muu koti asiaan hoitamiseen. Asumme omakoti talossa ja täällä hirveästi tekemistä.
Loppujen lopuksi sain kuulla että hänen entinen vaimonsa oli sydämelleen ja hän kaipaa hänet kovasti ja haluu takaisin.
Erosivat aikoja sitten ennen kun tapasimme. Hänen ex vaimonsa ei pidä yhteyttä häneen eikä halukkaan pitää.

Kaikkien lisäksi olen taas raskaana, se on vasta alussa ja mies oli hyvin innostunut.
Olisin keskeyttänyt raskaus mutta mies vastusti kovasti ja vakuuttanut että pärjämme ja kaikki järjestyy.
Nyt ei taitaa onnistuu enää mitään.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts.ei mullamuuta.hyvaetta et antanut vauvaa humalaiselle. Googletakuitenkkin taalta pahimmat kannimokat ketju.. Joskus tulee sanottua ihan ihmeellisia asioita joita ei oikeasti tarkoita. Puhukaa huomenna kun mies on selva ja katso sitten vastamita teet.

Vierailija
2/33 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos. tiedän että juovuksissa tulee sanottu jotain mitä ei tarkoittanut. Mutta tuo on mielestäni liikaa.
Huoneessa oli myös minun toinen lapsi , teini tyttäreni, hänelle mies sanoi että" tiedätkö että äitisi on huora ja hänen pillua prässätty j uuriharjalla"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojoo. Ei kylla hyvalta kuulosta. Onkousein main humalassa vai onko taa joku poikkeus? Ero tai miehelle viinakielto.

Vierailija
4/33 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvakotiin jos käy kovin uhkaavaksi ja heti..

Vierailija
5/33 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa usein viina tai kaljaa muttei ollut näin ilkeä ennen. Yleensä kiltti ja mukava oli vaikka juonutkin .
Pari kuukautta sitten muutokset alkaneet. Uhkaili lastensuojelua ennenkin, vaikka aivan aiheeton.

Vierailija
6/33 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä vaiheessa pitää hälyttää apua. en halua ylireagoida, mutta sietokykyni aika heikko.
Jos mies huutaa rumia uhkauksia mutta fyysisesti ei uhkailee, niin tuskin aiheellista. Tai miten.

Vierailija
7/33 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 04:20"]missä vaiheessa pitää hälyttää apua. en halua ylireagoida, mutta sietokykyni aika heikko.
Jos mies huutaa rumia uhkauksia mutta fyysisesti ei uhkailee, niin tuskin aiheellista. Tai miten.
[/quote]
voit pyytää neuvolasta, kirkosta, sosiaalitoimesta ainakin apua jo nyt. Kysy päivällä uudestaan kun minua viisaammat ovat hereillä. Voimia ja jaksamista sulle.

Vierailija
8/33 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos.

Vierailija
9/33 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sun ei todellakaan pidä odottaa avun hakemista ja saamista siihen että fyysinen väkivalta tulee kuvioihin. Mieti itse mitä haluat suhteelta. Jos haluat sen päättyvän niin ala mahdollisimman pian suunnittella lähtöä.

Vierailija
10/33 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ikävä juttu. Puhu tuosta miehellesi, kun hän on selvinpäin. Sano, että on pelottavaa. Ja tuo on tosi ikävää, että tyttärellesi puhuu noin.

Tulet olemaan kyllä kovilla, kun sinulla on kohta kolme lasta ja kaksi heistä niin pieniä. 

Äki kuullota hyvältä tuo miehesi käyttäytyminen. Voimia. Hae apua tai pyydä miehesi menemään johonkin apua hakemaan. Hänelle ei alkoholi sovi, jos tulee noinaggressiiviseksi.

Vierailija
11/33 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen niin pettynyt ja väsynyt tämän hänen mielialan vaihteluun. lähtömme on teorisesti helppo. Haen asunnon , odotan päätöstä, tavarat kyytiin ja siitä siisti.
Ei menee kun 2-3viikko.
Mutta juuri se meidän vauva, mies on hyvin ilkeä, voisin vain kuvitella mika sota syttyy.
En haluu riitoja , mutta tuo ei sopii. että päivävalossa mies ei kiinnostu lapsesta,mutta kännissä ja yöllä pitää se vauvaa sylissä ja esittää että hän olevina hyvää isä.

Vierailija
12/33 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 03:35"]

Mitä teen, tai ei ole enää mitään tehtävissä. Mieheni tullut äsken kotiin, humalassa, oli ryyppäänyt koko päivän kavereiden luona. Vahvasti juopuneena halusi ottaa syliin meid än 7kk vauvamme. Kun kielsin alkanut huutaa että olen hullu sairas huora. Että minusta pitää tehdä lastensuojelun ilmoitus. En ole kelpaava äiti koska pyydän hänet osallistumaan vauvan ja muu koti asiaan hoitamiseen. Asumme omakoti talossa ja täällä hirveästi tekemistä. Loppujen lopuksi sain kuulla että hänen entinen vaimonsa oli sydämelleen ja hän kaipaa hänet kovasti ja haluu takaisin. Erosivat aikoja sitten ennen kun tapasimme. Hänen ex vaimonsa ei pidä yhteyttä häneen eikä halukkaan pitää. Kaikkien lisäksi olen taas raskaana, se on vasta alussa ja mies oli hyvin innostunut. Olisin keskeyttänyt raskaus mutta mies vastusti kovasti ja vakuuttanut että pärjämme ja kaikki järjestyy. Nyt ei taitaa onnistuu enää mitään.

[/quote] Kännissä tulee tehtyä ja huudettua kaikkea. Sano että ensi kerralla tulee vasta kun on selvin päin. Ja siinä välissä A-klinikalle ja terapiaan mars.

Vierailija
13/33 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös kännissä ihminen rohkenee sanomaan kaikkea mitä mieltä painaa. Tuskin meidän suhteemme jatkuu jos niin kova kaipuu ex vaimosta. ihmeellisiä nämä hänen purkauksia ovat.

Vierailija
14/33 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suo käytävä läpi ne riidat, jotta teidän elämä voi muuttua. Mies on alkoholisti, arvaamaton

Vierailija
15/33 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelasta itsesi ja lapset. Riitoja tulee, väistämättä. Nekin on kestettävä, mutta ei teillä ole tulevaisuutta tässäkään kuviossa.

Vierailija
16/33 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin minustakin tuntuu . Huoltajuus riidat alkavat , niitä en siedä. Siinä voittaa se joka onnistuu tehokkaasti mustamaalata toista.

Vierailija
17/33 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jää hetkeksi. Käräytä mies, soita poliisit. Puhu kaikille, dokumentoi. Valmistaudu. Pidä puolesi.

Vierailija
18/33 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan vanhempi saisi lapsen äidistä puhua noin järkytyävällä tavalla. Ei kuulosta mukavalta persoonalta. Ei elämää ole pakko jakaa toisen kanssa. Rohkeutta valintoihin, mihin ikinä päädytkään!

Vierailija
19/33 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa. Tuollaista oli meilläkin kun lapsi oli vauva. Täsmälleen. Halusin erota, mies uhkaili lasten viemisellä niin etten uskaltanut. Nyt vasta monen vuoden päästä, kun siperia on tarpeeksi opettanut, uskalsin tehdä päätöksen, ja helvettiä toinen osapuoli on huoltajuusasioista tehnyt lapsen suhteen. En lapsen ollessa ihan pieni vauva ymmärtänyt, että sellaista ei niin vain saa isä erotettuakaan äidistään (yrittää siis saada huoltajuuden itselleen, valehtelemaan, manipuloimalla).

Vierailija
20/33 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autocorrect. Lasten = lapsen. Valehtelemaan = valehtelemaan. Ja haluan vielä lisätä etten itse halua yksinhuoltajuuden vaan yhteishuoltajuuden ja reilut tapaamiset. T. Siperia opettaa