Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jaat toosaa varatulle miehelle?

Vierailija
14.09.2014 |

En ymmärrä. Jos tiedät miehen olevan varattu, niin mikset hae seuraa vapailta markkinoilta? Mies saa itselleen samaan aikaan parisuhteilun ja sinkkuelämän parhaat puolet. Petetty ei usein tiedä minkälaisen sian kanssa on suhteessa. Seksiä etsivä nainen löytää samalla vaivalla vapaan miehen. Miehet saavat jatkaa sikailua ja pettämistä, ja jotkut naiset itse mahdollistavat tämän. Nyt vähän solidaarisuutta toisia naisia kohtaan, ja hyvänen aika, käräyttäkää ne pettäjät! Miehet vastuuseen tekemisistään! Ja petetty nainen, älä kuitenkaan syytä sitä toista naista, vaan sitä urpoa joka ylipäätään lähti hakemaan huvituksia suhteen ulkopuolelta. 

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielletty hedelmä houkuttaa.

Vierailija
2/25 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaat jää roikkumaan. Varatun kanssa saa vaan hyvää seksiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hakee vain seksiseuraa niin varattu on paras. Puhtaasti seksisuhde ei tarkoitusta viettää aikaa muutoin.

Vierailija
4/25 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 03:32"]

Petetty ei usein tiedä minkälaisen sian kanssa on suhteessa.

[/quote]

No eikös se ole WIN-WIN-WIN tilanne kun petetty saa tietää millaisen sian kanssa on suhteessa?

Sinkku saa seksiä, mies saa pesää ja nainen saa tietää millainen sika oikeasti on kyseessä.

Vierailija
5/25 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat miehet on varattuja.

Vierailija
6/25 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin nuorena tuollainen, eli panin varattuja. Mulla oli itsetunto pohjalla, ja oli kivaa kun varatut sanoivat että mä olen ihanampi kuin heidän naisensa. Ja mä vielä uskoin sen kaiken! Nykyää naimisssa olevana perheenäitinä säälin ja vihaan nuorta minää, jos ajassa voisi mennä taaksepäin niin menisin kertomaan itselleni totuuden: et sä ole mitään niille, pillua ne vaan haluaa.

Tiesittekö, että sinkkumiehen kanssakin voi saada vain seksisuhteen, ilman että jää roikkumaan? Miettikää miltä teistä tuntuisi, jos ihminen jota rakastatte pettäisi teitä? Miksi te haluatte edesauttaa pettäjää pettämään vaimoaan? Mä olen läksyni oppinut, ja jos joskus sinkkuunnun vielä, varatut kierrän hyvin kaukaa.

Vierailija
7/25 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tiennyt miehen olevan varattu. Kun paljastui, lopetin siihen.

Vierailija
8/25 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies lähtee minun mukaani, niin ei se ole silloin varattu. Silloin kun se sanoo, ettei voi tulla, se on varattu. Kylla se niin menee, että ihminen määrittelee ihan itse milloin se on varattu, vai onko ollenkaan.

Vierailija
9/25 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista pettäminen. En katsoisi päivääkään pettäjää. Ja semmoinen ihminen ansaitsee vähän paskaa päähänsä joka varatun kanssa panee

Vierailija
10/25 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ysin pointin. Jos mies lähtee mukaan seksin perässä niin ei se nainen tee väärin jos ei voi tietää onko mieq varattu vai ei. Tuskin sitä kukaan panot mielessä kysyy toiselta että oletko kenties naimisissa

Vierailija
11/25 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en ole kiinnostunut miehistä vaan MIEHESTÄ joka sattuu olemaan varattu, valitettavasto. Mieluumin nautin edes pienestä osasta häntä kuin olisin kokonaan ilman.

Vierailija
12/25 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä syyt pettämiseen lähti niinkin kaukaa kuin lapsuudesta liikkeelle.

Ja kyllä petetty saa sitä kolmattaki osapuolta vihata ja syyttää osallistumisestaan, jos tieten tahtoen on menny varattuun sekaantuun. Ei siinä olla mitään päänsilittelyjä ansaittu. Eri asia jos ei oo ollu tietonen, et toinen on varattu. Ku olin retuuttanu verbaalisesti miestä käryn jälkeen, tapasin tämän kolmannen osapuolen. rauhallisesti keskustelin ja tein selväksi, mitä mieltä hänestä ja hänen toiminnastaan oon. Oli tosi häpeissään ja pahoillaan, uskoin joka sanan. Ei menny kuukauttakaan ku kehtas yrittää lämmitellä ukkoa uudestaan. Eipä onnistunu, nolo akka!

Vierailija
13/25 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämiseen osallistujat ovat yhteiskunnan pohjasakkaa. He murentavat niitä rakenteita, joiden varaan hyvinvointi perustuu: solidaarisuutta ja yhteisen hyvän edesauttamista. Löyhä moraali on kaiken pahan alku ja juuri.

Vierailija
14/25 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 07:52"]Pettämiseen osallistujat ovat yhteiskunnan pohjasakkaa. He murentavat niitä rakenteita, joiden varaan hyvinvointi perustuu: solidaarisuutta ja yhteisen hyvän edesauttamista. Löyhä moraali on kaiken pahan alku ja juuri.
[/quote]

AAMEN!

Vierailija
15/25 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horatzu mikä horatzu.

Vierailija
16/25 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pysyy haarukka kiinni. Sen verran arvostan "siskoja" , itseäni ja miehiä.

Vierailija
17/25 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tulossa tänne paasaamaan kuinka noloa varatun paneminen on ja kuinka tämä toinen nainen on kurja ja yksinäinen, mutta olenhan se minäkin ollut noin 20 vuotta sitten toinen nainen. Erona varattujen vamppaamiseen oli kuitenkin se, etten tiennyt miehen olevan varattu. Sormus sormesta oli pujahtanut taskuun, hän käyttäytyi kuin vapaa mies, soittelimme ja näimme usein ja hänen muutama juttunsa tyttöystävästä oli ainakin vuoden vanhaa historiaa, joten en sitä enempää miettinyt. Luulin siis olevani vapaan kanssa ja näin meni monta kuukautta. Yksi väärään aikaan soitettu puheluni sekoitti kaiken. Heidän kihlaus loppui siihen paikkaan ja mies tuli luokseni selvittämään asiaa, mutta luotto oli mennyt minullakin mieheen. En tiedä mitä miehelle kuuluu nykyään, mutta toivottavasti hän tästä oppi jotakin...

Vierailija
18/25 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 07:28"]Koska en ole kiinnostunut miehistä vaan MIEHESTÄ joka sattuu olemaan varattu, valitettavasto. Mieluumin nautin edes pienestä osasta häntä kuin olisin kokonaan ilman.
[/quote]
Sama. En ole kiinnostunut naisista vaan NAISESTA, joka sattuu olemaan varattu. Kuten minäkin. En voi saada häntä juuri nyt kokonaan joten tyydyn siihen vähään mitä saan. :/

Vierailija
19/25 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 07:10"]Parhaat miehet on varattuja.
[/quote]

Ei ainakaan sen perusteella mitä täältä saa lukea :D
Että ehkä hieman kliseinen ajatus.

Vierailija
20/25 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te olette tyhmiä..