Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jaat toosaa varatulle miehelle?

Vierailija
14.09.2014 |

En ymmärrä. Jos tiedät miehen olevan varattu, niin mikset hae seuraa vapailta markkinoilta? Mies saa itselleen samaan aikaan parisuhteilun ja sinkkuelämän parhaat puolet. Petetty ei usein tiedä minkälaisen sian kanssa on suhteessa. Seksiä etsivä nainen löytää samalla vaivalla vapaan miehen. Miehet saavat jatkaa sikailua ja pettämistä, ja jotkut naiset itse mahdollistavat tämän. Nyt vähän solidaarisuutta toisia naisia kohtaan, ja hyvänen aika, käräyttäkää ne pettäjät! Miehet vastuuseen tekemisistään! Ja petetty nainen, älä kuitenkaan syytä sitä toista naista, vaan sitä urpoa joka ylipäätään lähti hakemaan huvituksia suhteen ulkopuolelta. 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatulta mieheltä saa kaikkein kovinta ja sykkivintä kyrpää! Sen kun sujauttaa kysymättä perssuoleen ni avot! Siellä sen on parempi ku oman muijansa kukkarossa. KAIKKI PIILOON!!

Vierailija
22/25 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi olevansa eronnut. Ei mulla ole tapana stalkata poikaystäviäni kotiin, että näen valehtelevatko. Tämä tapaus paljastui, kun hän tuli vaimonsa kanssa vahingossa samaan baariin jossa oltiin ystävieni kanssa. Jätin kyllä siihen paikkaan keskellä baarin lattiaa ja niin teki vaimokin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 09:37"]Sanoi olevansa eronnut. Ei mulla ole tapana stalkata poikaystäviäni kotiin, että näen valehtelevatko. Tämä tapaus paljastui, kun hän tuli vaimonsa kanssa vahingossa samaan baariin jossa oltiin ystävieni kanssa. Jätin kyllä siihen paikkaan keskellä baarin lattiaa ja niin teki vaimokin.
[/quote]
Ja t ei muuyen olöit ees mikään baari pokais. Tavattiin tliopistossa ja ehdittiin tapailla _puoli vuotta_ ennen, kuin tehtiin mitään. Siinä oli hyvin aikaa ehtiä tunnustaa, että niin mä oonkin muuten naimisissa ja btw vaimo on raskaana.

Vierailija
24/25 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*ja tää ei muuten ollut edes mikään baari pokaus

Nyt meen laittaan kyllä jo piilarit päähän, kun en näe edes kirjoittaa :D

Vierailija
25/25 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt jätkän olevan varattu. Vasta sen jälkeen kun olin mennyt sänkyyn tämän miehen kanssa sain tietää hänen olevan kihloissa ja että heillä on lapsi. Kauhea morkkis enkä pahemmin ollut tämän kanssa enää tekemisissä. Tämä nainen sitten sai tietää kuukauden päästä tästä ja laittoi facebookis viestiä uudelle miesystävälleni, että tiesikö hän että olin pannut tämän naisen kihlattua. Kai se yritti pilata meidän parisuhteen, mutta en silloin edes tuntenut miestäni kun menin sänkyyn tämän naisen kihlatun kanssa. Pyytelin naiselta anteeksi monta kertaa. En oikeasti tiennyt tästä naisesta mitään. Loppupeleissä tämän naisen mies oli saanut uskoteltua naiselleen, että olin vetänyt pääni niin sekaisin aineilla että olin kuvitellut koko jutun. -.- muuten hyvä mutta en ollut juonut edes alkoholia herran aikoihin.