Yritin soittaa miehelle mut ei vastaa
Ja nyt laittoi puhelimen kiini. Meni baariin parin kaverin kanssa. Aina se tekee noin ja on kuulemma mun vika ku soittelen kokoajan ja kun suutun kun lähtee baariin ilman mua joka viikonloppu.
Kommentit (27)
ja olet hänen kanssaan viellä, koska?
No mitä se perään soittelu auttaa, jos tiedät miehen olevan joka tapauksessa siellä baarissa? Puhukaa asiasta silloin, kun mieskin on selvin päin.
Lopeta se pommitus! Tommosia roikkuvia akkoja jaksa kukaan. Kai se nyt laittaa puhelimen kiinni, ettei baarissakin tarvii kuunnella joutavia jorinoita. Siksi sinne meneekin.
jos toi on joka viikonloppusta, ei todellakaan hyvä juttu!
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 01:26"]
ja olet hänen kanssaan viellä, koska?
[/quote]Miksi kirjoitat vielä-sanan väärin?
Ota ja mene itse perästä! Menet vain ja tunget seuraan. Samalla näet, onko hän siellä, mitä tekee ja kenen kanssa, ja siis voitko luottaa. Jos teillä on lapsia, niin hommaat seuraavaks kerraks jo valmiiks hoitajan ja kun mies häipyny, menet myöhemmin perästä. Varmista vain ensin, minne sanoo menevänsä. Pienemmillä paikkakunnilla helppo, mut Hesassa hankala, jos vaihtaakin paikkaa ..
Tein itse samaa. Kahden tyttären isänä pakko myöntää. En tiedä mikä siinä on, et tarvitsee joskus päästä pois. Se ei tee siitä hyväksyttävää, mutta pelkään et se kuuluu ihan alkukantaisiin tunteiden käsittelyihin miehen puolelta.
Siis miksi soittelet, olisiko sulla ollut jotain akuuttia ja tähdellistä asiaa sille?
Taidat olla itsekin aika kännissä.
Soittelemalla perään lisäät hänen haluaan olla baarissa. Jos todella rakastat häntä niin anna hänen valita miten elää. Tee itsestäsi se vaikeasti tavoitettava. Lähde itse tyttöjen kanssa hillumaan ja jätä, vaikka puhelin kotiin tai pistä kiinni. Kyllä se mies pian huomaa mitä haluaa. Jos taas roikut hänessä noin hän alkaa pitää sua itsestään selvänä.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 01:43"]
Ota ja mene itse perästä! Menet vain ja tunget seuraan. Samalla näet, onko hän siellä, mitä tekee ja kenen kanssa, ja siis voitko luottaa. Jos teillä on lapsia, niin hommaat seuraavaks kerraks jo valmiiks hoitajan ja kun mies häipyny, menet myöhemmin perästä. Varmista vain ensin, minne sanoo menevänsä. Pienemmillä paikkakunnilla helppo, mut Hesassa hankala, jos vaihtaakin paikkaa ..
[/quote]Mitäs tällainen kyttääminen auttaa perusongelmaan, vai pahentaako se sitä?
Anna ukkos olla välillä rauhassa, tai lähtee lätkimään lopullisesti.
Mun mielestä miehelle tulee olla oikeus soittaa ihan koska vain, ilman että siinä on miitään väärää! Jos ap:n tarvii alkaa miettiä, voiko soittaa ukolleen, ollaan jo kaukana normaalista parisuhteesta. Tosin ei tuo jokaviikonloppuinen kaupungilla notkuminenkaan kerro miehen kovin syvästä rakkaudesta tai kunnioituksesta ap:ta kohtaan, että miettisin tarkkaan ja keskustelisin miehen kanssa siitä, missä mennään.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 02:15"]
Anna ukkos olla välillä rauhassa, tai lähtee lätkimään lopullisesti.
[/quote]Samaa mieltä.
Ehkä miehelle kannattaisi antaa kotona enemmän tilaa (henkisesti ja fyysisesti) jotta baarissa käymisen tarve ehkä vähenisi?
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 02:00"]
Onko miehellä alkoholiongelma?
[/quote]ap ja miehensä vaikuttavat rähjäävältä alkkispariskunnalta.
Surullista! Toivottavasti kuvioissa ei ole kovin pieniä lapsia :(
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 02:19"]
Mun mielestä miehelle tulee olla oikeus soittaa ihan koska vain, ilman että siinä on miitään väärää!
[/quote]Oikeus on, mutta kannattaako mitään oikeuttaan käyttää kiusantekoon ja riidanhaastamiseen?
Miehen baarissapyöriminen on iso ongelma, mutta ei se parane soittelemalla hänelle sinne baariin, missä känninen kaveriporukka naureskelee ympärillä ja tukee miestäsi.
Parempi jutella face-to-face, kotona, selvin päin.
Hmh. Aika ihmeellistä toimintaa...:/