Yritin soittaa miehelle mut ei vastaa
Ja nyt laittoi puhelimen kiini. Meni baariin parin kaverin kanssa. Aina se tekee noin ja on kuulemma mun vika ku soittelen kokoajan ja kun suutun kun lähtee baariin ilman mua joka viikonloppu.
Kommentit (27)
Baarissa on niin kova taustameteli ettei siellä ole kiva puhua. Jos asialla ei oo kiire, eikö sitä voi puhua kotona?
No kuinka kävi, auttoiko soittelu?
Mä en ymmärrä miksi sinne baariin pitää soitella. Ex-mieheni soitteli aina, vaikken lähtenyt baariin "ilman lupaa" tai liian nopealla varoitusajalla. En myöskään juo liikaa tai tee typeryyksiä, joten soittelulle ei ollut mitään järkevää syytä.
Itselleni käy hyvin että mies sanoo heipat ovella lähtiessään ja kotiutuu viimeistään aamun mennessä. Jos hän ei jostain syystä olisi paikalla kun seuraavana aamuna herään, soittelisin tietenkin perään.
Minä annan miehelleni tilaa nähdä ystäviään kun haluaa, hän antaa myös minulle tilaa. Baariin lähtiessä sanon, että laittaisi viestiä jos aika venähtää. Mitä mies tekee? Lähettää baarista viestejä tunnin välein :D Sanon aina, että kyllä minä pärjään kotona ja että pitäisi nyt hauskaa eikä pommittaisi minua viesteillä.
Eihän puhelimeen ehdi kesken seksin vastata.
Onko asiaa, vai lämpimiksesikö soittelet? Tottakai on oikeus soittaa, vaan onko velvollisuus? Anna olla tuulettumassa. Kerkeätte varmaan kasvotustenkin rupatella kun palailee.