Oi että, lähikauppaan saa mennä koiran kanssa!!! Tätä on odotettu !!
Tätä on odotettu! Teksti lähikaupan fb-sivulta:
"Uuden elintarvikehygienia-asetuksen mukaan lemmikin voi tuoda mukanaan kauppaan.
Toivotamme karvakaverit tervetulleiksi myymäläämme!
Haluamme, että kaikilla on mukavaa ja turvallista asioida meillä, joten pidäthän lemmikin sylissäsi asioinnin ajan."
Berninpaimenkoira niin vähän raskas kantaa tietty, mutta siis tottahan me kauppaan mennään!
Kommentit (55)
Miks kuka tahansa muu haiseva "karvakaveri" saa kävellä omin jaloin. Moni suomalainen haisee pahalle. Ja heissä on ihmisissä viihtyviä tauteja, toisin kuin koirissa.
Oikeasti, kun liikun Euroopassa, ei ihmiset haise kuten Suomessa kovin moni.
Koirien ei vaan haluta nappaavan leipäpusseja tms.
...mutta kyllä muutaman leipäpussin voi kuukaudessa uhrata, jos asiakasmäärä lisääntyy!
pitäisi olla aikaa koira viedä ulos muutenkin kuin kauppareissulla. ei siitä ole kuin haittaa kaupassa. älkää ottako eläimiä jos ei ole aikaa niille.
Tiedän, ettei kyse ole hajusta. Jos olisi, kauppan portilla olisi tekoäly suodattamassa haisulit pois. Vievät muilta asiakkailta ruokahalun, ja siten vähentävät myyntiä. Tekoäly toimisi siten, että kauppaan kävellään tunnelin läpi, joka on täynnä sensoreita...
Miksi? En ymmärrä miksi ne pitää kauppaan tuoda. Laiska lenkittäjä ei jaksa kuin kauppareissuilla vaivautua koiraansa ulkoiluttamaan?
Haisuli on hyvä ja tilaa tuotteensa netistä.
Olen jo tulossa myrkkylihapullien kanssa :)
Tähän asti moni asiakas on jääny saamatta, koska ... ?
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa! Mä oikein odotan että saan ottaa mun venäjänvinttikoirat sylissä mukaan, kun käyn viikonlopun ruokaostokset tekemässä 🥰
Googlasin, ei oo kyllä liian pitkäikäinen rotu. Jotkut hamsteritkin elää yhtä pitkään :o
Niin typerä juttu! Vaihtaisin kauppaa jos näkisin siellä koiran tai minkä hyvänsä eläimen! Törkeää toisia ihmisiä kohtaan!
Onkohan sama ihminen kirjoittanut suurimman osan ellei jokaisen tän ketjun viesteistä?
Minulla on koira, mutta ei tule mieleenkään ottaa mukaan kauppaan. Helpompi käydä, kun pääsee liikkumaan ilman koiran vahtimista.
Joskus eteen on tullut se, että olen koiran kanssa lenkillä ja lenkin päätteeksi käyn ostamassa maitopurkin, mutta silloinkin mieluusti jätän koiran lapseni kanssa ulos odottamaan.
Koirat pyrkivät aina luokseni vimmaisesti ja häntä heiluen. Voiko koiraa silittää vai pitääkö sen antaa olla rauhassa?
Hienoa! Vihdoinkin pääsee meidänkin lemmikit mukaan kauppareissulle. Toivottavasti kukaan ei pelkää meidän reilun metrin mittaisia kuningaspythoneita.
Papukaija olkapäällä saa myös mennä ruokakauppaan, sillä sitä ei ole tietävästi kielletty.
Vierailija kirjoitti:
Taidankin lähteä alpakkani Juuson kanssa käymään prismassa.
Jaksat kantaa sitä kauppareissun ajan sylissä?
Mites lehmät? Meidän Mansikki jää aina niin onnettomana ammumaan, kun itse lähden kauppaan. Mielelläni ottaisin sen mukaan ostoksille.